Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bildet der du ser han reloader pistolen så ser det ganske bra ut. Men nå er ikke grafikken alt, hvis det ser nokenlunde greit ut og de får en veldig bra fysikk på kulene så kan det bli ganske så morsomt online.

 

Jeg vet dette er BC2 tråd og det er ikke for og ta tråden vekk fra det den handler om:)

Er mer for og opplyse om spill som kanskje ikke alle har fått med seg om.

Lenke til kommentar

Gjer ingenting. Sitt no med Ubisoft sin kundestøtte som er svært patetisk... Sier plutseleg at Settlers 7 spille ikkje støtte Crossfire... Sjølv om det er option for MultiGPU i spillet? Men verste er at eg ikkje har Crossfire (Sendte Dxdiag) så kvifor han sier eg må disable crossfire er jo ganske meningløst når eg har kun 1 grafikkort... Eg må svare dei på 48 timer ellers meiner dei at saken er løst, men neidå dei skal bruke 7 dager på respons når dei sier du skal få svar innen 48 timer...

 

Men litt On-topic her:

 

Har merket svært stor forskjell fra server til server med hit på våpen som Shotgun og diverse andre. Var på TV2 sin server, var bak fyren, tok og skaut han fire gange i ryggen, men nei han lever, eg lader og skytt fire gange til. (Slugs og 870CMS) Men neidå han lever! Typisk var eg tom for ammo så eg kniva fyren istadenfor....

 

Seriøst Hit systemet er svært ofte ustabilt oss TV2 eller Multigamer sine servers....

Lenke til kommentar

+ at det har små lagging :S

 

Små og små lagg. Nizzen med minste pingen av alle eg veit om her forumet merket at det lagget ekstremt på TV2 sin server her om dagen.

 

Tenkt vist me kunne få sette opp eigen BC2 server! Hadde vi sluppet dette problemet. Må si det er rart at TV2 og Multigamer får ha servern ranked når dei er ustabile som F....

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Morsomt med han som snakker om BF lockdown for ekstraordinær spilling, synes det hele virket som en vanlig dag hjemme hos meg etter at jeg ble singel. laugh.gif

 

Er ikke alle som har så mye fritid, så eneste måten å få spilt en god stund på er å sette meg i lockdown!

 

@Cryztek

Haha, ikke hver dag man kniver Chuck Norris nei xD

Lenke til kommentar

Men denne gangen har det virkelig klikket for spillet. Har prøvd å gå ut av spillet minst 10 ganger nå, prøvd mange forskjellige servere, uten noe hjelp. Skjermen er bare svart hver gang jeg kommer inn i spillet. :mad:

 

En kamerat av meg har samme problemet at han får svart skjerm når runden starter. (WinXP med et ATI HD5xxx kort)

For ham så fungerer det å alt-tab'e ut og inn igjen som regel. Husker ikke om han må gjøre dette flere ganger eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...