Evolutioner Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 huuh? kan du sikte inn og "avfyre" missilet og?=P Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Slik som det ligger an nå får jeg min første platinumstjerne med kniv Mangler kun defend 4 flags in a round pin for å få alle også omfg og jeg som trodde jeg hadde mange dogtags med mine 194. Knife er noe av det morsomste i bc2. Tok to stykker i lvl 45 to ganger hver, i dag. Dermed fikk jeg fire gulldogtags. Det er ordentlig deilig! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 huuh? kan du sikte inn og "avfyre" missilet og?=P Den ene kan du styre rakketen med. Evo: Har vel 400kills med kniv nå Ikke direkte mye det heller. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 huuh? kan du sikte inn og "avfyre" missilet og?=P Nei, det kan eg ikkje, men sjå folk i DX10, men i DX9 kan du kun sjå gjennom... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Noen som blir med å spille MW2? hihi add meg på steam da =) hihi.. må vel komme meg i prestige 9 ... Hva er nicket ditt? JEg spiller nesten bare hardcore siden hvis man finner server der folk virklig spiller så er det mye artigere og man kan faktisk bruke lyddemper. Så vil gjerne spille med deg ja:) Vi brude forresten få opp en mumbble-server eller noe slik at vi kan snakke sammen osv. Ikke mange dager til splinter Cell nå så de som har tenkt og spille det må gjerne sende meg en pm siden jeg vil ha noen til og spille coop med:) Med mic osv. Endret 27. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 huuh? kan du sikte inn og "avfyre" missilet og?=P Den ene kan du styre rakketen med. Evo: Har vel 400kills med kniv nå Ikke direkte mye det heller. Har snart Platinum star på kniven Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kniv er en viktig del av recon :!: Nå skal jeg og min tillitsfulle hagle kjøre noen runder. fikk det emblemet for 100 kills med C4-i går:D Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kniv er en viktig del av recon :!: Nå skal jeg og min tillitsfulle hagle kjøre noen runder. fikk det emblemet for 100 kills med C4-i går:D Mangle endå emblemet for C4. Men siden eg har Platinum på Motar strike er det på tide med C4 Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 noen som vet om hvis man formaterer pcn, og om d går ant å innsallere spille på nytt igjen? ble usikker Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Selvfølgelig går det an å installere spillet på nytt, er ikke noe engangsbruk! Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 okei (Y) bynte å bli usikker. takk for svar! Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som blir med å spille MW2? hihi add meg på steam da =) hihi.. må vel komme meg i prestige 9 ... Hva er nicket ditt? JEg spiller nesten bare hardcore siden hvis man finner server der folk virklig spiller så er det mye artigere og man kan faktisk bruke lyddemper. Så vil gjerne spille med deg ja:) Vi brude forresten få opp en mumbble-server eller noe slik at vi kan snakke sammen osv. Ikke mange dager til splinter Cell nå så de som har tenkt og spille det må gjerne sende meg en pm siden jeg vil ha noen til og spille coop med:) Med mic osv. terjesele på steam =) bare og legge til Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som blir med å spille MW2? hihi add meg på steam da =) hihi.. må vel komme meg i prestige 9 ... Hva er nicket ditt? JEg spiller nesten bare hardcore siden hvis man finner server der folk virklig spiller så er det mye artigere og man kan faktisk bruke lyddemper. Så vil gjerne spille med deg ja:) Vi brude forresten få opp en mumbble-server eller noe slik at vi kan snakke sammen osv. Ikke mange dager til splinter Cell nå så de som har tenkt og spille det må gjerne sende meg en pm siden jeg vil ha noen til og spille coop med:) Med mic osv. terjesele på steam =) bare og legge til Så så såå... Dette var bare en spøk (første innlegget fra meg altså) Dette er BF:BC2 tråden, ikke MW2 tråden Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan kjører man BC2 undr DX9 i Win7 ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 force DX9 i en eller annen config fil Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 går inn i settings.ini filen (som ligger i mine dokumter->BFBC2) og endrer Directxversion=auto til 9 for DX9, 10 for DX og selvsakt da 11 for DX11 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 For alle sniper-fans: http://sniperghostwarrior.com/ Håper det blir bra Les game-descritpion Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 For alle sniper-fans: http://sniperghostwarrior.com/ Håper det blir bra Les game-descritpion Tru det ikkje hjelpe for alle wookie som campe rundt om i BC2. Dei må likevel treffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå