Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg joiner 22:00 hvis det er greit? :D

Gleda meg til en slik kveld leenge! :D

Adde meg? Fotball_Fisken

Eller... Det er PS3 det er snakk om right? o_O

Se første sida i ps3 tråden og bare begynn å add de folka som står der , garantert noen av dem som skal spille ikveld :thumbup:

Lenke til kommentar

Var for noe hysterisk fun idag på en iD3 server. Havna sammen med 3 tyskere i en squad, og alle spilte med smoke på noen rush maps. Når vi alle 4 var nærme målet så smelte vi ut den røyken vi bare kunne oppdrive mens vi entra bygningen. Fienden kunne ikke se shit utpå der.

Må si det ble et knife- helvette der inne. 4 stk. full av røyk og med 4 skarpe kniver. Fienden hadde ikke nubbis.

Prøvde dette på flere maps, og det funka fett på alle. Lo så jeg nesten tissa på meg...:-D

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Fy faen jeg holder på å miste mote til å leve snart! :p Har ikke fått spillt BC2 på over en måned nå. Jeg flyttet ut for litt over en måned siden, men har ikke fått internett enda i leiligheten. Bare pga. at "sjefen" for borettslaget ikke villet ha kabelTV med internett. jeg ventet i 3 uker for at han skulle bestemme seg for og ha det eller ikke. Men så ville han vist ikke, så nå må jeg vente 2-3 nye uker på at de skal få ordnet ADSL.. -_-

Lenke til kommentar

Tatt deg igjen ja. Jeg er 42

 

Seriøst? Du var lvl 19 før eg reiste!

 

Auch.... 24/7 spilling :innocent:

 

Bare kødda :p Har ikke spilt i det hele tatt. Anskaffa mer gametime for wow og har sitti med S7 i det siste...

 

hehe, får ikkje spilt S7, bug eller feil i programet. Klikker vertfall på Mission 8 å han som er support oss Ubisoft klør seg i hove. (Det er spillet ikkje pc-en btw Pirate versionen fungere)

Lenke til kommentar

Tatt deg igjen ja. Jeg er 42

 

Seriøst? Du var lvl 19 før eg reiste!

 

Auch.... 24/7 spilling :innocent:

 

Bare kødda :p Har ikke spilt i det hele tatt. Anskaffa mer gametime for wow og har sitti med S7 i det siste...

 

hehe, får ikkje spilt S7, bug eller feil i programet. Klikker vertfall på Mission 8 å han som er support oss Ubisoft klør seg i hove. (Det er spillet ikkje pc-en btw Pirate versionen fungere)

 

Det er kjipt. Spillet eier hardt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...