Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg spiller ofte med kompiser, er håpløst av og til med crappy squad. Mange som er i squad men spiller for seg selv, slenger ikke ut medickits, ammo eller repairer når man trenger det. Irriterer så jævlig det der.

 

Ja, aaaarg! Og mange stopper ikke når jeg enten løper etter tanksen for å sitte på eller for å reparere. Morons.

 

 

Men en ting; hvordan i verden bruker man medkits, egentlig? Jeg pleier å bare gå på dem når jeg er skutt halvveis i filler, men det skjer jo ingenting. Ser fortsatt rødt og alt. Jai ikke forstå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Jeg spiller ofte med kompiser, er håpløst av og til med crappy squad. Mange som er i squad men spiller for seg selv, slenger ikke ut medickits, ammo eller repairer når man trenger det. Irriterer så jævlig det der.

 

Ja, aaaarg! Og mange stopper ikke når jeg enten løper etter tanksen for å sitte på eller for å reparere. Morons.

 

 

Men en ting; hvordan i verden bruker man medkits, egentlig? Jeg pleier å bare gå på dem når jeg er skutt halvveis i filler, men det skjer jo ingenting. Ser fortsatt rødt og alt. Jai ikke forstå.

 

man må noen ganger stå en stund på den for at det skal ha noen effekt.

Lenke til kommentar

 

Ja, aaaarg! Og mange stopper ikke når jeg enten løper etter tanksen for å sitte på eller for å reparere. Morons.

 

Det lønner seg i begge tilfeller å peke på kjøretøyet og trykke Q

Om du har repair tool i hånda roper du at du vil reparere og hvis ikke roper du at du vil sitte på.

 

Edit: Selvsagt ikke alle som bryr seg uansett, men ofte stopper de :)

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar

Det lønner seg i begge tilfeller å peke på kjøretøyet og trykke Q

Om du har repair tool i hånda roper du at du vil reparere og hvis ikke roper du at du vil sitte på.

 

Edit: Selvsagt ikke alle som bryr seg uansett, men ofte stopper de :)

 

Å, er det sånn man får til å rope på folk. Har alltid syntes det er så morsomt. :D

Lenke til kommentar

Hehe den kjenner jeg så altfor godt til. Jo fortere hele teamet kommer til frontlinjen jo større kjangs har man for og vinne. Derfor er det lurt og få med seg så mange som mulig.

Light tankene er faktisk mye bedre hvis du har med deg 3 passasjerer. Samme med helikopter hvor en andrepassasjer er helt nødvendig for og kunne klare seg.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

Finnes lite som er værre enn de som stikker av med et kjøretøy med mange sitteplasser og kjører ensom ifra alle team mates i basen.

De som stikker av med kjøretøy for å ditche det rett før campingplassen sin  :hrm:

Og jeg savner Infantery only. 

 

 

 

 

 

Sånn er det å være medichore  :blush:

 

 

Lenke til kommentar

 

man må noen ganger stå en stund på den for at det skal ha noen effekt.

 

Aah, jeg pleier bare løpe over den som med ammoboxen, jeg. Dette forandrer jo alt :b

 

Du får ikke full ammo av ammoboksene heller med en gang. Vanlig ammo går raskt, men granater/raketter/C4 tar lengre tid å få fullt av...

Lenke til kommentar

Finnes lite som er værre enn de som stikker av med et kjøretøy med mange sitteplasser og kjører ensom ifra alle team mates i basen.

De som stikker av med kjøretøy for å ditche det rett før campingplassen sin  :hrm:

Og jeg savner Infantery only. 

 

 

 

 

 

Sånn er det å være medichore  :blush:

 

Arica Harbor conquest

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...