Merko Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvilke server pleier dere og spille på ? Ute etter og finne Nordiske servere og spille på Søk på "TV2" eller "Battlefield.no" i søkeboksen. Da vil du få opp norske servere. Er vel på en av de 2 de fleste spiller. Iallefall de fra dette forumet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Eller "tronderbataljonen" Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi plutselig lov å snakke om det å pirate ting i all offentlighet? @ ronron25 ikke la deg hype, når spillet kommer,bedøm det da, ikke si noe skal bli awesome før det har kommet! Med mindre det er previews/gameplay videoer der ute som jeg ikke har hørt om? Jeg leste en artikkel skrevet av en som sa han hadde fått et lite innblikk i hvordan BF3 kommer til å bli, og han skrev at det vil bli noe sånt som sykt bra. Selv har jeg alltid spilt BF, og synes nesten ingen andre spill slår deres multiplayer. Finner ikke artikkelen, men fant dette: "I følge Liliegren har DICE jobbet med Battlefield 3 for PC i tre år nå, og spillet kommer til å virkelig levere varene den dagen det kommer. Han kan ikke si noe mer enn det, da han fortsatt er under NDA, men han lover at BF3 kommer til å levere en helt annen type opplevelse enn PC-versjonen av Modern Warfare 2." http://www.itavisen.no/836253/battlefield-3-vil-blaase-deg-av-banen Battlefield har det ikke med å skuffe, ikke meg i hvert fall . 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Folk er jaggu forskjellige. Onkelen min meinte at MW2 var MYKJE betre enn BC2. Men det kan ha noko med at han blei skoten kvar gong han viste seg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Haha, synest action er bedre i MW2 men Gameplay og Teamwork er bedre i BC2 (til viss grad) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 faens russere... hacker som f Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Eller "tronderbataljonen" jeg har spilt sammens med trønderbataljonen, men dette var på xbox dessuten var det mw2. Men har funnet meg til rette på Tv2 serverene. Eneste problemet er at det er vanskelig og vende tilbake til bf, føler jeg blir sprengt i fillebiter vær eneste gang jeg skall fram til de andres base får og få noen kills Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Et par runder jeg fullførte tidligere i dag Greit fornøy.. Legg merke til K/D.. Hadde flere runder som det, men var først etter et par runder at jeg tenkte å starte opp fraps og få knipsa noen screenshots Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som skal game inatt? Har muntlig i morgen, og må bli ferdig med det, men blir gjerne med på et par runder Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Skal hente bruttern på flesland kl 7.30.... Må ha søvn Få sjå om det blir litt gaming i morgo Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 prøvde og få 4 flagg def i går med tanks og mange andre metoder på panama canal men fortsatt ingen hell Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Synes det er litt ironisk med folk som skryter av K/D ratioen sin. Min erfaring er at veldig mange av disse sitter å sniper. Angåend random dauing, så hjelper det UTROLIG MYE å spille conquest. Det er fire forskjellige mål, så det er mye færre gode steder å snipe fra og du hjelper ikke laget ditt en dritt hvis du bare står på samme sted. Conquest game-moden er omtrent halve grunnen til at jeg liker spillet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Spiller nesten BARE conquest. Jeg må slite meg gjennom Rush bare for å få den 100 M-Com stations destroyed badgen, men etter det så ser du ikke snurten av meg i Rush. Action i Conquest er som nevnt mye mer desentralisert og man har mulighet til å velge litt selv hvor man til enhver tid vil angripe. Føles mye mindre kaotisk og mye mindre tvangstrøye enn Rush. Det eneste som er synd er lengden på rundene. Det burde være mulig å sette opp ticks i conquest litt mer enn 100 Endret 6. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Liker faktisk best rush, litt av grunnen er teamwork er "bedre" fordi det er 1-2 mål (Plant MCOM A, B) istadenfor 4-8 mål (Defend Attack) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ser ut som jeg har klart å finne problemet med loading time. Er visst DX10 som vil så gjerne ha 40 sekunder loading time Men er jo ikke så mye bedre om å måtte vente 15 sekunder innenfor spillet heller da. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg må alltid vente 15-20 sekunder innenfor spiller... Og i de sekundene lagger det som et satans uvær! Og da er det kjipt når jeg kommer midt i et spill og spawner. Da går det rett og slett ikke an å spille. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Gotland serverne er fylt opp med snipere oppi skogen som bruker 30 sekunder på og finjustere siktet. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Er det bare meg eller er den første Recon klassen, sniperen du starter med helt elendig ? Klarer ikke få one shot kills med den, ender bare med en masse assist Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Det er fordi du ikkje spelar på HC. M24 har høgare damage enn mange andre rifler. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 spilte bare med m24 i starten og har enda den som våpenet med mest kills stort sett bare "one shot" men jeg spiller bare hardcore utenom et par avvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå