Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aaaah.. chill med 4-5 stjerner iløpet av 2-3 runder. Minst 3 gull :)

Hehe moro når man får mange gullstjerner.

Selv fikk jeg 3 stk på en runde, men fikk bare rundt 11k poeng, peiling på hvorfor? Alle gav 5000 score (sjekket alle 3 stjernene)

04May_Tuesday_3fkk65-thumbnail.jpg

 

Jaja

 

nå starta du det. Kan begynne med at hvor faen får du "kool as fuck" fra? Usaklig. Det andre er at første gang jeg skrev jøde kom det en side med diskusjon (som nå er slettet) hvor en haug med småpirkete, perfekte guttunger tiltet mentalt over.

Liker at du kaller de andre her "guttunger" når du er blandt den yngre generasjonen selv :!:

 

----------------------

 

Får ta et par runder før det blir kveld.

Noen som er aktive på en server akkurat nuh?

 

Rettelse: mente mer i retning "pappagutter"

Lenke til kommentar

Installerte ATI sin nye driver, og det gjorde susen. Ble en mye bedre soldat, så pass på!

 

hjalp ikke meg desverre :(

Er visst ikke mulig ennå å ha både CF på og kort loading time.

Funker på mitt 5970 og pappas 4870x2 iallefall :love:

 

merkelig greier, har selv 4870x2.

 

Må nok være noe annet som er feil hos meg da ;)

Jeg må tross alt bruke headset med usb for at jeg skal kunne spille med lyd, uten at det skal klikke.

Det er litt surt.

 

post-145754-1273003492,8623_thumb.jpg

 

:!:

Artig!

Fikk plant tracer pin i dag!

Lenke til kommentar

Eg blei repair toolet i går kveld, det var ydmykende... trudde mine lagkamerater holdt ryggen min dekket men den gang ei. Var for øvrig på Nelson-brettet, samme omgang som når det var lag (for oss alle) i to minutter (TV2 rush all). Ble ein del knivstabbing uten resultat under den økten :) .

Lenke til kommentar

Eg blei repair toolet i går kveld, det var ydmykende... trudde mine lagkamerater holdt ryggen min dekket men den gang ei. Var for øvrig på Nelson-brettet, samme omgang som når det var lag (for oss alle) i to minutter (TV2 rush all). Ble ein del knivstabbing uten resultat under den økten :) .

 

2 minutters lagg var det på flere TV2-servere.. Spilte Valparaiso på en av Rush-all serverene i går, og det var det sykeste lagg jeg har sett. Når det var over var det kun 12 av 32 spillere igjen  :roll:

 

Btw: Har drept et par stykker med repair tool jeg (defib også)! Tilfredsstillende? Gjett om!  :new_woot:

Lenke til kommentar

Noen som spiller nå?

 

Ja tenkte og ta meg ein runde, har desverre fult på friendslisten (Stupid EA/DICE)

 

Eg blei repair toolet i går kveld, det var ydmykende... trudde mine lagkamerater holdt ryggen min dekket men den gang ei. Var for øvrig på Nelson-brettet, samme omgang som når det var lag (for oss alle) i to minutter (TV2 rush all). Ble ein del knivstabbing uten resultat under den økten :) .

 

Faktisk beste brette og gå bak linjen og knive folk. Snart Platinum på kniven :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Noen som spiller nå?

 

Ja tenkte og ta meg ein runde, har desverre fult på friendslisten (Stupid EA/DICE)

 

Funker det å joine med steam?

Lenke til kommentar

Noen som spiller nå?

 

Ja tenkte og ta meg ein runde, har desverre fult på friendslisten (Stupid EA/DICE)

 

Funker det å joine med steam?

 

Nop, men så var det ingen spillere på HC serverene. (Gotland, I3D, TV2, Battlefield.no, og eit par andre)

 

Tar heller fram mattebok ein timestid så ser eg om det er spillere igjen. NO er da UT med SOLBRILLER :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...