Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Latterlig å hevne seg på TK med mindre samme fyren TKer deg flere ganger på rad. Det _kan_ være et uhell, eventuelt folk som pleier å spille på SC og dermed ikke er vant til friendly fire. Dermed med uforsiktig på avtrekkeren. 

 

Dersom en medic TKer deg for å så resse deg er det meget mulig at det var et uhell og han vil bøte på skadene ved å vekke deg til livet igjen. Det er ikke helt sikkert at han gjør det for å få 50-80 poeng. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er Battle.no(TV2) sine BC2 regler. Ikke si at dere ikke ble advart:

* TV 2 / BATTLE.NO SERVER-REGLER:

 

1. Spill som en gentleman. Ikke gjør noe mot andre som du IKKE vil at de skal gjøre mot deg!

2. Glitching, statspadding, hack, cheat eller andre misbruk av spillets svakheter er ikke tillatt.

3. Alle baser er åpne for angrep.

4. Ikke ødelegg eget lags utstyr og ressurser. Enhver form for å motarbeide eget lag er ikke tillatt.

5. Gjentatt TeamKill (TK) og TeamKill (TK) med hensikt vil føre til ban UTEN forvarsel.

6. Følg teamrotasjonen på serverne, ikke lamejoine på en side, men jevn ut lagene hvis de blir ubalanserte.

7. Hold språket pent.

8. Rasistiske eller på annen måte fornærmende navn eller utsagn på Battle.no eller TV2's servere vil bli hardt straffet.

9. Ikke SPAM serveren med unødvendig fjas.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Gotland, TV2 og battlefield.no sine servere er noen av de værste IMO (ikke hele tiden) på recons langt baki mappet, cg horer, baseraping etc. etc. Irriterende, men det er vel bare og ta igjen med samme mynt

 

På TV2 er det vel lov med baseraping, ikke at jeg liker det da.

Lenke til kommentar

Latterlig at noen servere ikke opprettholder hack protection. Alt for mange servere med hacks for tiden og da er det gode grunner for og TK'e de som hacker. Det kan dere ikke si noe i mot...

La nå admins ta seg av det i stedet for at du skal leke politi. Høres uansett som du forsøker å legitimere statsglitching ved at andre hacker.

Lenke til kommentar

Jeg sa jo nettopp at serverne ikke klarer og holde oppe protection, og da er admin i regnet dette. Vist jeg blir team ballanced over på det andre laget ligger de i faresonen og ja, da leker jeg politi. (vist dette bryr deg så sykt at du må lage side opp og side ned med diskusjon på noe som er helt uten mening så la være og lese dette)

Lenke til kommentar

Jeg sa jo nettopp at serverne ikke klarer og holde oppe protection, og da er admin i regnet dette. Vist jeg blir team ballanced over på det andre laget ligger de i faresonen og ja, da leker jeg politi. (vist dette bryr deg så sykt at du må lage side opp og side ned med diskusjon på noe som er helt uten mening så la være og lese dette)

Det er nå strengt talt du som oppfordrer til reaksjoner med uttalelsene dine og i og med at dette er et diskusjonsforum, må du forvente at ikke alle syns du er "kool as fuck". Kan heller ikke se at det har blitt skrevet flere sider om problemet ditt.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

No skal eg vere enig med refsa at det har blitt diskutert lenge i denne tråden om Wookie, TK osv.

 

Men litt tilbake on topic. Mangen av dei norske serverene sliter med admin til disposisjon på serverene. Når dem er tilstede gjer dem desverre det motsatte av det ein admin skal vere. Blir ein Wookie sjølv og ofte forandre maps fordi det ikkje var hans/hennes favoritt bane og TKer.

 

Einaste servern eg ikkje har opplevd dette er trulig par av Battlefield.no fordi det er aldri er admins tilstede! Eg har faktisk ikkje opplevd juksere på Norske BC2 servers endå. Førstegang eg såg ein jukser var på ein RU server.

