Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heil mich. Nei må ikke pirke for mye på vepsebolet. Men faen russerne er horer hele veien fra moskva til urdufjellene eller hva faen det heter...

 

De kan stikke og bo i grottene alle sammen. Eller sprenge en fabrikk ala Sjerenobyl på en lan messe der...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hvis man tar teamkill, så får man altså minus 10 poeng, men hvis man redder fyren igjen får man 50-80 poeng, det vil si at man går i pluss i points uansett? Da blir man jo belønnet med teamkill.

 

Hater når en medic skyter meg ned, også ress'er meg til livet igjen bare for poengene. Tar alltid og skyter de ned, og liver de opp igjen. Og om jeg er ekstra gretten gjør jeg det til jeg blir kicket fra serveren :love:

Endret av Skrujernet
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har funnet ut at Tracer og RPG ikkje er så overpower som dei skal si det er. Klare veldig bra no og ungå missle sjølv med Trace Dart plantet på heliet.

 

Men CG raketene er litt vanskelege

 

Jaha? Hvis missilet bommer så flyr det jo rundt og prøver igjen om 3 sekunder?..

 

Jeps det gjer den. Men trikset er og sikte på rakketen etter den har bommet, då bommer den automatisk igjen når den skal retunere (Pass høgden)

 

Hva mener du? At man skal snu helikopter nesen etter missilet?

 

Skal prøve og forklare. Har du missilen etter deg på halen tar du Joysticken bak sån heliet styrte med roterenførst (Må ha bra avstand til missile) og går minke høgden din samtidig. Det gjer raketen går over Heliet og snur framfor deg. Nesten 99% snur den rundt med ein bue ned mot deg. Dette bruke du til din fordel at du gjevne opp flyet og sende heliet sidelengs menst du øker høgden.

 

Fungere ganske bra. Kjem missilen fra siden lene du heliet til andre siden menst du går ned. så gjer du motsatt når den snur mot deg.

 

Veldig vanskeleg og forklare, skal sjå om eg kan lage ein youtube klipp som viser korleis eg gjer det. (Fungere ikkje så bra mot CG forhold til RPG)

Lenke til kommentar

Eg blir så forbanna på folk som på død og liv skal ha helikopteret. Ein i squaden min i går var eit par meter bak ein fyr når dei sprang til heliet etter første spawn.

Han i squaden min drap han andre for å ta heliet før han. Eg vart så fobanna at eg fyrte av ein RPG rett i trynet på squadmaten min når han satte seg i heilet.

 

Om eg ser TK gjort med vilje er det berre å passe seg.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...