Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Wookiene bryr jeg meg ikke om, de er ikke snipere.... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nei dei er recons som har misforstått spillet. Uansett ser spille faktisk bra ut, men synest grafikken kunne våre høgre. (Details osv) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det bildet der du ser han reloader pistolen så ser det ganske bra ut. Men nå er ikke grafikken alt, hvis det ser nokenlunde greit ut og de får en veldig bra fysikk på kulene så kan det bli ganske så morsomt online. Jeg vet dette er BC2 tråd og det er ikke for og ta tråden vekk fra det den handler om:) Er mer for og opplyse om spill som kanskje ikke alle har fått med seg om. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gjer ingenting. Sitt no med Ubisoft sin kundestøtte som er svært patetisk... Sier plutseleg at Settlers 7 spille ikkje støtte Crossfire... Sjølv om det er option for MultiGPU i spillet? Men verste er at eg ikkje har Crossfire (Sendte Dxdiag) så kvifor han sier eg må disable crossfire er jo ganske meningløst når eg har kun 1 grafikkort... Eg må svare dei på 48 timer ellers meiner dei at saken er løst, men neidå dei skal bruke 7 dager på respons når dei sier du skal få svar innen 48 timer... Men litt On-topic her: Har merket svært stor forskjell fra server til server med hit på våpen som Shotgun og diverse andre. Var på TV2 sin server, var bak fyren, tok og skaut han fire gange i ryggen, men nei han lever, eg lader og skytt fire gange til. (Slugs og 870CMS) Men neidå han lever! Typisk var eg tom for ammo så eg kniva fyren istadenfor.... Seriøst Hit systemet er svært ofte ustabilt oss TV2 eller Multigamer sine servers.... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 + at det har små lagging :S Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) + at det har små lagging :S Små og små lagg. Nizzen med minste pingen av alle eg veit om her forumet merket at det lagget ekstremt på TV2 sin server her om dagen. Tenkt vist me kunne få sette opp eigen BC2 server! Hadde vi sluppet dette problemet. Må si det er rart at TV2 og Multigamer får ha servern ranked når dei er ustabile som F.... Endret 28. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er jo stor forskjell på TV2 og Multigamer sine servere når det gjelder lagg. Jeg sliter ihvertfall mye mer med multigamer (bf.no).. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 på TV2 sine er det kliss umulig og være en seriøs headhunter med hagla...som jeg er På TV2 sine så er alle fiender trygge hvis jeg har hagle, det er bombesikkert. "aaah, Nooki har hagle, da er det bare og gå forbi han" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kjenner meg godt igjen der, litt domt at eg er bannet fra Gotland serveren... (Som er STABIL) Blir automatisk kicket når eg joiner Da var etter Hagle Barrage at eg vart kicket Edit: No kjem eg inn på Gotland Endret 28. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Morsomt med han som snakker om BF lockdown for ekstraordinær spilling, synes det hele virket som en vanlig dag hjemme hos meg etter at jeg ble singel. :!: Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tror jeg drepte noe ekstra ordinært Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Morsomt med han som snakker om BF lockdown for ekstraordinær spilling, synes det hele virket som en vanlig dag hjemme hos meg etter at jeg ble singel. Er ikke alle som har så mye fritid, så eneste måten å få spilt en god stund på er å sette meg i lockdown! @Cryztek Haha, ikke hver dag man kniver Chuck Norris nei xD Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg som hørte at: Chuck Norris once got in a knife fight... the knife lost... Man skal vel ikke tro på alt man hører antar jeg.. Endret 28. april 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Men denne gangen har det virkelig klikket for spillet. Har prøvd å gå ut av spillet minst 10 ganger nå, prøvd mange forskjellige servere, uten noe hjelp. Skjermen er bare svart hver gang jeg kommer inn i spillet. En kamerat av meg har samme problemet at han får svart skjerm når runden starter. (WinXP med et ATI HD5xxx kort) For ham så fungerer det å alt-tab'e ut og inn igjen som regel. Husker ikke om han må gjøre dette flere ganger eller ikke. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hehe, glømte og poste denne her faktisk: 1337 Nei, må si eg blir lei å se valkyrie som vill ta meg med til Valhalla. Endte med at eg har det litt morsomt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tjome, jeg fikk 1337 skudd avfyrt her om dagen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Seriøst? Markmans H.S som blir 1337? xD Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fikk nettopp PP-2000, og er forelsket allerede! Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fikk nettopp PP-2000, og er forelsket allerede! PP-2000 er elsk ja ^^ Men har nok heller forelsket meg i Saiga med magnum ammo og slugs Er omtrent som å snipe med halvautomatrifle uten scope Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) en til som har sett lyset Bare jeg går for de litt mer "ekte" haglene, ikke noe auto-tull Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå