Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Noen som spiller nå?

 

Ja tenkte og ta meg ein runde, har desverre fult på friendslisten (Stupid EA/DICE)

 

Funker det å joine med steam?

 

Nop, men så var det ingen spillere på HC serverene. (Gotland, I3D, TV2, Battlefield.no, og eit par andre)

 

Tar heller fram mattebok ein timestid så ser eg om det er spillere igjen. NO er da UT med SOLBRILLER :cool:

 

Kos deg med det, jeg har hele dagen(Nesten), ingen ting å gjøre :)

Lenke til kommentar

syns kniven lever sitt eget liv i bc2 :thumbdown: Enten funker den eller så må du kjappe deg og skyte fyren før han merker at du er der.

Og noen som vet hvordan man får 4flagg defends på en runde? Har flere ganger fått over fire flagg defends på en runde men får fortsatt ikke den jævla pinn dritten, derimot defend 4 m-com stations får jeg fire ganger på en runde(pinn dritten altså) :mad: Må det være fire forskjellige flagg eller? Har som regel campet på ett flagg for og få flagg defends.

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar

har merka det ett par ganger selv.. kniver 2-3 ganger før fyren dør. Ser jeg treffer hver gang også, blod osv.

 

Lasta ner 10.4 patchen til 5870 kortet mitt, den var nice. Loade tida ble sikkert halvert om ikke mer. Hærligt :D

Lenke til kommentar

Og noen som vet hvordan man får 4flagg defends på en runde? Har flere ganger fått over fire flagg defends på en runde men får fortsatt ikke den jævla pinn dritten, derimot defend 4 m-com stations får jeg fire ganger på en runde(pinn dritten altså) :mad: Må det være fire forskjellige flagg eller? Har som regel campet på ett flagg for og få flagg defends.

 

En kamerat av meg prøvde også veldig hardt på det der her om dagen. (headsetet mitt var rødglødende til tider) Når han først fikk pin'n så var han sikker på at han hadde fått "flag-defense bonus" ihvertfall 7 ganger i løpet av runden. Så det kan være at det å få to veldig tett på hverandre i tid, eller som du sier på samme flagg, ikke teller skikkelig.

Lenke til kommentar

Noen som spiller nå?

 

Ja tenkte og ta meg ein runde, har desverre fult på friendslisten (Stupid EA/DICE)

 

Funker det å joine med steam?

 

Nop, men så var det ingen spillere på HC serverene. (Gotland, I3D, TV2, Battlefield.no, og eit par andre)

 

Tar heller fram mattebok ein timestid så ser eg om det er spillere igjen. NO er da UT med SOLBRILLER :cool:

 

Kos deg med det, jeg har hele dagen(Nesten), ingen ting å gjøre :)

 

har du prøvd Settlers 7? konge spill :)

i tilfelle du går litt lei av BC2 :p

Lenke til kommentar

Er i grunn ganske lei av BC2... venter bare på MoH og BF3...

Er litt kjipt uten fly og helikopter (BF2 style)... Hadde vært sykt fett om de lagde Wake Island til BC2..

 

Litt enig med deg. BC2 blir liksom bare lillebroren til BF2-3. BF3 skal vist bli sykt bra. Og det skal bli spennende å se hva MOH kan komme opp med. Airborne synes jeg er det mest vellykka spillet MOH har laget. En slags oppfølger av det, med enda bedre grafikk, og bedre multiplayer, hadde vært topp.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Enig at Razor 1911 med gamle 8-bit sound er konge! Minne meg om NES tiden!

 

Ja, fy flate den melodien er så rå. Spesielt den på cracken til S7 (bugger seg ikke med den og da funker det og spille). Liker introen han har lagd i spillet hvor det står "Playable without internet connection".

 

Det var litt offtopic:P

 

Vet ikke om jeg orker og spille nå. Spiller så sinnssykt (jeg bruker dette ordet for mye) lei av at jeg klarer og bomme på helt tragiske steder. Jeg stå 3 meter bak en fyr med hagla og bomme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...