Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget :)

 

Digga spessielt de gangene jeg la ut miner :D Mohahah..

Fikk vel over 1000 poeng totalt bare på å ta ut de som kjøret over :D

 

Det var sykt irriterende skal jeg si deg :p

 

Men digger det at jeg har Dogtagen til Tj-nome :D

 

Den var flask! eg skaut jo deg men sjølvsagt skal kniven treffa!

 

Det er flaks at du rakk å se meg! Hoppet ned og kniva deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe det blir spilling imorgen også :)

Skumlien, håper du ikke ble sur, følte at jeg drepte deg litt for mange ganger :p

 

HAHA, ja, spilte faen meg dårlig mot dere. Og ble litt demotivert da jeg bare døde og døde, ventet egentlig bare på å switche team!

 

Men nå har jeg passert 1 000 000 poeng + at jeg har Platinum med M2 CG :D

 

Vi må spille Panama Canal CQ en dag, lett å hove inn poeng vis man har ett sterkt lag.

Lenke til kommentar

Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget :)

 

Digga spessielt de gangene jeg la ut miner :D Mohahah..

Fikk vel over 1000 poeng totalt bare på å ta ut de som kjøret over :D

 

Det var sykt irriterende skal jeg si deg :p

 

Men digger det at jeg har Dogtagen til Tj-nome :D

 

Den var flask! eg skaut jo deg men sjølvsagt skal kniven treffa!

 

Det er flaks at du rakk å se meg! Hoppet ned og kniva deg!

 

Du laget lyd, når du bomma på steinen... :p

 

Uansett synest det var litt uretferdig når eg drepte deg først :(

 

Jaja! Skal ta deg neste gang!

 

EDIT: ALT FOR LITE SØVN! NATTA!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det er serverside hit detection i Bad Company 2, sant? Etter patchen har jeg fått så enormt mange false positives, dvs. blodsprut uten at fienden blir skadet, og det kan vel bare skje dersom det er serveren som bestemmer hva som er treff og ikke?

 

Synes egentlig alt er bedre etter patchen bortsett fra tracergunnern, men det har vel allerede blit sagt. :) Merker i alle fall forskjell på hit detection for headshot med sniper. Før var det mye irritasjon, men nå føler skudd etter skudd går rett hjem. :D

 

Og den maks irriterende shift + scroll buggen er fikset tross i at det ikke var nevnt i notatene. Det eneste som virkelig trenger fikses nå etter min mening er det at man er udødelig etter å ha blitt revivet og at det å revive noen er instant.

Lenke til kommentar

Faen, begynner virkelig å bli jævlig irritert nå! Har ikke spilt BC2 på ganske lenge pga lagg, men nå fikk jeg faktisk ganske lyst å spille. Prøvde rundt 5-10 forskjellige servere, og alle lagget som faen! Går jo ikke an å spille når man går 3-5 meter tilbake etter å ha løpt en strekning!

 

Sorry språkbruket!

Lenke til kommentar

Faen, begynner virkelig å bli jævlig irritert nå! Har ikke spilt BC2 på ganske lenge pga lagg, men nå fikk jeg faktisk ganske lyst å spille. Prøvde rundt 5-10 forskjellige servere, og alle lagget som faen! Går jo ikke an å spille når man går 3-5 meter tilbake etter å ha løpt en strekning!

 

Sorry språkbruket!

Installer spillet på nytt? Funker spillet hos andre så kan jo problemet ligge på din pc, eller nettet.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Faen, begynner virkelig å bli jævlig irritert nå! Har ikke spilt BC2 på ganske lenge pga lagg, men nå fikk jeg faktisk ganske lyst å spille. Prøvde rundt 5-10 forskjellige servere, og alle lagget som faen! Går jo ikke an å spille når man går 3-5 meter tilbake etter å ha løpt en strekning!

 

Sorry språkbruket!

Installer spillet på nytt? Funker spillet hos andre så kan jo problemet ligge på din pc, eller nettet.

 

Spillet fungerer hos andre? Greit nok det er noen der ute som er heldig og ikke har noen problemer, men som jeg har fått med meg er jeg veldig langt unna for å være aleine. Problemene ble også mye verre etter siste oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...