FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Pcen min er fortsatt mongo så tror jeg kverker det den driver på med og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Akkurat nå spiller vi på ingen server men legg til .tOOn. ingen som svarer på mine friend requests Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Alle sammen ! Add HansiFansi ingame (dere som ikke har gjort det) Endret 25. april 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Akkurat nå spiller vi på ingen server men legg til .tOOn. ingen som svarer på mine friend requests Har godtatt deg Join serveren jeg spiller på Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hoho, som vi eier nå Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) hadde den fine scoren.. 11-0 så klikker spillet av en merkelig grunn og jeg mister connection til game server og spillet påstår jeg er rank 1 yey.. *rage* og nå kommer jeg ikke inn, står bare updating stats .. Endret 25. april 2010 av terry94 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da tror jeg vi var på samme server Terry. Hadde 15-2 i stats eller noe jeg Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 samme her var opp i basen til det andre laget, og plutselig spwnet tanken de sin, gjett hvem som tok den Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Ja, vi var alle i samme squad hehe.. kommer dere innpå spillet igjen? -.- eller.. ja nvm funker nuh:) finner dere server? nvm spise litt reker be back l8r ! Endret 25. april 2010 av terry94 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Eg kom inn. Men ranken min er resatt.... RANK 1? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Oi sann, der var man visst level 1 igjen... Får satse på at det retter seg igjen snart. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hei, har noen peiling på hva "Connection lost?" problemet mitt kan være? Har sett litt rundt og googla. Men finner ikke en løsning for mitt problem. Det konkrete som skjer er at jeg joiner en server, og spiller fint. Men så plutslig får jeg "Connection lost" beskjed. Det kan variere vanvittig etter hvor lenge det kommer, og noen ganger kommer det ikke. Er ofte den første serveren hver dag. Og så litt senere utover på dagen, der jeg mister connection. Jeg mister ikke tilkoblingen på pcen og kan spille andre spill som for eksempel wow, helt uten noen lignende problemer. Hvis noen har en løsning, vil jeg være svært takknemlig Ellers trenger jeg og venner, så add meg gjerne "in game": Tag: Ulvenes Mvh Sn4tch edit skriveleif Endret 25. april 2010 av Sn4tch Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er ingen av friends som er pålogga, kun HansiFansi. Kræsja serveren eller? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 WTF ? Disconect og level 1 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 I orden igjen hos meg nå. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kommer tilbake igjen jeg da. Trodde ingen orket mer jeg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bleh servern Refsa er på. Eg er bannet. Tru eg spilte der om dagen... Dei var ikkje akkurat glad i meg... HPH servern... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 hadde den fine scoren.. 11-0 så klikker spillet av en merkelig grunn og jeg mister connection til game server og spillet påstår jeg er rank 1 yey.. *rage* og nå kommer jeg ikke inn, står bare updating stats .. Skjedde samme driten med meg nå nettopp. Hvorfor skal det alltid skje når man har en eie-runde?? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bleh servern Refsa er på. Eg er bannet. Tru eg spilte der om dagen... Dei var ikkje akkurat glad i meg... HPH servern... Samma her.. Blir kicka hale tiden :/ Har spillt der i hele kveld, så blir jeg plutselig kicka Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det berre med meg det er ustabilt no? eller er eg og banna frå HPH? KAn ikkje joine nokon server, og eg er lvl 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå