dredg Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 De burde ihvertfall øke skaden på arsenalet på helikopterne (ikke Hinden). Rakettene til Apachen har jo overhodet ikke splash damage og minigunnerne på Black Hawken er latterlig dårlige. Så nå som et helikopter lever i gjennomsnitt 30 sekunder kan de i det minste gjøre at de har litt kraft. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) aaah TJ-Nome..forstår hva du mener. Hvis jeg prøver og sniper en som "oppstår" fra de døde og driver å reiser seg så blir det ikke treff mens det pågår. Men er med i kveld på ein ronda ja Skal eie stompen av Nome.... Sikker på det? Hadde ein bra runde på Isla i dag. 26-1 (M24 ikkje UAV) Eg er klar med Hagle, M24 og UAV! BRING IT ON! Men skal ta dogtagen av han fyren som kniva meg i går! Endret 25. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Din dog-tag ER MIN hihi, i dag skal jeg spille på lag med deg Hvis ikke så rage-quiter jeg som i går Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 aaah TJ-Nome..forstår hva du mener. Hvis jeg prøver og sniper en som "oppstår" fra de døde og driver å reiser seg så blir det ikke treff mens det pågår. Men er med i kveld på ein ronda ja Skal eie stompen av Nome.... Sikker på det? Hadde ein bra runde på Isla i dag. 26-1 (M24 ikkje UAV) Eg er klar med Hagle, M24 og UAV! BRING IT ON! Men skal ta dogtagen av han fyren som kniva meg i går! HAHAHA, skjer ikke Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 legg til meg: Borbra siden jeg vil og spille med dere men når er de snakk om å spille i kveld? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har vi en tid for gaming? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Idag blir jeg også med! Dr. Tran Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Spiller vertfall ikkje på IDoRY Her er grunnen: Er det min feil at admin er svært elendig? Eg som ikkje har brukt UAV endå... Ja eg er bannet... Auto kick når eg joine.. Woho! Endret 25. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Så jævlig usaklig. Hva for noe dritt er egentlig iDoRY? De gangene jeg har søkt etter serveren deres har det aldri vært noen der. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Svært sjeldent folk. Hjalp til i begynnelsen med og få folk på servern. Aldrig meir når admins er små troll som er useriøse... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spilling i kveld? Isåfall er det på iDoRY serveren? får se om jeg finner den =) Anyways, feel free to add Evolutioner Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Ikkje iDoRY er bannet fordi admins er små troll som tydlegvis ikkje liker HW.no EDIT: Addet deg på friends Endret 25. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tj-nome, adder du meg på friends eller? Tror ikke mine invites kommer gjennom til deg. Feel free to add: Skumlien Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da for vi finne en ny server. Eller leie en? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vi hadde en anen i går 8v8. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tj-nome, adder du meg på friends eller? Tror ikke mine invites kommer gjennom til deg. Feel free to add: Skumlien Ja har addet deg 2 ganger... Gjer da igjen. Prøv meg tjnome Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Skal vi spille Hardcore eller ikke hardcore? Foretrekker ikke-hardcore atm :] 37-6 på BF Gotland server med Assault Helvettes så mye bedre jeg er når det ikke lagger.. Dèt skal Gotland serverne ha, lagger aldri. Endret 25. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Enig med Gotland servern er svært bra! Men må si eg foretrekke Hardcore Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Foretrekker hardcore jeg, der dør de vertfall .... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 HC er et must. Bare Assault, Recon og Medic som funker ikke-HC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå