Merko Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er alle disse tre serverne norske? Så vidt jeg vet har jeg ennå ikke spilt med en eneste nordmann :b TV2 og Battlefield.no er norske ja Men er en god del utlendinger som også spiller der Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Martine: Bruker du hagle når du spiller? Har gjort det en del i det siste, ja. Og så sitter jeg en del på toppen av tankser, det er sweet. Hur så? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Add meg om dere vil - Quakecry Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 TV2 og Battlefield.no er norske ja Men er en god del utlendinger som også spiller der Håper det ikke er masse fjollete fjortiser der, altså. Jeg klikker i vinkel av småunger som bare prater drit til alle og ikke har baller nok til å gå i nærkamp med noen som helst. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Martine: Bruker du hagle når du spiller? Har gjort det en del i det siste, ja. Og så sitter jeg en del på toppen av tankser, det er sweet. Hur så? dødsbra for hagle er the best vel Og jenter med hagle er enda mer Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 dødsbra for hagle er the best vel Og jenter med hagle er enda mer Ja, jeg har fått sansen for hagla etter hvert. Men den har jo bare seks skudd i magasinet, og det stresser meg litt. Synd jeg ser ut som en mann, som alle andre, i Battlefield, da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kamo kan gjøre mye :!: Neostad 2000 med den perken som gjør at hagler skyter lengre pluss magnum er konge, man må bare huske og sikte inn før man skyter siden man treffer bedre da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kamo kan gjøre mye Neostad 2000 med den perken som gjør at hagler skyter lengre pluss magnum er konge, man må bare huske og sikte inn før man skyter siden man treffer bedre da. Hva må jeg spille for å få tak i dette? Recon? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Neostad 2000 kan alle klasser spille med, åpner seg på en viss level etter det jeg husker. Samme med de 2 "perksene" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Add meg om dere vil - Quakecry done. Synest den har mangen fordeler, du har oversikt, du kan plukke targets som gjer at teamet dit advance. Du kan ta ut folk i bygninger osv. Men best er å plukke recon som campe langt ute i skauen eller ein rar plass. Dei vert veldig lett synleg for UAV Du har oversikt ja. Laget ditt får ikke noe særlig bedre når spottingen er som den er. Plukking av targets er vel og bra, men fra du ser faren til du faktisk tar han ut går det jo 5 sekunder minst. Det er mye i en firefight. Å ta ut en recon i skauen er som sagt waste. Ny loadetid etter skuddet samt at han somregel alltid suger uansett. Bedre å tagge han en gang slik at folk fyrer mot hans posisjon. Det mest effektive du kan gjøre med en UAV er i kombinasjon med en T-90 o.l eller bradley o.l som du har på teamspeak. Da kan du virkelig gjøre skade. Ta ut 1 og 1 motstander er waste. Men du plukker helst ein haug per missle er det ein anna sak. Vist du har folk på VT er det veldig bra med UAV sjølv om dei er infintary. Satt med Ojen på vt og knuste motstanderene. Eg bruke UAV, plukket og laget veg, han plantet og plukket folk som blir spottet. UAV har veldig mangen bra punkt. Vist du ikkje like reload tiden bruk anna perk. Du treff likebra uten 2x zoom! ----------------------- Må si eg har blitt avhengi av hagle! Tar bra på range og close. Men den bug seg av og til. Svært ireterende. Endret 24. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Grunnen til at jeg liker Neostad er at den er en sniperrifle omgjort til en pølselignende hagle-hybrid som kan ta hs på lang avstand :!: Spiller nesten bare recon, men med hagle. Og noen ganger bytter jeg til rifle for og spotte for teamet. Prøver og bli flinkere på og hjelpe laget og få oversikt, enn og snipe. Selv om jeg elsker og passe på når man angriper i rush og planter;) Man føler et viss press da :!: Endret 24. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Berre skriv inn Hw.no i clan tag når du loggar inn. Jeg har sikkert prøvd å adde deg en million ganger ingame, men du aksepterer aldri eller så kommer det ikkje frem Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Grunnen til at jeg liker Neostad er at den er en sniperrifle omgjort til en pølselignende hagle-hybrid som kan ta hs på lang avstand :!: Må si eg liker bedre 870MCS! Den treff knallbra! Neostead er konge men synest 870MCS er bedre Endret 24. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror den heter NEOSTEAD men... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Saiga er love. Rask og treffer uansett distanse Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Neostad 2000 kan alle klasser spille med, åpner seg på en viss level etter det jeg husker. Samme med de 2 "perksene" Nå har du mista meg. Disse perksene, mener du da spesialgreiene man velger samtidig som våpen? Miner, sensor, etc.? Jeg har nok ikke kommet langt nok opp i level ennå da, i så fall. Er vel blitt 7 nå. Hu hei hvor det går. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Skulle nesten ønske det var en mellomting mellom HardCore og vanlig modus. På vanlig modus tåler fiender insane mye. På HardCore kamper alle nesten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvilken fov spiller dere med forresten? Jeg spiller med 90 i fov. Er vant med 110-120 i fov i quake world og quake 3 da, men det er litt anneledes Synes det er irriterende at fov er normal når man kjører firehjuling Men men Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 "går og spiser Cornflakes" Men du forstår hva våpen jeg mente ikke sant? Men er et par rifler de kunne tatt med som foreks "Big Mac"-rifla...som drepte en person på 2300meter i Afganistan under Operasjon Anakonda. Kan være litt skrivefeil osv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 AUG rifle med panserhylsa 50. cal kuler hadde hvert konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå