FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Faen klarte og drite meg ut på et oppdrag på S7. Joiner litt BC2 da ass Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Sendt Reques til nesten alle på _denne_ lista. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Add meg der;) : Quakecry Men dumt at det bare er en 20-venns limit på friendlista. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Har 25 friendslimit her. Men det er ein Glitch, 5 friends er konstant offline og det er random kven som blir konstant offline etter reloging Endret 1. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Timster Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg begynner å game litt nå.. Bare å joine.. Kaller meg "HansiFansi" Jeg joiner. Jeg adder deg straxx. "Timster" er mitt Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tviler på om halvparten av de jeg sendte kommer fram Lenke til kommentar
Timster Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tviler på om halvparten av de jeg sendte kommer fram Hvordan vet man om de kommer fram? Virket ikke som det sjedde noe da jeg prøvde. Hvilken server er det det spilles på nå? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Du får ikke full ammo av ammoboksene heller med en gang. Vanlig ammo går raskt, men granater/raketter/C4 tar lengre tid å få fullt av... Det visste jeg heller ikke. Har alltid irritert meg over at jeg bare får vanlig ammo av de boksene. Dæven, jeg elsker denne tråden <3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Æsj, spelet kræsja slik at eg måtte skru av dataen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Mister man alle poengene fra runden om spillet kræsjer, egentlig? 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 nei, det blir hele tiden lagra mens enn spiller. så selv om spillet totalt kræsjer så får du fortsatt poengene Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Nice bra runder i stad... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Nice bra runder i stad... Var veldig morro Vi klarte jo å spille som en skvadd Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg filmet den siste runden med Fraps Desverre fikk jeg ikke filmet den første og beste runden :/ 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Så ikke at noen av dere var online, jeg. Køddespill. Og nå klikka jeg i vinkel etter å ha blitt snipet åtte ganger i løpet av samme runde. Hater sniping så intenst og inderlig at jeg bare må gå ut av spille for å ikke slå i stykker møblementet her. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Thats the spirit. Jeg er like ille Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Lurer på om det finnes serverer hvor det ikke er lov å snipe. Jeg hadde flytta inn der for godt, tror jeg. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Så ikke at noen av dere var online, jeg. Køddespill. Og nå klikka jeg i vinkel etter å ha blitt snipet åtte ganger i løpet av samme runde. Hater sniping så intenst og inderlig at jeg bare må gå ut av spille for å ikke slå i stykker møblementet her. Ja fy f. M95 sniperen er helt forferdelig og samme med de som gjemmer seg oppi granskauen mens de skyter. Blir ekstremt frustrert Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Åtte? Det er ingengting Eg blei snipa minst 14 gongar før eg fekk komme meg ut av basen. If you can't beat them, join them RPG them. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå