saladin waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 syns jeg får "one shot" hver gang uansett hvor jeg treffer personen i hardcore med mindre jeg skyter gjennom et tre gjerde Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 m24 er etter min mening det beste sniper våpenet, greit GOL er grei også, men er så veldig vandt med denne Hvis du forventet one shot som sniperen ialle situasjoner, da kan du gå og spille MW2 Nei jeg forventer ikke one shot kills ialle situasjoner, men jeg forventer og få noen iallefall. Merker at de som regel blir skremt bort vis du ikke tar dem på første skuddet eller er rask nok, men som sakt trenger nok bare og vende meg til bf igjen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har Platinum på GOL og M24 men favoritten er trulig SV98! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 GOL er min favoritt, så M24 og deretter M95 på lengre distanser... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 m95 og vss sniperyskia(?) er mine favoriter på lange og korte distanser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen med og spille? Ja, noen runder før middag. Er ferdig med å rette matte tentamen Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Snaiperskaya Ah hadde ikke tid til og sjekke Elsker den på korte distanser med acog sikte Også veldig kjekk vist du løper inn i en fyr så er det bare og holde inne og slakte han Derimot vist det er flere så må du være kjapp og skifte til pistolen Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) SV98 SNAIPERSKAYA, er klart favoritten men kan ikke helt forklare hvorfor. Kanskje de 5 extra skuddene du får. Å klare en head shot med SV98 er mye enklere enn med GOL, M24 og M95 imo. Endret 6. mai 2010 av pxK Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan jeg spørre hvorfor? Hvorfor det er enklere. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mest på grunn av siktet, ingen tjukke streker som er i veien. Men det er bare min mening. Og hvis du bommer, så har du mer oversikt hvor mye bullet droppen er. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg føler Sv98 er for svak :O Ekke no stress med M95 eller gol å se bullet droppen... Bare å holde inne skyteknappen så holder du siktet.. Jeg føler Sv98 er for svak :O Ekke no stress med M95 eller gol å se bullet droppen... Bare å holde inne skyteknappen så holder du siktet.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Synest sikte er dårligere, stemme ikkje med virkeligheten. Men du lader og skyt kjappere mellom kvar skudd med SV98 en GoL og M24 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er vel som vanlig, smak og behag som teller. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeps! men SV98 er klar favoritt, plukke kjappere og den fungere bra på Range og close! Stakk alle folka? Eg som tenkte eg skulle spille før eg drukne meg ned i studie igjen Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som har problemer med at spillet fryser seg etter ca 15min spilling? Spillet låser seg helt og lyden henger seg opp i en loop. Hverken cpu eller gpu går over 50++ Så det var en del andre som sleit med det på bad company forumet, men fant ingen løsning. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Synest sikte er dårligere, stemme ikkje med virkeligheten. Men du lader og skyt kjappere mellom kvar skudd med SV98 en GoL og M24 Jeg føler jeg får flere one shot kills med GOL og M95'n... Akkurat som at SV98 ikke har nok punch, også ender jeg jo opp med 2 skudd på rappen hvis ikke det første dreper.. Da treffer somregel ikke de 2 andre. Tenker mer over skuddene med GOL og M95 Men jeppss.. Smak og behag! Godt det er flere våpen å velge mellom ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå