hanbjo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) kanskje jeg joiner hvis det er greit da, skal jeg bare joine deg Hansithefansi? Det høres ut som en god ide Edit: Takk for en rå kveld Morro å spelle med nesten 10 styk fra forumet Endret 24. april 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fikk problemer med spillet og cden igjen............... Men Tj-nome er en djevel med uaven :!: Bøyer meg totalt i støvet, pluss han går etter faste personer :!: Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 haha.. UAV og TJ ja han hadde f.mei 30/0 i k/d en av de første rundene vi spellte Du er rå med recon klassen Amanita Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, han er rå med UAV, og JA han går etter de samme personene (meg), og JA, han treffer, og JA jeg tok han også. Men trur han ble litt frustrert på slutten, da han ikke fant meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 haha.. UAV og TJ ja han hadde f.mei 30/0 i k/d en av de første rundene vi spellte Du er rå med recon klassen Amanita Jeg spilte jo ræva Men tusen takk Var utrolig morsomt og spille med dere, selv den korte stunden så jeg sier bare "moar" Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Men sykt irriterende at jeg kun fikk spilt mot dere Endte jo opp alene med russerjævlene! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 aaah, var det deg jeg var på lag med Min koslige hissigtapp :!: Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Var koseleg med UAV :=) Kanskje litt mindre UAV neste gang? Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 jeg får vel finne ut hvordan man bruker den hellsikkes adminen, så kan vi ta noen runder på samme sever en annen gang Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jaja, var morro å spille, men tror jeg må passere 1 000 000 poeng idag! Så må spille litt til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Var koseleg med UAV :=) Kanskje litt mindre UAV neste gang? Nei og absolutt nei, du bruker den som den skal. Du gir utrolig god dekning for laget ditt og den var umulig og spotte....rett og slett genialt Selv om jeg knuse tastaturet mitt( i fantasien min ihvertfall ) så håper jeg at du står bak spakene på UAVen når jeg havner på laget ditt engang:) Skal dere spille mer i kveld? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget Digga spessielt de gangene jeg la ut miner Mohahah.. Fikk vel over 1000 poeng totalt bare på å ta ut de som kjøret over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kan sikkert slenge meg på noen runder etter hvert jeg og. Bare å legge meg til for den som vil Dwight Fry er navnet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Slenger meg på jeg og Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget Digga spessielt de gangene jeg la ut miner Mohahah.. Fikk vel over 1000 poeng totalt bare på å ta ut de som kjøret over Det var sykt irriterende skal jeg si deg Men digger det at jeg har Dogtagen til Tj-nome Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget skal fikse det når jeg får til adminen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget skal fikse det når jeg får til adminen Sweet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget Digga spessielt de gangene jeg la ut miner Mohahah.. Fikk vel over 1000 poeng totalt bare på å ta ut de som kjøret over Det var sykt irriterende skal jeg si deg Men digger det at jeg har Dogtagen til Tj-nome Den var flaks! eg skaut jo deg men sjølvsagt skal kniven treffa! Edit: er trøtt ja Endret 24. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 heregud. Får ctd, også vil ikke spille loade. For noe dritt! Håper DICE aldri mer lager ett jævla drit spil som dette. Typiske svensker! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det hadde vert konge om vi hadde klart å fått alle over på det samme laget Digga spessielt de gangene jeg la ut miner Mohahah.. Fikk vel over 1000 poeng totalt bare på å ta ut de som kjøret over Det var sykt irriterende skal jeg si deg Men digger det at jeg har Dogtagen til Tj-nome Den var flask! eg skaut jo deg men sjølvsagt skal kniven treffa! Du snakker og flaks :!: eller "flaske" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå