Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at Tracer og RPG ikkje er så overpower som dei skal si det er. Klare veldig bra no og ungå missle sjølv med Trace Dart plantet på heliet.

 

Men CG raketene er litt vanskelege

 

Jaha? Hvis missilet bommer så flyr det jo rundt og prøver igjen om 3 sekunder?..

 

Jeps det gjer den. Men trikset er og sikte på rakketen etter den har bommet, då bommer den automatisk igjen når den skal retunere (Pass høgden)

 

Hva mener du? At man skal snu helikopter nesen etter missilet?

Lenke til kommentar

Kan man bruke samme profil på PC og xbox 360?

 

Kjøpte meg en ny xbox i dag for å spille Halo Reach beta og den kom med 5 spill, hvorav et var Bad Company 2. Tenkte det var artig å prøve det på xbox, men selger det heller dersom jeg ikke får brukt samme profil. :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene?

Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne.

Den pingen ingame må du egentlig dele på 2 for at du skal få pingen din.

 

Feks har du 100 ingame, så har du egentlig 50 i ping. Er iallefall det jeg har funnet ut. :p

Lenke til kommentar

Skjerp deg...

Nå er det veldig offtopic her, men det er nå egentlig du som bør skjerpe deg og dine ordvalg.

Du fremstår jo som du er 14år, med de postene dine.

 

Men for all del, du må bare kjøre på.. :whistle:

---

 

Nå har det blitt ei stund siden jeg har spillt BC2 (Mest pga Starcraft 2), men nå har jeg tatt noen runder. Ganske moro.

Liker Atacma Desert veldig godt, nå som jeg treffer helikopterene med Tracert Dart heletiden :w00t:

 

Er en stund siden 1-2 dager :p ?

Lenke til kommentar

Er en stund siden 1-2 dager :p ?

Hehe, nei har gått noen dager nå. Eller spillte vel igår, men før da har det ikke vært mye.

Så pappa spillte igår, så måtte ta noen runder med han :new_woot:

 

Men nå er jeg litt små lei av Starcraft 2, så blir vel mere BC2 fremover :ph34r:

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene?

Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne.

Den pingen ingame må du egentlig dele på 2 for at du skal få pingen din.

 

Feks har du 100 ingame, så har du egentlig 50 i ping. Er iallefall det jeg har funnet ut. :p

Nei, det kan umulig være riktig. Det har vært helt fint før - aldri hatt slike verdier som nå. Og det vises godt også. Det er akkurat som om spillet stopper opp innimellom. Helt rævva å spille.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har det vært jævlig dårlig ping mot serverne de siste 3 dagene?

Står 15 til 40 i serveroversikten, men når du har joina ligger alle spillerne på mellom 100 og 250 - selv på de norske serverne.

Den pingen ingame må du egentlig dele på 2 for at du skal få pingen din.

 

Feks har du 100 ingame, så har du egentlig 50 i ping. Er iallefall det jeg har funnet ut. :p

Nei, det kan umulig være riktig. Det har vært helt fint før - aldri hatt slike verdier som nå. Og det vises godt også. Det er akkurat som om spillet stopper opp innimellom. Helt rævva å spille.

Hm ok, er jallefall slik for meg og en del andre.

Lenke til kommentar

Skjerp deg...

Nå er det veldig offtopic her, men det er nå egentlig du som bør skjerpe deg og dine ordvalg.

Du fremstår jo som du er 14år, med de postene dine.

 

Men for all del, du må bare kjøre på.. :whistle:

 

Lurer på hvem som er 14 av oss. Faen jeg hater innbisiler som tror de er så jævlig mye bedre enn alle andre.

 

Og btw, jeg blir 17 i år...

 

Ikke mer diskusjon nå... noen som spiller nå?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...