Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne :)

 

Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 :)

Nei jeg forventer ikke one shot kills ialle situasjoner, men jeg forventer og få noen iallefall. Merker at de som regel blir skremt bort vis du ikke tar dem på første skuddet eller er rask nok, men som sakt trenger nok bare og vende meg til bf igjen

Lenke til kommentar

Jeg føler Sv98 er for svak :O Ekke no stress med M95 eller gol å se bullet droppen... Bare å holde inne skyteknappen så holder du siktet.. :D

 

Jeg føler Sv98 er for svak :O Ekke no stress med M95 eller gol å se bullet droppen... Bare å holde inne skyteknappen så holder du siktet.. :D

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at spillet fryser seg etter ca 15min spilling? Spillet låser seg helt og lyden henger seg opp i en loop. Hverken cpu eller gpu går over 50++

 

Så det var en del andre som sleit med det på bad company forumet, men fant ingen løsning.

Lenke til kommentar

Synest sikte er dårligere, stemme ikkje med virkeligheten. Men du lader og skyt kjappere mellom kvar skudd med SV98 en GoL og M24

Jeg føler jeg får flere one shot kills med GOL og M95'n...

Akkurat som at SV98 ikke har nok punch, også ender jeg jo opp med 2 skudd på rappen hvis ikke det første dreper.. Da treffer somregel ikke de 2 andre.

 

Tenker mer over skuddene med GOL og M95 :D

 

Men jeppss.. Smak og behag! :D Godt det er flere våpen å velge mellom ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...