Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si eg har hentet mest poeng med recon og Vehicle. 11875 er rekorden min på Recon og 16k med Vehicle (uten Gold star eller insignia)

 

I Begynnelsen er det lurt og ta det litt easy, bli med fram og plant på MCOM's. (Flag points conquest) fulg med på teammates og lær deg spots og spillestil osv.

 

Håper det hjelper :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det hjelper faen ikke meg... lol

 

Åh så sinna :tease:

 

Fra spøk til blodig alvor: Er nå halvveis til lvl 29 (fra 28) og har spilt alene hele denne tiden, hatt stunder såklart med en skikkelig squad, men begynner å gå lei. Hvilke server spiller alle på? Er det diverse TV2 og Battlefield.no (Multigamer)?

 

Heter Flux93

Trenger noen folk å spille med for å ikke gå lei spillet :w00t:

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Eg hadde nok vore ein ivrig deltakar i den tråden ja.

Blir rett og slett sur på meg sjølv når eg blir drept av ein eg kunne ha tatt leeeenge før han såg meg.

 

Taklar ikkje squad deathmatch, sjølv om eg var toppspelaren var det så grusomt å bli sprengt i fillebitar når eg lett kunne ha unngått det.

Lenke til kommentar

Me skal takle raseri utbruddene dine refsa :thumbup:

 

Men då reise eg på ein tur til militære får og skyte med litt ekte ammo :new_woot:

 

Få sjå om dere tar meg igjen i helgen! Foresten, fra lvl 30 eller 35 er det 200 000 xp per lvl. Dere får sette dykk i høg gir! Keep it up :whistle:

 

Edit: Har addet deg tidlegere flux93 har du motat invite?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det er ikke ett spørsmål om å trykke for hardt på knappen på musa da? se om det samme skjer om du binder mouse 1 til jump og space til skyt? :)

 

Forutsatt at du klarer å vende deg til det da og ikke bare står der og hopper som en idiot :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...