hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 hadde den fine scoren.. 11-0 så klikker spillet av en merkelig grunn og jeg mister connection til game server og spillet påstår jeg er rank 1 yey.. *rage* og nå kommer jeg ikke inn, står bare updating stats .. Skjedde samme driten med meg nå nettopp. Hvorfor skal det alltid skje når man har en eie-runde?? samma skjedde her :S Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bleh servern Refsa er på. Eg er bannet. Tru eg spilte der om dagen... Dei var ikkje akkurat glad i meg... HPH servern... Samma her.. Blir kicka hale tiden :/ Har spillt der i hele kveld, så blir jeg plutselig kicka Hehe, tru eg spilte der par dager siden. Då var vist UAV ikkje lov... Er det berre med meg det er ustabilt no? eller er eg og banna frå HPH? KAn ikkje joine nokon server, og eg er lvl 1. Log in og ut. Fungerte for meg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nei, nå orker jeg ikke mer for ikveld. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 jeg er også gjerne med å spiller litt prøvde og adde et par nå, mitt nick er P03T-X 0=nulltall Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Driiiit de har enda ikke fikset at det ikke alltid går ann å skrive.. du skriver, trykker enter, bom ingenting skjer. Har også "vokst fra" Hardcore mode, er morro i starten når man ikke klarer noe, men etterhvert er det bare kjedelig og mye mindre lagspill.. Hvem er med på normal mode i morra?! Endret 25. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 gidder ikke mer nå.. Spillet klikker hele tiden + masse lag på alle servere Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeps pluss fleste norske server har restartet seg slik at dei står i feil mod. Var på ein "liksom HC server" men HC var off... ingame Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor står det plutselig at jeg ikke har noen Dog Tags? Alt er som normalt unntatt det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Har ikkje lagt merke til dog tags 2 sec edit: Har mine Dog Tags! Endret 25. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor står det plutselig at jeg ikke har noen Dog Tags? Alt er som normalt unntatt det. Virker som at spillet er litt bugga nå.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor står det plutselig at jeg ikke har noen Dog Tags? Alt er som normalt unntatt det. Virker som at spillet er litt bugga nå.. No var du svært snill i ordbruket Jaja, BC2 funke ikkje som planlagt, Settlers klare ikkj Ubisoft og fikse... Blir film på denne karen Eg som skulle spille BC2 på Prosjektoren 108 tommer Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor står det plutselig at jeg ikke har noen Dog Tags? Alt er som normalt unntatt det. Virker som at spillet er litt bugga nå.. Har heldigvis like mange knife kills på insignias(?) selvom alle mine Dog Tags er borte Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har ikke problemer nå. Kommer dere ikke på noen anen server? Jeg er egentlig keen på litt rush Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 er litt keen på att de fikser nade, føler det er bugga når den skal "dabbe" På vegger etc feil vinkling osv og når den skal inn vinduer så treffer den ofte oppfor men faller inn på en rar måte :S Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ble ikke disconnecta jeg, spilte på HPH serveren helt til nå. Men nå er det kveld, jobb igjen kl 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 nei, nå driter jeg i lekser. Spiller en runde før jeg legger meg. Har addet alle jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spiller vertfall ikkje på IDoRY Her er grunnen: Er det min feil at admin er svært elendig? Eg som ikkje har brukt UAV endå... Ja eg er bannet... Auto kick når eg joine.. Woho! Sier vel mere om administratorene der inne.. Barnehage hele gjengen. Spill heller på Battlefield.no eller TV2 sine servere Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gid, så sosiale alle her ble da. Og hvorfor i helvete har jeg bare fått én friend request? Har sendt ut til tusen stykker nå, og de som ikke har fått av meg, synes jeg skal adde meg på eget initiativ. Vil lzm være med i gjengen sjæl, ikke sant. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 TheMartine, Hva heter du da? Skal prøve og huske deg neste jeg starter spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå