Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! :grumpy: samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill.

 

Du må huske at dette bare er beta da.

 

Ja, men siden dette problemet har vært i alle BF spill så lover det ikke godt. :(

 

Det er isåfall feil hos deg, enten så har du før høye grafikk instillinger eller så er musen din udugelig.

Lenke til kommentar
dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! :grumpy: samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill.

 

Du må huske at dette bare er beta da.

 

Ja, men siden dette problemet har vært i alle BF spill så lover det ikke godt. :(

 

Det er isåfall feil hos deg, enten så har du før høye grafikk instillinger eller så er musen din udugelig.

 

Nei, fordi jeg har bra pc og dette skjer ikke i NOEN som helst andre fps spill.

Lenke til kommentar

Opplever ikke noe etterslep eller noe lag. Hadde en del lag på starten når jeg hadde maxa litt settings utenomm AA, men mange sier at de jobber med optimaliseringen, så selvom du kjører GTX 295, Quad core og osv, så er det bare å sette ned grafikken til rundt medium, og skru AA til 1. Da merka jeg STOOOR forskjell, og fikk et helt annet inntrykk^

Lenke til kommentar
Jeg kjører det med alt på high og 4xAA uten noen form for etterslep.

Men dere MÅ force spillet til å kjøre i DX9 og AA i driveren da DX 10 + AA gir etterslep uansett og AA i DX9 ikke fungerer. Force DX9 ved å gå inn i Settings.ini filen og endre DirectX version til 9.

 

Takk! dette fungerte.

Endret av zebe
Lenke til kommentar
Elsket det første BC spillet på 360 og liker demoen veldig godt så langt.

 

Hva vil spillercap være i multiplayer på PC? På 360 er det 24 (12vs12) slik jeg har skjønt.

16vs16 (32) på PC versjonen.

Okay, takk. Så *noe* incentiv for å kjøpe det på PC altså (bortsett fra mus+tastatur). Ulikt MW2

Lenke til kommentar
Ikke 32 mot 32 altså? Kan sikkert endres da det er dedicated servers..

 

(mimre på BF2 Wake island 32 v 32 :] )

Good times... Skjønner ikke helt hvorfor man ikke ønsker 64, har det noe med at mapstr. er redusert? Tipper det blir 64 på bf3 hvert fall.

Er nok pga mappstørrelse ja, siden de mapsa som kommer i BC2 er ikke på langt nær like store som enkelte 1942 maps \ BF2 (Har ikke spillt BF2 så mye så vet ikke helt størrelsen på de:P)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...