Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bare nå når vi er inne på servere hehe, på serverlista får jeg ikke opp hva pingen på serveren er, får bare en fin fin - Noen som har løsning på dette? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 HC er et must. Bare Assault, Recon og Medic som funker ikke-HC Fungere med Enginer men da er helst med CG eller RPG som main weapon... Liker bedre HC vertfall med alle. Vertfall når våpen som MG3 på Medic drep uten at heile ammo forsvinne. Bare nå når vi er inne på servere hehe, på serverlista får jeg ikke opp hva pingen på serveren er, får bare en fin fin - Noen som har løsning på dette? Start spille som administrator Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvordan gjør jeg det via steam? :/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kjør steam som admin... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hvordan gjør jeg det via steam? :/ Du kjøre steam som admin Edit: Refsa var litt for kjapp Endret 25. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hvordan gjør jeg det via steam? :/ Tror det enkleste blir og kjøre selve steam som administrator edit: Jaha, hvorfor er dere så raske da? Kan ikke en stakar få lov til og få på do før han poster? Makan til forumhorer skal man lete lenger etter Endret 25. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 hehe ok takk =) Skal prøve på det.. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Blir gjerne med på spilling i kveld Nickname = HappyTrigger Feel free to add me Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 er med i kveld jeg og bare å legge til Borbra Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spiller vertfall ikkje på IDoRY Her er grunnen: Er det min feil at admin er svært elendig? Eg som ikkje har brukt UAV endå... Ja eg er bannet... Auto kick når eg joine.. Woho! Hvordan har bruk av "Switch team" knappen vært når folk herfra har spilt der? Eller kanskje de bare ikke liker Hardware.no Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da funket det Får endelig se pingen før jeg kommer innpå (hehe) Tusen takk for hjelpen =) Når begynner vi i kveld o.O Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spiller vertfall ikkje på IDoRY Her er grunnen: Er det min feil at admin er svært elendig? Eg som ikkje har brukt UAV endå... Ja eg er bannet... Auto kick når eg joine.. Woho! Hvordan har bruk av "Switch team" knappen vært når folk herfra har spilt der? Eller kanskje de bare ikke liker Hardware.no Haha, for ett bilde. En liten unge med admin rettigheter som følte seg eid? Jeg er med og spille ikveld, RitzX er nicket men jeg tror jeg har de fleste på vennelista Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nå har jeg ikke lest igjennom alle postene ovenfor. Er det bestemt noe spille-tid i kveld ? Isåfal når ? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg skal hvertfall spille når jeg har tygd i meg et lass spagetti. 7ish Tenkte å finne en egnet Gotland server Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 jeg kommer på så snart kampen er ferdig regner med at start vinner over hønefoss, i og med at hønefoss ligger nederst på tabellen. blir flaut hvis de taper over laget som ligger nederst Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Men jeg starter hvertfall å spille ca kl. 20.00 Så får alle som vil være med adde meg og joine Heter "HansiFansi" ingame også. NB: Husk "HW.NO" som klantag Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg tenker meg og begynne i 19.10 tiden, noen andre? Add meg Evolutioner - Spiller bare hc så bare gi noen server tips =) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvordan gjør jeg det via steam? :/ Tror det enkleste blir og kjøre selve steam som administrator edit: Jaha, hvorfor er dere så raske da? Kan ikke en stakar få lov til og få på do før han poster? Makan til forumhorer skal man lete lenger etter Hehe, nei sån er da når eg er på forumet på mobilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Å, jeg vil også være med å spille, men har en shitload med lekser og innleveringer (nynorsk) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spiller vertfall ikkje på IDoRY Her er grunnen: Er det min feil at admin er svært elendig? Eg som ikkje har brukt UAV endå... Ja eg er bannet... Auto kick når eg joine.. Woho! Hvordan har bruk av "Switch team" knappen vært når folk herfra har spilt der? Eller kanskje de bare ikke liker Hardware.no Han kicket meg etter eg spilte ein runde med 38-3.... Fekk nett tanks på neste brett så blir eg kicket... woho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå