erlendo89 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Gidder dere å diskutere betaen i tråden som handler om det eller? Link Synes bare det blir litt kjedelig med alt snakk om feilmeldinger og sånt Endret 28. januar 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Forcer re-check nå, ser ut som om jeg mangler 0,3 prosent. Holder på å laste ned de nå, men får ikke mer enn 5 k/Bs EDIT: Ferdig nå, EXTRACT FUNKET! Installerer nå, fy faen hvis dette fungerer, TUSEN TAKK. EDIT2: Søren, endelig klart å installere så launcher jeg spillet, ea logoen kommer så kommer dice logoen og så quitter den. WTF? Endret 28. januar 2010 av Reactions Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har spilt BfBc2 i en time nå, og opplever at av og til så blir jeg dratt bakover elns. Føles ut som at en av WASD tastene sitter fast, for jeg kan plutselig bare gå bakover hele tiden mens jeg bare rører musen... Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har spilt BfBc2 i en time nå, og opplever at av og til så blir jeg dratt bakover elns. Føles ut som at en av WASD tastene sitter fast, for jeg kan plutselig bare gå bakover hele tiden mens jeg bare rører musen... Det er lag. Dice vet om problemet og jobber med det Har selv spilt i ca en time selv, første 50 minuttene uten lag, og jeg er forelsket Defintivt et spill som er verdt pengene Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 299,- er jo nesten piracy ^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har spilt et par matchen på xbox nå, ble fort lei. Regner med at det kommer bedre baner i fullversjonen. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hørt rykter om liten patch til pc. Tar en titt innom i morra, så snakkes Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 klarer ikke å joine server på pc versjonen...flere som har problemer Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 klarer ikke å joine server på pc versjonen...flere som har problemer Alle har problemer med dette DICE jobber med saken. Gå og få deg en god natts søvn og se hvordan det er i morgen heller, er hvertfall det jeg planlegger å gjøre Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 yey. . crash to desktop hele tiden =D Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Kommer ikke inn på noe server jeg. Testa en time nå -.- Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har ventet over 2 timer på key fra den svenske nettbutikken... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har to "issues". Kan ikke sette AA høyere enn 1x, og når en runde er over blir jeg vist Twitter screen, også slutter spillet. Ganske kjipt å måtte starte spillet på nytt for hver runde. Spillet crasher ogå til desktop tilfeldig en gang iblant. Server browser er også treg og veldig lite innstillbar. Selv browseren i BF2 var bedre enn dette. Spillet er morsomt, jeg får bare håpe at de fikser mye til release. Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Som sagt en del ganger, så har DICE litt problemer atm. La spillet ligge til i morra og ta en titt ut på dagen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 har oppdaget noen problem, men det er jo en beta blant annet så begynner det å lagge noe helt sykt hvis enn prøver å få opp scoreboardet, noen andre som har samme problem? tok litt tid før jeg kom inn i det, men etter en kikk på options->control så jeg fant ut hva som var hva, så gikk det bedre har spillt 4 timer i strekk, uten nevneverdige problemer, men tilslutt nå så klikket spillet og jeg havnet på skrivebordet. men men, like greit. hadde uansett tenkt å legge meg. må være opplagt til all gamingen i morgen(dag) Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Server browser er også treg og veldig lite innstillbar. Selv browseren i BF2 var bedre enn dette. Stod i lansering at mye er uferdig og kommer til å bli bedre, da spesifikt stod det at man skulle se bort i fra server browsern da denne var _veldig_ beta. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 de har fortsatt ikke fiksett problemet med at du ikke kan søke etter servere da blir man kastet til desktop, så det er bare å quickjoine en Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Når jeg quickjoiner så blir jeg og kasta ut, etter at jeg har kommet inn på serveren. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Samma her, kommer patch snart tenker jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Kommer vell en patch iløpet av dagen Men er det sånn at man kan gå opp i rank på betaen? Får man unlocksene sine automatisk når man har limited edition og? Har ikke fått noe ser det ut som.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå