Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reinstallerer spillet på nytt nå, lastet ned clienten fra fileplay denne gangen så bør vel fungere :(

 

EDIT: FY FAEN BLIR GAL! Noen som kan hjelpe meg? Starter spillet og EA og Dice logoen kommer, deretter quitter den bare til desktop! Hjeeelp.

Endret av Reactions
Lenke til kommentar

Altså den installerer helt fint, men når jeg først launcher så stenger den seg!

EDIT: Nå hadde jeg taskmanager oppe mens jeg startet updateren og da kom den inn i spillet! Men når jeg så gikk inn i fullscreen mode igjen stengte den seg...

EDIT2: Endret settings.ini filen til at jeg kjører i window mode med 1920x1080. Ser ut som om det virker. Rart jeg ikke kan kjøre i fullscreen. Dx problemer maybe?

Endret av Reactions
Lenke til kommentar
dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! :grumpy: samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill.

syns spillet var bra jeg! :)

 

Det hadde vært bra om det var mulig å treffe noen. Merkelige standard instillinger på musen, går ikke å fikse det heller virker det som. Har ikke dette problemet i noen andre FPS spill.

Endret av zebe
Lenke til kommentar
Ok guys there is a easy and free way to get key for FREE no credit card entry what so ever..

 

 

 

1. WEBHALLEN.com [battlefield - Bad Company 2 - Limited Edition inkl. BETA samt förbokningserbjudande] (Swedish web page)

2. Cklick the blue box thing "BOKA"

3. Wait couple of sec so your inventory updates

4.On the left side you should now see under "VARUKORG"

 

1 st Battlefield - Bad Company 2 -...

 

5. Click on the left side "Gå till kassan"

6. Now clikck "Fortsätt" it's on the right side of "Gå vidare till kassan för att slutföra ditt köp »"

 

7. Under "Kassa - Steg 1 / 6 - Kundkategori" click " Privat Kund"

8. Under "Kassa - Steg 2 / 6 - Betalsätt " Now cklick " Betala i Butik"

9 Under "Kassa - Steg 3 / 6 - Fraktsätt" Pick Stockholm and then click on the "Steg 4/6 – Adressuppgifter"

 

 

10.Under "Kassa - Steg 4 / 6 - Adressuppgifter"

Enter you Name and Sir name + tel number ( 0735xxxxxx) and your e-mail (twice)

 

!!! Wait couple of min and you should get a key in your mail box

 

________________________

My friend tried this and he got beta key for him and another friend. Somebody else try. IM NOT ADVERTISING ANYTHING WHATSOEVERRRR

 

Noen som har prøvd denne?

 

edit: fungerte bra.

 

Nå er det desverre tomt for beta koder :(

Lenke til kommentar
dritspill, jeg vil ha pengene mine tilbake! :grumpy: samme etterslep problem med musen i dette som i alle andre BF spill.

syns spillet var bra jeg! :)

 

Det hadde vært bra om det var mulig å treffe noen. Merkelige standard instillinger på musen, går ikke å fikse det heller virker det som. Har ikke dette problemet i noen andre FPS spill.

 

Skru ned grafikkinnstillingene. Jeg har hatt samme problem i et par spill (inkludert BFBC2), og hver gang så har det blitt fikset ved å få skrudd ned på grafikken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...