Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, må si eg skal bli lvl 39 i dag før eg reiser i morgo! Håper folk med og spille litt i kveld :thumbup:

 

Tror jeg kommer til å game til helga jeg også, og det hadde vært kos å spille med dere.

 

Vi skal ikke lage en liste over alle som spiller på PC her, og navnet ditt på BC2?

 

Add: Ebolah

 

Sendt request :cool:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Faen. Lekte litt med innstilingene på lydkortet og nå skvetter ejg hver jævla gang en granat går av rundt meg. Bassen rister hodet mitt i stykker!!

 

morsomt med mye bass, bare det ikke blir helt for jævlig og spille.

 

Windows kan gå og pule en hest. Jævla windows update midt i en runde og den klarer faen meg ikke og si ifra. Fuck microsoft så intenst...

 

Det fucka opp spillet også. Nå skal det faen meg ikke starte for alt i verden. Mongo microsoft...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

 

Windows kan gå og pule en hest. Jævla windows update midt i en runde og den klarer faen meg ikke og si ifra. Fuck microsoft så intenst...

 

Det fucka opp spillet også. Nå skal det faen meg ikke starte for alt i verden. Mongo microsoft...

 

Ingen som nekter deg å gå over til linux og det dritet der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Morsomt å spille ikveld (De rundene jeg rakk), fikk 11 000 poeng i den siste runden! :)

Fikk gullstjerne nr. 6 på kniven min også :D

 

Statsene mine:Siemn.png

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

refsa, skal vi spille litt? :innocent:

 

Jeg spiller nå, men faen og jeg suger for tiden. Er main target for alle på det andre laget virker det som...

 

Ja, eg spawn drepte deg 2 gange så kanskje du har blitt ein blink?

 

tror det. På serveren i sta var jeg spesielt populær for CG horer og snipere. Pluss at en av assault gutta alltid drepte meg ovenfor de andre (når det sto 1-2 stk foran eller ved siden av meg)...

Lenke til kommentar

Noen tips til en noob, f.eks dama eier meg så jævelig? :D

 

Spiller 99% av tida Assault og Conquest. Bryr meg vel egentlig ikke så mye om k/d ratio, men kunne godt tenkt meg å dra inn litt flere poeng. :)

 

Her er mine 1337 stats, så skjønner dere kanskje hva jeg mener med noob.

blackbrrd.png

 

.

.

.

.

.

.

;D

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...