Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vil legge til meg å evnt spille litt?

 

Starta vell å spille som en tulling... Hadde en KD nede på 0,5 etter de første 20 timene. Men etter det har jeg ikke sett negativ KD på en runde mer en max 5 ganger. :new_woot:

 

Spiller for det meste enginer.

Sniper noe også, men jeg er ikke den verste tullingen som bare sitter å camper.

 

Battlefiled bad company 2: k.h.s_94

Lenke til kommentar

Eg blir så forbanna på folk som på død og liv skal ha helikopteret. Ein i squaden min i går var eit par meter bak ein fyr når dei sprang til heliet etter første spawn.

Han i squaden min drap han andre for å ta heliet før han. Eg vart så fobanna at eg fyrte av ein RPG rett i trynet på squadmaten min når han satte seg i heilet.

 

Om eg ser TK gjort med vilje er det berre å passe seg.

Ble drept slik en dag her. Holdt på å hoppe i taket av sinne.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person eller folkegrupper, og diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Hater når en medic skyter meg ned, også ress'er meg til livet igjen bare for poengene. Tar alltid og skyter de ned, og liver de opp igjen. Og om jeg er ekstra gretten gjør jeg det til jeg blir kicket fra serveren :love:

Hvis noen i squaden min oppfører seg som idioter, gjør jeg det samme. Hvis idioten klarer å drepe meg først, kan jeg bare spawne tilbake rett bak og skyte igjen.

Lenke til kommentar

Hater når en medic skyter meg ned, også ress'er meg til livet igjen bare for poengene. Tar alltid og skyter de ned, og liver de opp igjen. Og om jeg er ekstra gretten gjør jeg det til jeg blir kicket fra serveren :love:

Hvis noen i squaden min oppfører seg som idioter, gjør jeg det samme. Hvis idioten klarer å drepe meg først, kan jeg bare spawne tilbake rett bak og skyte igjen.

 

Var ein fyr som drepte meg med Repair tool. (TK) Spawnet på han og skaut hove av han med SV98. Så Leaver eg squaden og går agro, ser eg fyren igjen. Drep han og så Planter eg på MCOM. Ser eg tullingen kjem med båt mot meg (Isla) Tar eg og snipe han. Menst eg plukket 2 som prøvde og deffe. Så reise eg på neste MCOM. Ser eg tullingen igjen i Heliet. Tar eg å snipe hove av han igjen. Ser fyren klikketotalt og leave servern. Ein bra dag mot TKers!

 

Veit ikkje om eg skal si at eg var rettferdig men når folk tar repair tool i hove på ein friendly så gjer han det med vilje!

Lenke til kommentar

Veit ikkje om eg skal si at eg var rettferdig men når folk tar repair tool i hove på ein friendly så gjer han det med vilje!

 

Jeg husker en gang jeg og en annen ventet på helikopteret skulle komme, så hoppet vi litt rundt å "lektet". Helt til jeg kom på iden å ta repair tool rett i trynet på han, og dæven, han døde på sekundet. :p Altså det var ikke med vilje, for jeg trodde ikke folk døde av det. Men nå spilte vi sammen hele den runden, så han viste at det var med et uhell pluss jeg sa det til han, så det gikk nå fint. :)

Lenke til kommentar

Du skulle sett meg og skruven i går. Vi teamkilla så sinnssykt at vi ble kicka =/. La C4 på alle båtene og chopperne...

Sånne folk som deg burde ha vært bannlyst fra Bad Company 2.

 

Greit nok at du teamkiller en som gjør noe mot deg, men når du legger ut C4 på "alle båtene og chopperne", så er du bare ute etter og ødlegge for alle andre.

Lenke til kommentar

Folk som teamkiller tilbake når det var eit uhell er det verste.

Ein av handgranatane mine havna for nær ein medic på laget mitt, han hadde low health så han døde. Spawnar igjen, kill revive kill revive kill revive kill revive kill revive. Eg fekk ikkje ein gong sagt at det var eit uhell før eg hadde fått rundt 10-15 deaths på statistikken.

Lenke til kommentar

Du skulle sett meg og skruven i går. Vi teamkilla så sinnssykt at vi ble kicka =/. La C4 på alle båtene og chopperne...

Sånne folk som deg burde ha vært bannlyst fra Bad Company 2.

 

Greit nok at du teamkiller en som gjør noe mot deg, men når du legger ut C4 på "alle båtene og chopperne", så er du bare ute etter og ødlegge for alle andre.

 

Vi spilte på en server med bare cheatere og malingsspann (isteden for j ordet). For og si det slikt, de fortjente det...

Lenke til kommentar

Du skulle sett meg og skruven i går. Vi teamkilla så sinnssykt at vi ble kicka =/. La C4 på alle båtene og chopperne...

Sånne folk som deg burde ha vært bannlyst fra Bad Company 2.

 

Greit nok at du teamkiller en som gjør noe mot deg, men når du legger ut C4 på "alle båtene og chopperne", så er du bare ute etter og ødlegge for alle andre.

Helt enig i den bannlysinga. På TV2 sine sørvere er det heller ikke lov til å hevne teamkill, og det er egentlig en god regel. Da snakker vi om BF2. Håper de vil praktisere de samme reglene i BC2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...