Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

sorry at jeg ikke spiller, men fikk nettopp tak i Assassins Creed 2, og pga BFBC 2 så har jeg ikke spilt det før nå. siden de kom ut på samme dag :p

 

http://old.prisguide...85081&cat_id=51

 

De bruker jeg nå, og er ganske fornøyd med de :) .

 

men da blir det de :)

 

de har til og med 7.1 sorrund :D

 

NEI, Styr unna 5hv2. Fungerer ikke noe til annet enn counter-strike. Kjøp deg heller Roccat kave eller Siberia v2. IMO er roccat kave mye mer behagelig enn siberie, men vær sin smak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://old.prisguide.no/product.php?productId=85081&cat_id=51

 

De bruker jeg nå, og er ganske fornøyd med de :) .

 

Hold deg langt unna steelseries headsett er min klare anbefaling. Kjøpte de der for noen måneder siden og jeg klarte ikke å bruke de overhodet. Jeg kastet de i skuffen og der har de ligget siden. Nå bruker jeg et razer carcharias når jeg skal game med mic og er rimelig godt fornøyd, men drar selvsagt frem min Beyerdynamics når jeg trenger ordentlige saker :D

Lenke til kommentar

faen, jeg haver alltid i de mest tragiske teamsa uansett. Jævla dritt og havne med bare campere...

 

C4 og teamkill neste runde :dremel:

 

Ikke TK, da blir du bare kicket. Assault med 40mm Smoke... :thumbup:

Da stjeler du ikke ticks fra laget ditt, men irriterer livet av wookies ;) Så dropper du små hint om hva du vil at de skal gjør/ikke gjøre samtidig. De er tross alt ikke så smarte disse wookiene at de tar hintet med en gang. Hvis de da skyter deg, så får DE TKs istedet ;)

 

Og smokes recharges fooort i ammopakken, så du har en endeløs supply av dem.

Jeg irriterte livet av iallefall 7 "snipers" på en gang på en runde Port Valdez der halve laget hadde slått opp leir på toppen av bakken ved spawn. Etter 8 forsøk på å angripe mer eller mindre alene ble jeg forbannet.

 

Bare så synd at tracer darts ikke fungerer på tvers av lagene, for da kunne du bare tracet dine egne og sagt ifra til FI at de kunne skyte dem..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

faen, jeg haver alltid i de mest tragiske teamsa uansett. Jævla dritt og havne med bare campere...

 

C4 og teamkill neste runde :dremel:

 

Ikke TK, da blir du bare kicket. Assault med 40mm Smoke... :thumbup:

Da stjeler du ikke ticks fra laget ditt, men irriterer livet av wookies ;) Så dropper du små hint om hva du vil at de skal gjør/ikke gjøre samtidig. De er tross alt ikke så smarte disse wookiene at de tar hintet med en gang. Hvis de da skyter deg, så får DE TKs istedet ;)

 

Og smokes recharges fooort i ammopakken, så du har en endeløs supply av dem.

Jeg irriterte livet av iallefall 7 "snipers" på en gang på en runde Port Valdez der halve laget hadde slått opp leir på toppen av bakken ved spawn. Etter 8 forsøk på å angripe mer eller mindre alene ble jeg forbannet.

 

Bare så synd at tracer darts ikke fungerer på tvers av lagene, for da kunne du bare tracet dine egne og sagt ifra til FI at de kunne skyte dem..

 

Hehe, smart! Har opplevd at teammates sende ein tracedart i fjeset.... Ikkje kjekt.

 

Men folk gjer det desverre med vilje eller om du velge så mye som recon klassen klikker dei, sjølv om eg har hagle og planta på 2 M-COMs :hrm:

 

Men sån blir det når 95% av alle recons camper 4 mil bak M-COMs.

 

Add meg de som vil. Magron er navnet.

 

Sån :=)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Ta heller og kjøle deg ned med ein refreshment (Kald Cola) og start ein spill av ein anna sjanger! (Kan lesebok og andre ting men noko heilt anna en skytespill)

 

Så etter eit døgn eller eit par timer er hode klart til ny omgang på BC2 :thumbup:

 

Måtte la raseriet havne ett sted. Kunne ikke slå i tastaturet, slenge musa i veggen, o.l. siden folk skulle sove. I helga kan jeg slå og dundre så mye jeg vil så går nok bedre da :tease:

Lenke til kommentar

Ta heller og kjøle deg ned med ein refreshment (Kald Cola) og start ein spill av ein anna sjanger! (Kan lesebok og andre ting men noko heilt anna en skytespill)

 

Så etter eit døgn eller eit par timer er hode klart til ny omgang på BC2 :thumbup:

 

Måtte la raseriet havne ett sted. Kunne ikke slå i tastaturet, slenge musa i veggen, o.l. siden folk skulle sove. I helga kan jeg slå og dundre så mye jeg vil så går nok bedre da :tease:

 

Hehe, eg får vertfall ut raseriet i helga! Men så har eg mistet nesten alt av raseriet etter Counter-strike..... Men det er bra at BC2 ikkje har så mangen juksere at raseriet mitt slipper ut :ph34r:

 

Edit:

 

Du kan pre-ordre MoH no. Vist du spille BC2 får du unlocket M24 på dag 1.

 

Min lenke

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

sorry at jeg ikke spiller, men fikk nettopp tak i Assassins Creed 2, og pga BFBC 2 så har jeg ikke spilt det før nå. siden de kom ut på samme dag :p

 

http://old.prisguide...85081&cat_id=51

 

De bruker jeg nå, og er ganske fornøyd med de :) .

 

men da blir det de :)

 

de har til og med 7.1 sorrund :D

 

NEI, Styr unna 5hv2. Fungerer ikke noe til annet enn counter-strike. Kjøp deg heller Roccat kave eller Siberia v2. IMO er roccat kave mye mer behagelig enn siberie, men vær sin smak

 

Ehm... Ikke for å være frekk eller noe sånt men jeg synes du tar litt feil der....

Jeg bruker 5HV2 og det funker fett til Bf, CoD, og ja de gangene jeg spiller Cs...

 

Men dette er nå min mening. :)

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

sorry at jeg ikke spiller, men fikk nettopp tak i Assassins Creed 2, og pga BFBC 2 så har jeg ikke spilt det før nå. siden de kom ut på samme dag :p

 

http://old.prisguide...85081&cat_id=51

 

De bruker jeg nå, og er ganske fornøyd med de :) .

 

men da blir det de :)

 

de har til og med 7.1 sorrund :D

 

NEI, Styr unna 5hv2. Fungerer ikke noe til annet enn counter-strike. Kjøp deg heller Roccat kave eller Siberia v2. IMO er roccat kave mye mer behagelig enn siberie, men vær sin smak

 

Ehm... Ikke for å være frekk eller noe sånt men jeg synes du tar litt feil der....

Jeg bruker 5HV2 og det funker fett til Bf, CoD, og ja de gangene jeg spiller Cs...

 

Men dette er nå min mening. :)

 

Eg bruke 5HV2 og må si headsette er DRIT utom gaming

 

Men no er da min meining fungere bra i BC2 og CS men til alt muligbruk svikte det heilt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...