Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er med og spille i dag. Etter eg har finnish halve matte boken....

 

Rart at folk sliter med loading med 4xxx serien. Eg har 4870 og har veldig bra loading tid.

 

Einaste problemet er den nye Hotfix til ATI gjer at OC blir umulig. Får pixel feil etter små justering på Core og Minne. Eg loader kjappere med gamle driveren og OC korte.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

jeg har sendt friend request ingame til deg megaoctane :D

er ikke annet å si enn :thumbup:

Looking foreward to seeing you on the battlefield tonight..

 

Jeg vet mange klager over bugs i systemet. men jeg tror at BFBC2 er en slags exercise før BF3 kommer. Håper de lærer av BFBC2 slik at BF3 er et stabilt spill fra start.

Lenke til kommentar

Spilte en del CS 1.6 for en stund siden (LAN med gutta i militæret harhar.gif), og må si det er ekstremt vanskelig å venne seg til å spille CS etter å ha spilt BFBC2 og visa versa...

 

Men BF3 burde bli bedre, og er keen på å få en Strike at Karkand med demolitions og inf. only :D Hadde vært syyykt fett :)

 

Men så kommer vel ikke BF3 før neste år... tidligst?

 

BF:BC2 soldier name: Skumlien - add meg da vel :D

Lenke til kommentar

Men desverre var spille MAG veldig dårlig, men dei tok vertfall første steg mot flere spillere på ein server

 

Edit: bedre med 8 squads 8 på kvart squad lag

 

(Med 5 squads a 8 på hver lag blir da 80 spillere (med alle squads fulle. Med min blir det 128)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg som er vandt til CS og MW2 er ikke så happy for store maps. Syns de er store nok fra før av. Derfor jeg nesten alltid spiller HC Team Deathmatch :tease:

 

Spilte faktisk CS 1.5 og 1.6 ganske mye. Men no klare eg nesten ikkje og spille cs etter eg har blitt vandt med MW2 og BC2...

 

Enig i den, men har blitt mye bedre i Mw2 etter jeg begynte med Bc2 :cool:

 

Bf3 kommer til og bli konge :love:

 

Gleder meg til jeg får det nye hket så jeg får brukt lydkortet mitt igjen :dribble:

 

Get ready to get owned by the shotgun-sniper :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Eneste som er hat med å bytte hovedkort er å dra av den helsikes Stock kjøleren til intel (vis den står på) - Fy å drit det var, knakk av 2 av plastskruedingsene...

 

Men nytt headset er alltid digg, skal se om jeg får finni frem det gode headsettet mitt (lydisolert), genialt - da slipper jeg høre maset til mor harhar.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...