Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hvilke server pleier dere og spille på ?

 

Ute etter og finne Nordiske servere og spille på

Søk på "TV2" eller "Battlefield.no" i søkeboksen. Da vil du få opp norske servere. :) Er vel på en av de 2 de fleste spiller. Iallefall de fra dette forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vi plutselig lov å snakke om det å pirate ting i all offentlighet? :p

 

@ ronron25

ikke la deg hype, når spillet kommer,bedøm det da, ikke si noe skal bli awesome før det har kommet!

Med mindre det er previews/gameplay videoer der ute som jeg ikke har hørt om?

Jeg leste en artikkel skrevet av en som sa han hadde fått et lite innblikk i hvordan BF3 kommer til å bli, og han skrev at det vil bli noe sånt som sykt bra. Selv har jeg alltid spilt BF, og synes nesten ingen andre spill slår deres multiplayer. Finner ikke artikkelen, men fant dette:

"I følge Liliegren har DICE jobbet med Battlefield 3 for PC i tre år nå, og spillet kommer til å virkelig levere varene den dagen det kommer. Han kan ikke si noe mer enn det, da han fortsatt er under NDA, men han lover at BF3 kommer til å levere en helt annen type opplevelse enn PC-versjonen av Modern Warfare 2."

http://www.itavisen.no/836253/battlefield-3-vil-blaase-deg-av-banen

Battlefield har det ikke med å skuffe, ikke meg i hvert fall :thumbup: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller "tronderbataljonen" :cool:

jeg har spilt sammens med trønderbataljonen, men dette var på xbox dessuten var det mw2.

 

Men har funnet meg til rette på Tv2 serverene. Eneste problemet er at det er vanskelig og vende tilbake til bf, føler jeg blir sprengt i fillebiter vær eneste gang jeg skall fram til de andres base får og få noen kills :p

Lenke til kommentar

Synes det er litt ironisk med folk som skryter av K/D ratioen sin. Min erfaring er at veldig mange av disse sitter å sniper.

 

Angåend random dauing, så hjelper det UTROLIG MYE å spille conquest. Det er fire forskjellige mål, så det er mye færre gode steder å snipe fra og du hjelper ikke laget ditt en dritt hvis du bare står på samme sted.

 

Conquest game-moden er omtrent halve grunnen til at jeg liker spillet.

Lenke til kommentar

Spiller nesten BARE conquest. Jeg må slite meg gjennom Rush bare for å få den 100 M-Com stations destroyed badgen, men etter det så ser du ikke snurten av meg i Rush.

 

Action i Conquest er som nevnt mye mer desentralisert og man har mulighet til å velge litt selv hvor man til enhver tid vil angripe. Føles mye mindre kaotisk og mye mindre tvangstrøye enn Rush.

 

Det eneste som er synd er lengden på rundene. Det burde være mulig å sette opp ticks i conquest litt mer enn 100 :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...