FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 skal eta så er snart på igjen,,, Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har funnet ut at Tracer og RPG ikkje er så overpower som dei skal si det er. Klare veldig bra no og ungå missle sjølv med Trace Dart plantet på heliet. Men CG raketene er litt vanskelege Jaha? Hvis missilet bommer så flyr det jo rundt og prøver igjen om 3 sekunder?.. Jeps det gjer den. Men trikset er og sikte på rakketen etter den har bommet, då bommer den automatisk igjen når den skal retunere (Pass høgden) Hva mener du? At man skal snu helikopter nesen etter missilet? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kan man bruke samme profil på PC og xbox 360? Kjøpte meg en ny xbox i dag for å spille Halo Reach beta og den kom med 5 spill, hvorav et var Bad Company 2. Tenkte det var artig å prøve det på xbox, men selger det heller dersom jeg ikke får brukt samme profil. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei. Det går ikke Har det på X360 og PC jeg og, men det ble til at jeg valgte PC versjonen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Grafikken var ikke allverden på ps3/360, imo. Glad jeg spiller på PC Endret 3. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene? Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2eJoGmh94j0 Og det der laget han en video av? Dette klippet filmet jeg da vi spillte her om dagen. Lot Fraps filme fra vi startet å spille til vi sluttet. Jeg valgte å laste det opp siden det er så typisk at folk bare kjører på uten å se om det ligger miner i veien. Hadde de stoppet opp et lite sekund, kunne de sett minene og sprengt dem først Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene? Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne. Den pingen ingame må du egentlig dele på 2 for at du skal få pingen din. Feks har du 100 ingame, så har du egentlig 50 i ping. Er iallefall det jeg har funnet ut. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjerp deg... Nå er det veldig offtopic her, men det er nå egentlig du som bør skjerpe deg og dine ordvalg. Du fremstår jo som du er 14år, med de postene dine. Men for all del, du må bare kjøre på.. --- Nå har det blitt ei stund siden jeg har spillt BC2 (Mest pga Starcraft 2), men nå har jeg tatt noen runder. Ganske moro. Liker Atacma Desert veldig godt, nå som jeg treffer helikopterene med Tracert Dart heletiden Er en stund siden 1-2 dager ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er en stund siden 1-2 dager ? Hehe, nei har gått noen dager nå. Eller spillte vel igår, men før da har det ikke vært mye. Så pappa spillte igår, så måtte ta noen runder med han Men nå er jeg litt små lei av Starcraft 2, så blir vel mere BC2 fremover Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Må innrømme at jeg ofte henviser til fienden i BC2 (når jeg sitter på Skype med venner) som jøder. "Pass opp, jøde med C4!" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Høres så jævlig bra ut også. Før att spør hvor gammel jeg er, så blir jeg 16 i mai Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene? Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne. Den pingen ingame må du egentlig dele på 2 for at du skal få pingen din. Feks har du 100 ingame, så har du egentlig 50 i ping. Er iallefall det jeg har funnet ut. Nei, det kan umulig være riktig. Det har vært helt fint før - aldri hatt slike verdier som nå. Og det vises godt også. Det er akkurat som om spillet stopper opp innimellom. Helt rævva å spille. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Sånn for meg og. Ping ingame ligger på rundt 100, tastaturet viser ca. 70, men det hakker med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene? Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne. Den pingen ingame må du egentlig dele på 2 for at du skal få pingen din. Feks har du 100 ingame, så har du egentlig 50 i ping. Er iallefall det jeg har funnet ut. Nei, det kan umulig være riktig. Det har vært helt fint før - aldri hatt slike verdier som nå. Og det vises godt også. Det er akkurat som om spillet stopper opp innimellom. Helt rævva å spille. Hm ok, er jallefall slik for meg og en del andre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har vel så og si aldri hatt ping under 100 i dette spillet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Skjerp deg... Nå er det veldig offtopic her, men det er nå egentlig du som bør skjerpe deg og dine ordvalg. Du fremstår jo som du er 14år, med de postene dine. Men for all del, du må bare kjøre på.. Lurer på hvem som er 14 av oss. Faen jeg hater innbisiler som tror de er så jævlig mye bedre enn alle andre. Og btw, jeg blir 17 i år... Ikke mer diskusjon nå... noen som spiller nå? Endret 3. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 jeg kan godt spille noen runder, har ikke spilt så mye den siste uka pga Assassins Creed 2 (som var fett, men rundet det (100%) på 2 dager skulle gjerne vært lengre) skal bare sjekke noen få ting så kommer jeg inn å joiner Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg kommer på om 4 min. Må bare se ferdig SG: universe Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 meh, nå som jeg installerte 10.5 driverne til Ati så får jeg såklart crash på startup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå