Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hva med å lage en egen meet up-tråd, som kun er for å avtale og diskutere spilling med forummedlemmer? Så kan man evt. legge til en egen oversikt i starten med ingame-navn på folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Hva med å lage en egen meet up-tråd, som kun er for å avtale og diskutere spilling med forummedlemmer? Så kan man evt. legge til en egen oversikt i starten med ingame-navn på folk.

 

Det finnes allerede, se i sosial spilling

Lenke til kommentar

Nå klikker jeg snart, får DC konstant. Noen råd? Det er ikke firewall o.l. Jeg har satt configfiler o.l til exceptions på antivirusen. Alle porter er åpne på router. Jeg vet rett og slett ikke mer jeg kan gjøre.

 

Lastet idag spillet ned fra EA, isteden for å bruke steam. Samme driten. Gir opp snart.

Lenke til kommentar

Må si eg liker bedre Hardcore, spilte ein halvtime normal mode i går.... Det var ikkje eit vakkert syn, 40mm og CG på helegjengen....

 

I close combat knivet eg istadenfor bruke uzi siden den var like udugelig som ein pinne og brukte RPG mot motstanderen fordi eg var sur etter og bli nesten spengt opp heletiden av 4-5 CG og Tubers flygende rundt meg.

Lenke til kommentar

Jeg liker bedre normalmode. Spilte med Refsa og Evolutioner igår, men de gutta er altfor flinke. Evo skjøt meg med sniper rifla si støtt og stadig. hadde det vært normal mode, kunne jeg ha gjemt meg etter første skudd... men men...

spilte også rush på hc, og det var like ille. du hører folk skriker "sniper" støtt og stadig rundt deg. For mange som campa, og nå skjønner jeg kritikken recon klassen har fått.

 

Blir nok normalmode conquest på meg fremover. HC ga ikke mersmak.

Lenke til kommentar

Jeg liker bedre normalmode. Spilte med Refsa og Evolutioner igår, men de gutta er altfor flinke. Evo skjøt meg med sniper rifla si støtt og stadig. hadde det vært normal mode, kunne jeg ha gjemt meg etter første skudd... men men...

spilte også rush på hc, og det var like ille. du hører folk skriker "sniper" støtt og stadig rundt deg. For mange som campa, og nå skjønner jeg kritikken recon klassen har fått.

 

Blir nok normalmode conquest på meg fremover. HC ga ikke mersmak.

Du er flink du og ;) Men jeg er jo kjent for og campe med sniper da :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...