 

Kan vere det har vokst veldig siste par dagene men no er eg desverre litt opptatt med eksamen.

Lenke til kommentar

Jeg sa jo nettopp at serverne ikke klarer og holde oppe protection, og da er admin i regnet dette. Vist jeg blir team ballanced over på det andre laget ligger de i faresonen og ja, da leker jeg politi. (vist dette bryr deg så sykt at du må lage side opp og side ned med diskusjon på noe som er helt uten mening så la være og lese dette)

Det er nå strengt talt du som oppfordrer til reaksjoner med uttalelsene dine og i og med at dette er et diskusjonsforum, må du forvente at ikke alle syns du er "kool as fuck". Kan heller ikke se at det har blitt skrevet flere sider om problemet ditt.

 

nå starta du det. Kan begynne med at hvor faen får du "kool as fuck" fra? Usaklig. Det andre er at første gang jeg skrev jøde kom det en side med diskusjon (som nå er slettet) hvor en haug med småpirkete, perfekte guttunger tiltet mentalt over.

Lenke til kommentar

aaaah.. chill med 4-5 stjerner iløpet av 2-3 runder. Minst 3 gull :)

Hehe moro når man får mange gullstjerner.

Selv fikk jeg 3 stk på en runde, men fikk bare rundt 11k poeng, peiling på hvorfor? Alle gav 5000 score (sjekket alle 3 stjernene)

04May_Tuesday_3fkk65-thumbnail.jpg

 

Jaja

 

nå starta du det. Kan begynne med at hvor faen får du "kool as fuck" fra? Usaklig. Det andre er at første gang jeg skrev jøde kom det en side med diskusjon (som nå er slettet) hvor en haug med småpirkete, perfekte guttunger tiltet mentalt over.

Liker at du kaller de andre her "guttunger" når du er blandt den yngre generasjonen selv :!:

 

----------------------

 

Får ta et par runder før det blir kveld.

Noen som er aktive på en server akkurat nuh?

Lenke til kommentar

aaaah.. chill med 4-5 stjerner iløpet av 2-3 runder. Minst 3 gull :)

Hehe moro når man får mange gullstjerner.

Selv fikk jeg 3 stk på en runde, men fikk bare rundt 11k poeng, peiling på hvorfor? Alle gav 5000 score (sjekket alle 3 stjernene)

 

04May_Tuesday_3fkk65-thumbnail.jpg

 

 

Jaja

 

 

Heftig. Jeg var borti noe av det samme som deg for en liten stund siden. Jeg fikk "Long Service Assault Weapons Combat - 500 kills with assault rifles" insignias`en to ganger. Men fikk bare poeng for den ene. Mulig det var noe av det samme som skjedde hos deg. At du kun fikk to gold stars, men det ble vist tre?

 

Edit: Ser du fikk to gold starts for "vehicles". Altså min teori stemmer =)

 

post-145754-1273000792,1425_thumb.jpeg

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar

Som regel skjer dette om du dør rett etter å ha fått gullstjerna. Da kommer den opp på death skjermen, også kommer den på ny når du har spawnet. Da vil du ofte få 2 på end screen, men du får bare poeng for den ene, naturlig nok.

 

Jeps stemmer, er du heldig "buge" den seg. Slik at du kan ta den igjen og du får poengene på nytt!

 

Har hendt med meg på 2 stykke til no. Veit ikkje heilt korleis, skal sjå om eg finner ut korleis slik det blir fikset.

Lenke til kommentar

slik skjer hvis enn får noe i det enn dør, siden den begynner å vise tingen rett før du dør, for så å vise den på nytt når du spawner igjen. dermed ser det ut som om du fikk den 2 ganger når runden er ferdig. har skjedd med meg utallige ganger.

 

EDIT: for seint :( men men

 

er med på noen runder i kveld jeg, skal bare la magen få noe å jobbe med først så er jeg klar :p:)

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...