FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har du ramla ned ei trapp Tj? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det gjør nok ikke noe at Tj får friskluft en helg, så kan vi andre se om vi kan ta litt innpå, han har jo over 2,5 mill poeng! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Treng litt friskluft siden det vart krøll med skarvarenet. Setermoen har vertfall bedre mat en flere andre militær leire. Husker Rena... off.. Har eg så mye poeng? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Slik som det ligger an nå får jeg min første platinumstjerne med kniv Mangler kun defend 4 flags in a round pin for å få alle også Endret 27. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Argh er drittlei av og dø og dø og dø. har vell 200 kills nesten, og omtrent 1000 deaths. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Mangler kun defend 4 flags in a round oin for å få alle også Mangler bare den jeg også og den er forferdelig vanskelig og få tak i syns jeg, enten er laget mitt for bra og raper det andre eller så er mitt lag for sugent og blir rapet og når jeg først får tre flagg defend kill's så er runden over Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hardcore er også noe dritt, en tåler alt for lite og alt for mange kamper, på vanlig tåler folk alt for mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Alt har negative sider, spill og kos deg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kan jo ikke det for faen, når jeg bare dør og dør og dør. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) du glemte at du dør, dør og bare dør Oh noes. all spillinga mi har gjort at håndleddet har et sårt område Endret 27. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Om du brukar tid på å bli betre i spelet istaden for å syte over å dø kan du kanskje ha ein sjans. Eg hadde like dårlege stats når eg byrja, men eg blei betre av å spele, spele og spele. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vell, sant det. Men har ødelagt iphonen litt, osv. Jeg blir så jævlig sint når jeg dør og dør. Jeg prøver og bli bedre, men det er jo noen jævler som alltid camper med den forpulte drittsnipern sin. Eller så bruker dem Carl fokkings Gustav. Jeg blir så sint., Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som blir med å spille MW2? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Spilte Mw2 hardcore i går, er på 4 prestige nå skal ha alt der også...det tar tid. 2500kills med hvert våpen Men er kult med hardcore i Mw2 for da kan man ruke pistoler med lyd-dempere osv. og jeg føler personlig at man ikke dør lettere. Men treffer du hodet så dør du på flekken. Bc2 og Mw2 er de 2 online-spillene jeg spiller nå. Grunnen er så genial som at bc2 gjør meg flinkere i mw2;) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nå ser det jammen ut som BC2 har klikket helt: Andre som får fått den feilen? Denne feilen har skjedd før, men da har det funket med å gå ut av spillet og inn igjen. (Altså avslutte spillet helt) Men denne gangen har det virkelig klikket for spillet. Har prøvd å gå ut av spillet minst 10 ganger nå, prøvd mange forskjellige servere, uten noe hjelp. Skjermen er bare svart hver gang jeg kommer inn i spillet. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som blir med å spille MW2? hihi add meg på steam da =) hihi.. må vel komme meg i prestige 9 ... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har du ramla ned ei trapp Tj? Faktisk ramla eg ned trappa i dag. Korleis viste du da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har du ramla ned ei trapp Tj? Faktisk ramla eg ned trappa i dag. Korleis viste du da? Nei, du vet. Den sjette sjans, intuisjon og andre overnaturlige egenskaper jeg har. Dette fant jeg ut ved hjelp av en kopp av krystall, en terning, en hyssingstump og 3 fyrstikkhoder... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har du ramla ned ei trapp Tj? Faktisk ramla eg ned trappa i dag. Korleis viste du da? Nei, du vet. Den sjette sjans, intuisjon og andre overnaturlige egenskaper jeg har. Dette fant jeg ut ved hjelp av en kopp av krystall, en terning, en hyssingstump og 3 fyrstikkhoder... Hehe, nei ramla faktisk ned i dagtidleg å knakk nagla på stortåa. Veldig bra morgon! Men back on topic: Har funnet ein ganske stilig bug , UAV kan sjå gjennom fjell Ikkje overalt, men nesten alle fjellene på Valparaiso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå