TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Wut? Har hw.no egen squad? Så ztaz! Noen "inntakskrav"? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 [quote name='Tj-nome' date='24. april 2010 - 14:28' Synest den har mangen fordeler, du har oversikt, du kan plukke targets som gjer at teamet dit advance. Du kan ta ut folk i bygninger osv. Men best er å plukke recon som campe langt ute i skauen eller ein rar plass. Dei vert veldig lett synleg for UAV Du har oversikt ja. Laget ditt får ikke noe særlig bedre når spottingen er som den er. Plukking av targets er vel og bra, men fra du ser faren til du faktisk tar han ut går det jo 5 sekunder minst. Det er mye i en firefight. Å ta ut en recon i skauen er som sagt waste. Ny loadetid etter skuddet samt at han somregel alltid suger uansett. Bedre å tagge han en gang slik at folk fyrer mot hans posisjon. Det mest effektive du kan gjøre med en UAV er i kombinasjon med en T-90 o.l eller bradley o.l som du har på teamspeak. Da kan du virkelig gjøre skade. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Wut? Har hw.no egen squad? Så ztaz! Ja, men ganske så uoffisiell. Eg, Tj-nome og Nizzen trur eg er dei som brukar Hw.no som clan tag. Noen "inntakskrav"? Du kan ikkje vere noobtuber eller dreven baseraper :!: Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvilke servere spiller dere på? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg hater både baserape og noobtube, så det høres smooth ut. Håper dere ikke har for vane å spille på HC-servere. Det er ikke min stil, lzm. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, men ganske så uoffisiell. Eg, Tj-nome og Nizzen trur eg er dei som brukar Hw.no som clan tag. + Meg Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 liker best å game på HC servere da, synes det er for dumt å peppre 30 skudd i en kar uten at han faller i bakken Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva nå? Hvordan joiner jeg serverene dere spiller på? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Svele, du glemte meg Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) meg au har spilt med hw.no clan tag i snart 2 uker eller noe Endret 24. april 2010 av Borbra Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, men ganske så uoffisiell. Eg, Tj-nome og Nizzen trur eg er dei som brukar Hw.no som clan tag. + Meg + meg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Eg trur eg underbevisstheita mi sletta alle minner om deg og RitzX pga alle gongane dykk har drept meg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vell, kanskje vi burde gjøre noe mer seriøst ut av det, annet enn og bare ha det som tagg ? : p Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Eg trur eg underbevisstheita mi sletta alle minner om deg og RitzX pga alle gongane dykk har drept meg haha Du har jo ikke akkurat drept meg lite du heller Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Men hvilke servere spiller dere på? Eller eventuelt skulle jeg spille litt mer før jeg spiller med dere. Nå spiller jeg for det meste på servere hvor folk snakker et språk jeg ikke forstår, sånn at jeg ikke skjønner det om de flamer meg eller ikke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Me spelar ofte på Battlefield.no, TV2 eller iDoRY. Aldri planlagt, så me møtast berre av å sjå kven av friends som er online. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er alle disse tre serverne norske? Så vidt jeg vet har jeg ennå ikke spilt med en eneste nordmann :b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Martine: Bruker du hagle når du spiller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kan dere være så snille og adde meg på bad company 2 ? - Quakecry (Quakecry er nicket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå