FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Da er rommet klart til helga Tror det blir mye spilling og phun. Får brukt dual monitor (2x 24") og bedre bass så det blir bra. Håper det er mange som skal game i helga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Regner med det Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Faen. Lekte litt med innstilingene på lydkortet og nå skvetter ejg hver jævla gang en granat går av rundt meg. Bassen rister hodet mitt i stykker!! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Tror jeg kommer til å game til helga jeg også, og det hadde vært kos å spille med dere. Vi skal ikke lage en liste over alle som spiller på PC her, og navnet ditt på BC2? Add: Ebolah Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Haha, må si eg skal bli lvl 39 i dag før eg reiser i morgo! Håper folk med og spille litt i kveld Tror jeg kommer til å game til helga jeg også, og det hadde vært kos å spille med dere. Vi skal ikke lage en liste over alle som spiller på PC her, og navnet ditt på BC2? Add: Ebolah Sendt request Endret 29. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Faen. Lekte litt med innstilingene på lydkortet og nå skvetter ejg hver jævla gang en granat går av rundt meg. Bassen rister hodet mitt i stykker!! morsomt med mye bass, bare det ikke blir helt for jævlig og spille. Windows kan gå og pule en hest. Jævla windows update midt i en runde og den klarer faen meg ikke og si ifra. Fuck microsoft så intenst... Det fucka opp spillet også. Nå skal det faen meg ikke starte for alt i verden. Mongo microsoft... Endret 29. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Godt å vere lvl 39... Men lang veg til 40. 200 000 poeng... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Windows kan gå og pule en hest. Jævla windows update midt i en runde og den klarer faen meg ikke og si ifra. Fuck microsoft så intenst... Det fucka opp spillet også. Nå skal det faen meg ikke starte for alt i verden. Mongo microsoft... Ingen som nekter deg å gå over til linux og det dritet der Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Vista er pure hell i forhold til W7. Vista lagger og faenskap, men jeg kjører ikke W7 til spill fordi jeg ikke gidder og oppdatere alt på nytt... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 refsa, skal vi spille litt? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 CTD andre gang, skjer hvertfall ikke midt i en runde. Bare når jeg er ferdig med en og alt+tab ut av spillet. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Kan være pcen din ikke takler det? blir for mye stress for den? =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Morsomt å spille ikveld (De rundene jeg rakk), fikk 11 000 poeng i den siste runden! Fikk gullstjerne nr. 6 på kniven min også Statsene mine: Endret 29. april 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 refsa, skal vi spille litt? Jeg spiller nå, men faen og jeg suger for tiden. Er main target for alle på det andre laget virker det som... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 refsa, skal vi spille litt? Jeg spiller nå, men faen og jeg suger for tiden. Er main target for alle på det andre laget virker det som... Ja, eg spawn drepte deg 2 gange så kanskje du har blitt ein blink? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 refsa, skal vi spille litt? Jeg spiller nå, men faen og jeg suger for tiden. Er main target for alle på det andre laget virker det som... Ja, eg spawn drepte deg 2 gange så kanskje du har blitt ein blink? tror det. På serveren i sta var jeg spesielt populær for CG horer og snipere. Pluss at en av assault gutta alltid drepte meg ovenfor de andre (når det sto 1-2 stk foran eller ved siden av meg)... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Mange som stakk rett før Paradise begynte ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Ikke jeg. Paradise Hotell= Har lyst til og mekke bort hele serien med en slik at også får en fin jul... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 haha genialt. Enig med Refsa angånde Paradise Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Noen tips til en noob, f.eks dama eier meg så jævelig? Spiller 99% av tida Assault og Conquest. Bryr meg vel egentlig ikke så mye om k/d ratio, men kunne godt tenkt meg å dra inn litt flere poeng. Her er mine 1337 stats, så skjønner dere kanskje hva jeg mener med noob. . . . . . . ;D Endret 29. april 2010 av blackbrrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå