Evolutioner Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Medic tjener mye poeng, vis du er i warzone og bare reviver hiih Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Må si eg har hentet mest poeng med recon og Vehicle. 11875 er rekorden min på Recon og 16k med Vehicle (uten Gold star eller insignia) I Begynnelsen er det lurt og ta det litt easy, bli med fram og plant på MCOM's. (Flag points conquest) fulg med på teammates og lær deg spots og spillestil osv. Håper det hjelper Endret 29. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Det hjelper faen ikke meg... lol 1 Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 :dribble: :dribble: refsa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Ikke diss raseriutbrudda mine da Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Det hjelper faen ikke meg... lol Åh så sinna Fra spøk til blodig alvor: Er nå halvveis til lvl 29 (fra 28) og har spilt alene hele denne tiden, hatt stunder såklart med en skikkelig squad, men begynner å gå lei. Hvilke server spiller alle på? Er det diverse TV2 og Battlefield.no (Multigamer)? Heter Flux93 Trenger noen folk å spille med for å ikke gå lei spillet Endret 29. april 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Det hjelper faen ikke meg... lol Show some respect for tjome, ellers planter han kniven i hodet på deg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Tror jeg snart må opprette en ny tråd helt for meg seg. Den skal jeg kalle "Refsas raseriutbrudd etter en runde BC2" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Gjør det. Vedder på at du hadde fått godt med selskap i tråden Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Eg hadde nok vore ein ivrig deltakar i den tråden ja. Blir rett og slett sur på meg sjølv når eg blir drept av ein eg kunne ha tatt leeeenge før han såg meg. Taklar ikkje squad deathmatch, sjølv om eg var toppspelaren var det så grusomt å bli sprengt i fillebitar når eg lett kunne ha unngått det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Jeg pleier alltid og bomme på de mest åpenbare stedene jeg skal treffe. Veit ikke hva jeg gjør, men klarer alltid og dra musa 1 cm til siden akkurat når jeg skyter... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Woh, har ikke spilt siden mandag, å det var gått å få spilt litt igjen. Ble overrasket da jeg logget på og hadde 9 friend requests Ble bare 1 og en halv runde da, men men. Startet dårlig, men runde 2 ble fin. 21/3 i K/D ratio og 3550 poeng AN-94 (OP) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Me skal takle raseri utbruddene dine refsa Men då reise eg på ein tur til militære får og skyte med litt ekte ammo Få sjå om dere tar meg igjen i helgen! Foresten, fra lvl 30 eller 35 er det 200 000 xp per lvl. Dere får sette dykk i høg gir! Keep it up Edit: Har addet deg tidlegere flux93 har du motat invite? Endret 29. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg pleier alltid og bomme på de mest åpenbare stedene jeg skal treffe. Veit ikke hva jeg gjør, men klarer alltid og dra musa 1 cm til siden akkurat når jeg skyter... Samme som en del soldater gjør i virkeligheten fordi de ikke ønsker å drepe. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Det er ikke ett spørsmål om å trykke for hardt på knappen på musa da? se om det samme skjer om du binder mouse 1 til jump og space til skyt? Forutsatt at du klarer å vende deg til det da og ikke bare står der og hopper som en idiot Endret 30. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 ... Edit: Har addet deg tidlegere flux93 har du motat invite? Nei, ingen invite. Litt merkelig det venne systemet Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 ... Edit: Har addet deg tidlegere flux93 har du motat invite? Nei, ingen invite. Litt merkelig det venne systemet Merkelig er vel feil ord. Buggy som faen er mer beskrivende. En kompis av meg måtte sende 10 friend requests før den gikk igjennom til en kompis osv... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 CTD!!! Satan Akkurat nå som jeg satte meg ned med en cola og skulle kose meg med BC2 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Computer says noooo Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg spiller ofte med kompiser, er håpløst av og til med crappy squad. Mange som er i squad men spiller for seg selv, slenger ikke ut medickits, ammo eller repairer når man trenger det. Irriterer så jævlig det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå