Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Utsetter til 21? Noen som vil spille nå? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg skal om en liten stund - nicket er Quakecry Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde spilt kontinuerlig i hele dag, om det ikke var for at jeg sitter og retter bacheloroppgaven til fetteren min. 108 sider med dritkjedelig økonomiprat som må være ferdig til i morra. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei. Jeg klarer ikke finne noen servere når jeg skal spille MP. Når jeg trykker "refresh serverlist" så kommer det opp en meldingsboks hvor det står "Waiting for data". Deretter blir den bare stående og søke til boksen forsvinner etter et par minutter, - uten å liste opp noen servere....? Noen som vet hva jeg må gjøre? Har Kaspersky Antivirus installert, men den skal ikke fungere som noe internett firewall, - kun antivirus. Bump..... Er mulig jeg bør stille dette spm et annet sted på forumet....? Endret 26. april 2010 av Straydog Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Irriterende når man blir kicket hvis man gjør det bra! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg skal om en liten stund - nicket er Quakecry addet Bump..... Er mulig jeg bør stille dette spm et annet sted på forumet....? Litt dumt, men du er ikke på favourites eller history og søker? eller har du skrevet noe tekst som du søker på? Ser at Ritz og Refsa spiller HC på TV2 Rush.. Kan vi ikke spille normal CQ? Da blir det mindre Camping. For mange snipere Endret 26. april 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Litt OT: Men er det vanskelig å bytte hovedkort for en som er nybegynner med slikt? Ta bilde av hvordan det ser ut før du roter inni der det gjorde ikke jeg og det var en stor tabbe brukte 1 uke på å sette sammen alt og finne ut av hva skulle hvor igjen. Endret 26. april 2010 av Zimmerh Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg tar imot når jeg går inn igjen, skal spise litt sjokolade-kake så er jeg klar igjen Send litt sjokoladekake til meg og er du snill Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva pleier dere spille, egentlig? Har skjønt at HC er poppis, men spiller dere rush eller hva? Jeg er dritglad i conquest, i hvert fall. Normal mode, også. Så streit er jeg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan vi ikke spille normal CQ? Da blir det mindre Camping. For mange snipere Det blir ingen campers om eg, RitzX, Refsa og muligens Tj-nome er på serveren Tj kan plukke alle med den allmektige UAV'en! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er dritglad i conquest, i hvert fall. Normal mode, også. Så streit er jeg. Det er det som er ekte bf! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei. Jeg klarer ikke finne noen servere når jeg skal spille MP. Når jeg trykker "refresh serverlist" så kommer det opp en meldingsboks hvor det står "Waiting for data". Deretter blir den bare stående og søke til boksen forsvinner etter et par minutter, - uten å liste opp noen servere....? Noen som vet hva jeg må gjøre? Har Kaspersky Antivirus installert, men den skal ikke fungere som noe internett firewall, - kun antivirus. Bump..... Er mulig jeg bør stille dette spm et annet sted på forumet....? Åpne spillet i firewall og kjøre spillet som admin Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg er dritglad i conquest, i hvert fall. Normal mode, også. Så streit er jeg. Det er det som er ekte bf! Word. Finn en server da gutta.. Endret 26. april 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 vent på meg skal skru på gaming-pcen nå Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skal spille når kyllingen er klar .. snaaaax ca 5-10 minutt har de fleste på vennelista men Evolutioner thats me^^ =) Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skal spille når kyllingen er klar .. snaaaax ca 5-10 minutt har de fleste på vennelista men Evolutioner thats me^^ =) alle spiller på forskjellige servere... kan vi ikke spille på en felles? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er enig i den:) Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Synest noen kunne leid en server til hw.no (A) =) hihi, vi kan jo finne en samlet server ja Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 finn en CQ battlefield.no server som er tom, så fyller vi den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå