svelemoe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det er fordi du ikkje treffer Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 treffer jo, men ikke alltid dem dør av det. En minigunn skal ha mye høyere damage, det skal nesten ikke være nødvendig og treffe helt. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som joiner en heftig kveld med BF:BC2 fra ca kl 21.30 ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Har lyst til det, men jobb i morra =/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Eg er med HansiFansi, har potetgull, cola og sjokolade. Klar for gaming, med andre ord. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Har lyst til det, men jobb i morra =/ samme her, så det blir ikke seinere enn 01.00 eller no Men hvis du ombestemmer deg, så er det bare å hive seg etter Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Kan hende jeg blir med litt Har skaffet wow igjen... oh noes Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg joiner 22:00 hvis det er greit? Gleda meg til en slik kveld leenge! Adde meg? Fotball_Fisken Eller... Det er PS3 det er snakk om right? o_O Endret 1. mai 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Sorry to say. Det er PC Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg joiner 22:00 hvis det er greit? Gleda meg til en slik kveld leenge! Adde meg? Fotball_Fisken Eller... Det er PS3 det er snakk om right? o_O Se første sida i ps3 tråden og bare begynn å add de folka som står der , garantert noen av dem som skal spille ikveld Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Nei Hallaisen! Tar folk meg snart igjen? Her er da faen trening kl 05.30 Drita klokka tolv.... nooob! Militære veit du Når du skal opp tidleg begynner du tidleg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tatt deg igjen ja. Jeg er 42 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Var for noe hysterisk fun idag på en iD3 server. Havna sammen med 3 tyskere i en squad, og alle spilte med smoke på noen rush maps. Når vi alle 4 var nærme målet så smelte vi ut den røyken vi bare kunne oppdrive mens vi entra bygningen. Fienden kunne ikke se shit utpå der. Må si det ble et knife- helvette der inne. 4 stk. full av røyk og med 4 skarpe kniver. Fienden hadde ikke nubbis. Prøvde dette på flere maps, og det funka fett på alle. Lo så jeg nesten tissa på meg...:-D Endret 1. mai 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Fy faen jeg holder på å miste mote til å leve snart! Har ikke fått spillt BC2 på over en måned nå. Jeg flyttet ut for litt over en måned siden, men har ikke fått internett enda i leiligheten. Bare pga. at "sjefen" for borettslaget ikke villet ha kabelTV med internett. jeg ventet i 3 uker for at han skulle bestemme seg for og ha det eller ikke. Men så ville han vist ikke, så nå må jeg vente 2-3 nye uker på at de skal få ordnet ADSL.. -_- Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tatt deg igjen ja. Jeg er 42 Seriøst? Du var lvl 19 før eg reiste! Auch.... 24/7 spilling Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tatt deg igjen ja. Jeg er 42 Seriøst? Du var lvl 19 før eg reiste! Auch.... 24/7 spilling Bare kødda Har ikke spilt i det hele tatt. Anskaffa mer gametime for wow og har sitti med S7 i det siste... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tatt deg igjen ja. Jeg er 42 Seriøst? Du var lvl 19 før eg reiste! Auch.... 24/7 spilling Bare kødda Har ikke spilt i det hele tatt. Anskaffa mer gametime for wow og har sitti med S7 i det siste... hehe, får ikkje spilt S7, bug eller feil i programet. Klikker vertfall på Mission 8 å han som er support oss Ubisoft klør seg i hove. (Det er spillet ikkje pc-en btw Pirate versionen fungere) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tatt deg igjen ja. Jeg er 42 Seriøst? Du var lvl 19 før eg reiste! Auch.... 24/7 spilling Bare kødda Har ikke spilt i det hele tatt. Anskaffa mer gametime for wow og har sitti med S7 i det siste... hehe, får ikkje spilt S7, bug eller feil i programet. Klikker vertfall på Mission 8 å han som er support oss Ubisoft klør seg i hove. (Det er spillet ikkje pc-en btw Pirate versionen fungere) Det er kjipt. Spillet eier hardt... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Veit spilte spille ferdig på pirate versionen og skal synke savingen til orginalen når problemet er fikset Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg begynner å game litt nå.. Bare å joine.. Kaller meg "HansiFansi" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå