Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt artig og være tilskuer til cg og 40mm krig da. Ser det flyr kuler gjennom lufta fra begge sider. Vel, det er det neeste som er artig.

 

Kjekt og vere tilskuer men ikkje vere midt mellom dei to frontene. Klikket heilt i går på den tuber og CG krigen... Var ganske lei etter døde 4 gange... Kom ut med 38-6!

 

Men då var det nade, 40mm spam! Då var eg ganske forbanna. Hjelp heller ikkje akkurat skyte med 5.56mm eller 7.62mm mot dei når dei skyt ein raket 85mm eller 40mm granat etter deg.

 

Bringing out the Big Guns for the victory push ...

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Nei, når jeg får fps på 12 hver gang jeg nyter en eksplosjon, så tror jeg det er på tide med nytt skjermkort, HD 5770.

 

Kva skjermkort har du no? Spiller med gamle skjermkortet 4870 og har 100 fps ingame.

 

Edit: Whops dobble post :p

 

Btw: Kva har dere på Vehicle Score?

 

Eg har 267 810 med litt over 2 300 kils

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Nei, når jeg får fps på 12 hver gang jeg nyter en eksplosjon, så tror jeg det er på tide med nytt skjermkort, HD 5770.

 

Kva skjermkort har du no? Spiller med gamle skjermkortet 4870 og har 100 fps ingame.

 

Edit: Whops dobble post :p

 

Btw: Kva har dere på Vehicle Score?

 

Eg har 267 810 med litt over 2 300 kils

 

Jeg har 8k og 70 kills.

Lenke til kommentar

Nei, når jeg får fps på 12 hver gang jeg nyter en eksplosjon, så tror jeg det er på tide med nytt skjermkort, HD 5770.

 

Kva skjermkort har du no? Spiller med gamle skjermkortet 4870 og har 100 fps ingame.

 

Edit: Whops dobble post :p

 

Btw: Kva har dere på Vehicle Score?

 

Eg har 267 810 med litt over 2 300 kils

 

Jeg har 8k og 70 kills.

 

8070 kills med Vehicle?

Lenke til kommentar
[..]

spilte også rush på hc, og det var like ille. du hører folk skriker "sniper" støtt og stadig rundt deg. For mange som campa, og nå skjønner jeg kritikken recon klassen har fått.

 

 

Snipere er dritirriterende. Jeg blir helt gal av å høre den knipsinga rundt ørene mine hele tida.

 

I går spilte jeg på et av de ørkenbrettene, og så klatra jeg opp i fjellskrenten for å se etter snipere. Der satt det fadern meg fire stykker. Jeg kniva to av dem, og tok resten med halga. Det morsomste var at de kom tilbake med én gang, så jeg tok til sammen sju snipere på samme stedet i løpet av et par minutter. Det var så sweet. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...