Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! Fjerde gangen med CTD ikveld, nå gidder jeg ikke mer for idag

 

Mhm, eg har aldrig hat CTD, men Punkbuster Heartbeat stop har eg hatt svært mye etter update fra EA. Får det vist eg går innpå nettsider eller les email menst eg har BC2 oppe. Enormt ireterende vist eg må bytte channel på vt så får eg Punkbuster heartbeat etter 1 min ingame etter eg har gått til desktop og fikset vt channel (menst BC2 spiller i bakgrunen)

Lenke til kommentar

Men hva FAEN er det med kniven?? Stabba en fyr tre ganger i ryggen før han snudde seg og plasserte en haglepatron mellom øynene på meg. Spillet er bugga som helvete! Faen hvor mange elendige situasjoner jeg har opplevd takket være lagg, våpenbugs, glitch- faggots osv, har DICE røyka dårlig tapetsmaling eller?

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Tj-Nome: leit med ctd, men shit å rask du var inne igjen. for meg så tar det ca 40 sek å laste inn ny map :(

 

beste var når jeg fikk dubble kill med NS + bucket shot :D :D

skøyt mot en fyr og plutselig ser jeg på skjermen min at det står dubble kill :D diggbart :D

 

men ellers var det vannvittig gøy å spille med resten av gjengen :D det MÅ vi gjøre fler ganger :D

spiller som regel ikke på hardcore servere, men når jeg spilte sammen med dere så var det bare gøy :D

 

men kan ville spille mer på conquest neste gang? har ikke helt skjønt taktikken på CQ så sliter litt med å få de siste pinene :(

 

dicktator: har også merket at kniving er litt bugget

prøvde å knife enm medic 2 ganger her om dagen, jeg sto rett bak han og jeg fikk ikke kill :S :realmad:

Lenke til kommentar

Tj-Nome: leit med ctd, men shit å rask du var inne igjen. for meg så tar det ca 40 sek å laste inn ny map :(

 

beste var når jeg fikk dubble kill med NS + bucket shot :D :D

skøyt mot en fyr og plutselig ser jeg på skjermen min at det står dubble kill :D diggbart :D

 

men ellers var det vannvittig gøy å spille med resten av gjengen :D det MÅ vi gjøre fler ganger :D

spiller som regel ikke på hardcore servere, men når jeg spilte sammen med dere så var det bare gøy :D

 

men kan ville spille mer på conquest neste gang? har ikke helt skjønt taktikken på CQ så sliter litt med å få de siste pinene :(

 

dicktator: har også merket at kniving er litt bugget

prøvde å knife enm medic 2 ganger her om dagen, jeg sto rett bak han og jeg fikk ikke kill :S :realmad:

 

Det var kjekt, har svært sjeldent problem med BC2 men spille og innpå ein server igjen tar maks 20-30 sek (Fra desktop til eg kan spille på ein server)

 

Conquest handler det om område, med fleire flag har vi flere plasser og lettare er det for laget og kontrollere områdene menst me slåss mot motstanderen. Counteren er forsatt kills og ikkje flag points. Slik at det er klart at man kan vinne uten eit enaste flag capture.

 

Problemet med CQ for min del at ingen av lagene samenarbeide, ellers er alle på ein flag spot ellers er ingen der og defender og løpe vilt om kring. Derfor liker eg meir Rush siden det tvinger folk til og arbeide for laget på ein eller anna måte.

 

Kniven må si ikkje er buget. Har 500 Dog tags og klare fint og bruke kniv om eg vill. Men kniv høre meir heime på normal en HC. På Normal bruke eg kniv i close combat siden motstanderen dør enklere av kniven en eit heilt magasin av UZI.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...