voidDraw() Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hadde satt pris på om dere på forumet kunne legge meg til Jeg trenger virkelig å få vært med i noen gode squads. Xfire: dreamforu BFBC2 ingame: MarB Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Litt vanskeleg her siden 20 friends er max. (Idiotisk av DICE/EA) Men sikkert andre som kan adde sån du kan spille med oss når vi er online! Lenke til kommentar
Berga Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er det noen andre enn meg som føler at det er alt for mange snipere i dette spillet? Når jeg spiller rush, og er attack på f.eks Isla Innocentes er det umulig å få plantet ettersom 2/3 av laget bare skal stå å snipe... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er det noen andre enn meg som føler at det er alt for mange snipere i dette spillet? Når jeg spiller rush, og er attack på f.eks Isla Innocentes er det umulig å få plantet ettersom 2/3 av laget bare skal stå å snipe... Er nok ikke bare deg desverre.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Uff da er lvl hacking kommet også. Har truffet på 4-5 lvl 50 i dag, alle russiske selvsagt.... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Uff da er lvl hacking kommet også. Har truffet på 4-5 lvl 50 i dag, alle russiske selvsagt.... Hvordan vet du at de har hacket? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er det noen andre enn meg som føler at det er alt for mange snipere i dette spillet? Når jeg spiller rush, og er attack på f.eks Isla Innocentes er det umulig å få plantet ettersom 2/3 av laget bare skal stå å snipe... Det har nok mye å gjøre med at det angripende lag på samme bane som regel består av over halvparten snipere som har grillfest på toppen at fjellet der. Problemet er ikke snipere generelt, men campende snipere på angripende lag! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Lure eg og på. Har ikkje spilt så mye BC2 pga Eksamen. Men eg er snart lvl 40 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Uff var nok bare jeg som var litt kjapp på avtrekkeren der, er så lett å rage quite og kaste seg på forumet og rase litt . Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er det noen andre enn meg som føler at det er alt for mange snipere i dette spillet? Når jeg spiller rush, og er attack på f.eks Isla Innocentes er det umulig å få plantet ettersom 2/3 av laget bare skal stå å snipe... No shit. Jeg har helt slutta å spille det brettet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Isla Innocentes er ett drittmap. Egentlig er alle maps som "tvinger" deg til å angripe på få spesifikke punkt det. (Det kommer kanskje ikke som en overraskelse at jeg spiller mest conquest ) Det gjøres bare værre av alle MW2 n00bs'a som er blitt med over i Battlefield. - Ikke at jeg har belegg for å si det, men en plass må de jo ha kommet inn, for det var ikke slik i BF2 eller 2142.. enten det eller så var det bare det at vi hadde dobbelt så mange spillere per lag i de spillene slik at det ikke ble ett problem... Endret 3. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Isla Inocentes er blitt mye vanskeligere som angripende lag etter at traceren ble oppgradert.. Heli varer jo bare sekunder før det blir skutt ned og er fullstendig ubrukelig... Men samtidig elsker jeg den nye traceren! Skjøt ned til sammen 6 Blackhawks på en runde på Valparaiso her om dagen! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Har funnet ut at Tracer og RPG ikkje er så overpower som dei skal si det er. Klare veldig bra no og ungå missle sjølv med Trace Dart plantet på heliet. Men CG raketene er litt vanskelege Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Gullkills da. Tracerdart killed UAVen og UAV operatøren rett etterhverandre. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Har funnet ut at Tracer og RPG ikkje er så overpower som dei skal si det er. Klare veldig bra no og ungå missle sjølv med Trace Dart plantet på heliet. Men CG raketene er litt vanskelege Jaha? Hvis missilet bommer så flyr det jo rundt og prøver igjen om 3 sekunder?.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Uff var nok bare jeg som var litt kjapp på avtrekkeren der, er så lett å rage quite og kaste seg på forumet og rase litt . Du har ikke sett rasing på forumet før du har lest noen av postene mine Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Noen som er med og game? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Har funnet ut at Tracer og RPG ikkje er så overpower som dei skal si det er. Klare veldig bra no og ungå missle sjølv med Trace Dart plantet på heliet. Men CG raketene er litt vanskelege Jaha? Hvis missilet bommer så flyr det jo rundt og prøver igjen om 3 sekunder?.. Jeps det gjer den. Men trikset er og sikte på rakketen etter den har bommet, då bommer den automatisk igjen når den skal retunere (Pass høgden) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Finn HC da Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå