Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Martine: Legg til Nooki også hvis du vil Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Martine: Legg til Nooki også hvis du vil Gjorde det i går =/ Du kan adde meg, kanskje det funker bedre. Heter det samme der som her ^^ Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Nei og nei.. Nå som jeg hadde en skikkelig godrunde i bradleyen så fikk jeg punkbuster hartbeat feil og ble kicket! Drittspill Endret 26. april 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hmm, forbanna opplegg:( Skal prøve jeg da Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg joiner de som er ingame Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jepp. En har en tendens til og bli kicket når en gjør det bra. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei. Jeg klarer ikke finne noen servere når jeg skal spille MP. Når jeg trykker "refresh serverlist" så kommer det opp en meldingsboks hvor det står "Waiting for data". Deretter blir den bare stående og søke til boksen forsvinner etter et par minutter, - uten å liste opp noen servere....? Noen som vet hva jeg må gjøre? Har Kaspersky Antivirus installert, men den skal ikke fungere som noe internett firewall, - kun antivirus. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hmm, forbanna opplegg:( Skal prøve jeg da Suksess! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nå har jeg fått fem av dere på vennelista, og herregud så høy rank dere er. Tror jeg spiller litt på noob-servere før jeg joiner dere i kamp, altså. Tru eg er høgst lvl på BC2 her på forumet. Lvl 38 Major II Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tru eg er høgst lvl på BC2 her på forumet. Lvl 38 Major II Damn. Jeg ser for meg at jeg kanskje er der om to år, i hvert fall i denne farta. Nei, nå må jeg spille litt! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er jo rank 19. Mye høyere Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ^Hvor er det folket pleier å spille? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hmm, forbanna opplegg:( Skal prøve jeg da Suksess! Veldig suksess Hadde en glimrende hagle\c4 runde...fikk gull med C4 igjen i love hs with my shotgun, blir helt varm i hjertet da. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nå har jeg sendt noen requests. Please accept. TheMartine Nizzen Evolutioner .tOOn. HansiFansi Ulvenes Nooki Skumlien Regner med å begynne kl 20. hvor spiller vi? 32 spiller kart? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg tar imot når jeg går inn igjen, skal spise litt sjokolade-kake så er jeg klar igjen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nå har jeg sendt noen requests. Please accept. TheMartine Nizzen Evolutioner .tOOn. HansiFansi Ulvenes Nooki Skumlien Regner med å begynne kl 20. hvor spiller vi? 32 spiller kart? Jeg hadde ikkje fått men jeg adda deg... Er inne i menyen og innlogga. Kanskje det hjelper. Skal bare pumpe litt jæn en time, så er jeg klar for Action i 21 tiden Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde ikkje fått men jeg adda deg... Er inne i menyen og innlogga. Kanskje det hjelper. Skal bare pumpe litt jæn en time, så er jeg klar for Action i 21 tiden Ble akkurat ferdig med treninga selv Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skal bare pumpe litt jæn en time, så er jeg klar for Action i 21 tiden Samme her, møtest i 9 tiden! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har ikke fått noe request fra deg, så adder deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå