Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forcer re-check nå, ser ut som om jeg mangler 0,3 prosent. Holder på å laste ned de nå, men får ikke mer enn 5 k/Bs :(

 

EDIT: Ferdig nå, EXTRACT FUNKET! Installerer nå, fy faen hvis dette fungerer, TUSEN TAKK.

EDIT2: Søren, endelig klart å installere så launcher jeg spillet, ea logoen kommer så kommer dice logoen og så quitter den. WTF?

Endret av Reactions
Lenke til kommentar
Har spilt BfBc2 i en time nå, og opplever at av og til så blir jeg dratt bakover elns. Føles ut som at en av WASD tastene sitter fast, for jeg kan plutselig bare gå bakover hele tiden mens jeg bare rører musen...

 

 

Det er lag. Dice vet om problemet og jobber med det :)

 

Har selv spilt i ca en time selv, første 50 minuttene uten lag, og jeg er forelsket :love:

Defintivt et spill som er verdt pengene :D

Lenke til kommentar

Har to "issues". Kan ikke sette AA høyere enn 1x, og når en runde er over blir jeg vist Twitter screen, også slutter spillet. Ganske kjipt å måtte starte spillet på nytt for hver runde. Spillet crasher ogå til desktop tilfeldig en gang iblant.

 

Server browser er også treg og veldig lite innstillbar. Selv browseren i BF2 var bedre enn dette.

 

Spillet er morsomt, jeg får bare håpe at de fikser mye til release.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

har oppdaget noen problem, men det er jo en beta :)

blant annet så begynner det å lagge noe helt sykt hvis enn prøver å få opp scoreboardet, noen andre som har samme problem?

 

tok litt tid før jeg kom inn i det, men etter en kikk på options->control så jeg fant ut hva som var hva, så gikk det bedre :D

 

har spillt 4 timer i strekk, uten nevneverdige problemer, men tilslutt nå så klikket spillet og jeg havnet på skrivebordet. men men, like greit. hadde uansett tenkt å legge meg.

må være opplagt til all gamingen i morgen(dag)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...