vingebil Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Litt off topic, men korleis klare desse specsa her mot bc2?? ATI Mobility Radeon HD 5730 (1 GB) Intel Core i5 430M ( Dual-Core ) 4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz ( 2 x 2 GB ) 500 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm 17.3" TFT 1600 x 900 Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition Den klare seg veldig bra. Kan bli varm (laptop) anbefaler at du har den luftig eller kjøpe sån oppbygging slik at den blåser "enklere" ut luften. Okei, takker ja,er laptop. kvar får eg kjøpt oppbygging ? Eg mistenkjer at skrujernet fekk litt for mykje drikke på byen. Enig der, Man spiller ofte bedre i BC2 etter ein pils og 2, men ikkje etter ein Wiskey flaske osv. Edit: LYST OG SPILLE MEN DENNE HTC MOBILEN TAKLER IKKJE BC2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 nu e speling nok for idag. dør ofter en pils ver runde. Det blir irriternede så sorry svelemoe mne jeg gir meg for idag. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Alltid kjekt å spele med folk som er litt brisne, kva var det du sa i helikopteret? " kan ta 3seksti!" ? Endret 2. mai 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 man kunjo det då tokk deg nestan i gjærte Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=b_H2YImlQ6Qt#t=0m36s Vil bare igjen si at wookier ikke er så veldig gode til noe mer enn det å være wookie. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=b_H2YImlQ6Qt#t=0m36s Vil bare igjen si at wookier ikke er så veldig gode til noe mer enn det å være wookie. Hehe genial måte og ordne Platinum på C4! Den skal eg teste!. Men synest forsatt at nesten "Baserape" fungere likebra! Eg skreiv "nesten" legg ikkje C4 inni basen.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg syns han på konsoll der spiller med en haug med noobs. Hadde aldri fungert på en Bf.no, TV2 eller Gotland server... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Har prøvd å gjøre det der, men du kommer ikke så langt bort på kartet når du er Defender. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=b_H2YImlQ6Qt#t=0m36s Vil bare igjen si at wookier ikke er så veldig gode til noe mer enn det å være wookie. Sett på de fleste videoene av han der, han er sinnsykt morsom egentlig. "Look, here's a sniper camping, never seen a sniper camping in a bush before." Eller noe sånt sa han. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Taktikkene han bruker hadde aldr funket på pc med 16 folk på hvert lag. Kjøre båt er sikkert 10 ganger farligere på pc fordi det er lettere å bli snipet der. Endret 2. mai 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Taktikkene han bruker hadde aldr funket på pc med 16 folk på hvert lag. Kjøre båt er sikkert 10 ganger farligere på pc fordi det er lettere å bli snipet der. 10 gange så farleg? Eg tok folk med MG fra andre siden og drepte dei 4-5 sek etter dei svinge ut av island.... Aiming er skit enkelt på PC forhold til konsoll Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg tror det er det som poenget. det er 10 ganger farligere å sitte i båten på PC? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 faen.. Bluescreen!! Håper ikke klokken min begynner og bli ustabil, vil ikke ha mer volt på den nå. Prøver og få goldstar på alle engineer / recon våpnene nå. Drit fett Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Nå gidder jeg rett og slett ikke mer av dette spillet. Får DC konsekvent. Kan godt hende det er modemet mitt. Det er uansett ikke relevant siden jeg ikke har råd til nytt. Blir pause til jeg kommer meg til ei fiberlinje iløpet av sommeren. Til da blir sc2-beta for alle penga. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 BC2 blir morsommere når man setter seg mål Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Hei hei noobs. Spilling i natT? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Spille hva? Hardcore? Uaktuelt, azz. Har spilt i hele dag, nesten. Fått unlocka maaasse greier, yey! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Seff hardcore. SC funker ikke med engi og heller ikke hagle. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Vell, egentlig er hardcore best. Selvom det er for mange wookier, og CG-ere der. Men på HC så må du ihvertfall ikke tømme et magasin i en fyr for at han skal dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå