Solid Snail Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 det er en "progression to next unlock" som vokser hos meg, så jeg gjetter det Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Fungerte fint for meg nå. Browset, fant og joinet en server. I går kveld ble jeg kastet til desktop.. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Fy flate so morro spel, spelt eit par timer no heilt greit det ikkje går ann å legge seg ned. speler dette på xbox Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Så serveren er oppe og fungerer greit? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Lurer på når patchen kommer. Håper så inderlig at det blir mulighet for å bruke fredagskvelden i dette spillet! Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Ser sånn ut. Mange som har fått det til nå, men får vel vente og se ^^ Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Reinstallerer spillet på nytt nå, lastet ned clienten fra fileplay denne gangen så bør vel fungere EDIT: FY FAEN BLIR GAL! Noen som kan hjelpe meg? Starter spillet og EA og Dice logoen kommer, deretter quitter den bare til desktop! Hjeeelp. Endret 29. januar 2010 av Reactions Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Så lenge unpacking går greit så skulle det ikke være noe galt med filen. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Altså den installerer helt fint, men når jeg først launcher så stenger den seg! EDIT: Nå hadde jeg taskmanager oppe mens jeg startet updateren og da kom den inn i spillet! Men når jeg så gikk inn i fullscreen mode igjen stengte den seg... EDIT2: Endret settings.ini filen til at jeg kjører i window mode med 1920x1080. Ser ut som om det virker. Rart jeg ikke kan kjøre i fullscreen. Dx problemer maybe? Endret 29. januar 2010 av Reactions Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Lurer på når patchen kommer. Håper så inderlig at det blir mulighet for å bruke fredagskvelden i dette spillet! Jeg har spilt i hele dag uten problemer.. 0_o Lenke til kommentar
zebe Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill. syns spillet var bra jeg! Lenke til kommentar
zebe Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill. syns spillet var bra jeg! Det hadde vært bra om det var mulig å treffe noen. Merkelige standard instillinger på musen, går ikke å fikse det heller virker det som. Har ikke dette problemet i noen andre FPS spill. Endret 29. januar 2010 av zebe Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Ok guys there is a easy and free way to get key for FREE no credit card entry what so ever.. 1. WEBHALLEN.com [battlefield - Bad Company 2 - Limited Edition inkl. BETA samt förbokningserbjudande] (Swedish web page) 2. Cklick the blue box thing "BOKA" 3. Wait couple of sec so your inventory updates 4.On the left side you should now see under "VARUKORG" 1 st Battlefield - Bad Company 2 -... 5. Click on the left side "Gå till kassan" 6. Now clikck "Fortsätt" it's on the right side of "Gå vidare till kassan för att slutföra ditt köp »" 7. Under "Kassa - Steg 1 / 6 - Kundkategori" click " Privat Kund" 8. Under "Kassa - Steg 2 / 6 - Betalsätt " Now cklick " Betala i Butik" 9 Under "Kassa - Steg 3 / 6 - Fraktsätt" Pick Stockholm and then click on the "Steg 4/6 – Adressuppgifter" 10.Under "Kassa - Steg 4 / 6 - Adressuppgifter" Enter you Name and Sir name + tel number ( 0735xxxxxx) and your e-mail (twice) !!! Wait couple of min and you should get a key in your mail box ________________________ My friend tried this and he got beta key for him and another friend. Somebody else try. IM NOT ADVERTISING ANYTHING WHATSOEVERRRR Noen som har prøvd denne? edit: fungerte bra. Nå er det desverre tomt for beta koder Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill. syns spillet var bra jeg! Det hadde vært bra om det var mulig å treffe noen. Merkelige standard instillinger på musen, går ikke å fikse det heller virker det som. Har ikke dette problemet i noen andre FPS spill. Skru ned grafikkinnstillingene. Jeg har hatt samme problem i et par spill (inkludert BFBC2), og hver gang så har det blitt fikset ved å få skrudd ned på grafikken Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill. Du må huske at dette bare er beta da. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill. Du må huske at dette bare er beta da. Ja, men siden dette problemet har vært i alle BF spill så lover det ikke godt. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 har et oppdaget et problem til, det går ikke an å adde venner, når man har "adda" dem, så kommer de og går som de vil Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 hvor er det meningen å gi feedback? finner ikke noen plass på combattesting.com.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå