Skrujernet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Faen, fikk tre på matte tentamen. Alltid når jeg tror det går bra, går det dårligst. Noen som skal spille snart? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lol, 3, noob. Neida, men jeg får delene i dag så får se hvor lang tid jeg har. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Til pcen sin vil jeg tro. Fikk selv tilbake mattetentamen, 5 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Faen ta dere alle sammen Jeg er stuck på den dustete Gardermoen Militære Flystasjon, og sitter på en stygg treig maskin. Har så sykt lyst til å spille, men faen ass! Får gruse dere i helga, skal ta meg perm på Torsdag, så da blir det spilling HELE døgnet! Skal vurdere 12 timer's lockdown (Pleide å ha lockdown da jeg spilte poker, mellom 4 og 36 timer! Fy faen da er man utslitt etterpå, men det er som regel verdt det da man drar inn ett par hundre dollar.) Dog har jeg ikke prøvd lockdown med BF, noen som joiner lockdown på torsdag? 12 timer lockdown Regler: Man kan ta ut 5 mintter pause per timen (man kan ikke spare opp) 20 minutters matpause hver 4. time (etter 2t, 6t og 10 timer) Kun BF:BC2 spilling - "Stats" kan sjekkes i 5 min pausene vis det er ønskelig (regel 1.) Tips: Få en kompis til å ta med PC'en så dere kan spille sammen, så går tia fortere. Ikke start å spille hvis du er trøtt (sovet lite) Spis godt før du starter Boltre deg opp med potetgull, cola, frank's og godis. Ha en stoppeklokke i nærheten Har en følelse på at dette kommer til å bli gøy på Torsdag, håper det er noen som skal spille da - gjerne være med på lockdown! Dette blir en skikkelig Poeng-booster! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 12 timers lockdown er for Hardcore for meg. Kan ikke ødelegge husfreden for BFBC2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Mange som spiller på 360 her? Ingame: Vertical11 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Gjorde det til jeg fikk ny gamer PC. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Til pcen sin vil jeg tro. Fikk selv tilbake mattetentamen, 5 faen ta deg Ja, mente liksom pc deler. Hvilke komponenter Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg blir med på 12 timers lockdown på fredagen, siden jeg ikke får dra ut natt til 1. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde det ikke vært for at jeg skal på rally sørland å være tidskontrollant hadde jeg glatt joina Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg blir med på 12 timers lockdown på fredagen, siden jeg ikke får dra ut natt til 1. Da skal jeg ut, så beklager Hvorfor får du ikke dra ut? Kom hjem for drite ifjor? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hmm, kanskje jeg skal bli med på "lockdown" men er det lov og ta dopauser da ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Til pcen sin vil jeg tro. Fikk selv tilbake mattetentamen, 5 faen ta deg Ja, mente liksom pc deler. Hvilke komponenter Det er ikke nye spilldeler, men et par vifter, kabelforlengere og power splitter card fra netshop.no (sponsor til worklogg) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Åja, det husker jeg at jeg leste Hvordan fikk du sponsor egentlig? Sendte bare en mail? edit: OT, noen som ermed og spille? Endret 27. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde vore koseleg med lockdown, men det kan eg berre gjere i helga… Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hmm, kanskje jeg skal bli med på "lockdown" men er det lov og ta dopauser da ? Ja, men da bruker du av den 5 minutters pausen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Åja, det husker jeg at jeg leste Hvordan fikk du sponsor egentlig? Sendte bare en mail? edit: OT, noen som ermed og spille? Sendte mail ja. Bare venta til jeg hadde fått i gang workloggen så sendte jeg en mail som inneholdt info og litt diverse. Blir med og spille litt senere i kveld. Tror ikke jeg kan lockdown på torsdag Endret 27. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) copypaster pcen Manufacturer: HP-Pavilion Processor: AMD Phenom 8400 Triple-Core Processor (3 CPUs), ~2.1GHz Memory: 3582MB RAM Hard Drive: 1 TB Total Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT Har også fått platinum med Carl "wookie killer" Gustav Største flaskehalsen er GPU-en ja. litt svak CPU men den holder no bra. Faen ta dere alle sammen Jeg er stuck på den dustete Gardermoen Militære Flystasjon, og sitter på en stygg treig maskin. Har så sykt lyst til å spille, men faen ass! Får gruse dere i helga, skal ta meg perm på Torsdag, så da blir det spilling HELE døgnet! Skal vurdere 12 timer's lockdown (Pleide å ha lockdown da jeg spilte poker, mellom 4 og 36 timer! Fy faen da er man utslitt etterpå, men det er som regel verdt det da man drar inn ett par hundre dollar.) Dog har jeg ikke prøvd lockdown med BF, noen som joiner lockdown på torsdag? 12 timer lockdown Regler: Man kan ta ut 5 mintter pause per timen (man kan ikke spare opp) 20 minutters matpause hver 4. time (etter 2t, 6t og 10 timer) Kun BF:BC2 spilling - "Stats" kan sjekkes i 5 min pausene vis det er ønskelig (regel 1.) Tips: Få en kompis til å ta med PC'en så dere kan spille sammen, så går tia fortere. Ikke start å spille hvis du er trøtt (sovet lite) Spis godt før du starter Boltre deg opp med potetgull, cola, frank's og godis. Ha en stoppeklokke i nærheten Har en følelse på at dette kommer til å bli gøy på Torsdag, håper det er noen som skal spille da - gjerne være med på lockdown! Dette blir en skikkelig Poeng-booster! Eg som skal opp på setermoen og ha det litt kjekt i helge Blir vertfall ikkje gaming på meg i helge! Endret 27. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Haha, Setermoen er kjipt xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå