Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TV2 og Battlefield.no er norske ja :thumbup:

Men er en god del utlendinger som også spiller der :ph34r:

Håper det ikke er masse fjollete fjortiser der, altså. Jeg klikker i vinkel av småunger som bare prater drit til alle og ikke har baller nok til å gå i nærkamp med noen som helst.

Lenke til kommentar

Add meg om dere vil - Quakecry

;)

done.

Synest den har mangen fordeler, du har oversikt, du kan plukke targets som gjer at teamet dit advance. Du kan ta ut folk i bygninger osv.

Men best er å plukke recon som campe langt ute i skauen eller ein rar plass. Dei vert veldig lett synleg for UAV

Du har oversikt ja. Laget ditt får ikke noe særlig bedre når spottingen er som den er. Plukking av targets er vel og bra, men fra du ser faren til du faktisk tar han ut går det jo 5 sekunder minst. Det er mye i en firefight.

Å ta ut en recon i skauen er som sagt waste. Ny loadetid etter skuddet samt at han somregel alltid suger uansett. Bedre å tagge han en gang slik at folk fyrer mot hans posisjon.

Det mest effektive du kan gjøre med en UAV er i kombinasjon med en T-90 o.l eller bradley o.l som du har på teamspeak. Da kan du virkelig gjøre skade.

Ta ut 1 og 1 motstander er waste. Men du plukker helst ein haug per missle er det ein anna sak.

Vist du har folk på VT er det veldig bra med UAV sjølv om dei er infintary. Satt med Ojen på vt og knuste motstanderene. Eg bruke UAV, plukket og laget veg, han plantet og plukket folk som blir spottet.

UAV har veldig mangen bra punkt. Vist du ikkje like reload tiden bruk anna perk. Du treff likebra uten 2x zoom! :thumbup:

-----------------------

Må si eg har blitt avhengi av hagle! Tar bra på range og close. Men den bug seg av og til. Svært ireterende.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg liker Neostad er at den er en sniperrifle omgjort til en pølselignende hagle-hybrid som kan ta hs på lang avstand :!:

Spiller nesten bare recon, men med hagle.

Og noen ganger bytter jeg til rifle for og spotte for teamet.

Prøver og bli flinkere på og hjelpe laget og få oversikt, enn og snipe.

Selv om jeg elsker og passe på når man angriper i rush og planter;)

Man føler et viss press da :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg liker Neostad er at den er en sniperrifle omgjort til en pølselignende hagle-hybrid som kan ta hs på lang avstand :!:

Må si eg liker bedre 870MCS! Den treff knallbra! Neostead er konge men synest 870MCS er bedre

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Neostad 2000 kan alle klasser spille med, åpner seg på en viss level etter det jeg husker.

Samme med de 2 "perksene" :thumbup:

Nå har du mista meg. Disse perksene, mener du da spesialgreiene man velger samtidig som våpen? Miner, sensor, etc.?

Jeg har nok ikke kommet langt nok opp i level ennå da, i så fall. Er vel blitt 7 nå. Hu hei hvor det går. :p

Lenke til kommentar

Hvilken fov spiller dere med forresten? Jeg spiller med 90 i fov. Er vant med 110-120 i fov i quake world og quake 3 da, men det er litt anneledes  :p

Synes det er irriterende at fov er normal når man kjører firehjuling  :thumbdown: Men men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...