svelemoe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 ser ut til at mw2 fanboys stikker? Då er du heldigare enn meg på servervalg… Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 ser ut til at mw2 fanboys stikker? Då er du heldigare enn meg på servervalg… Non HC Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Får de vekk laggen og at man bruker evigheter på å spawne så er jeg 100% fornøyd. Har spilt flere matcher med mye teamwork, ser ut til at mw2 fanboys stikker? Har du lagt til BFBC2 settings mappa i my documents til antivirus exception list? Det eliminerer spawn laggen totalt. Det var visst sjekken av de lagra kit settings som trigget antivirus til å sjekke gamesettings fila og som da forårsaker laggen. 15 sec. delay på første spawn i en runde synes jeg bare er bra. Man får tid til å justere litt på kit etter map og det blir ikke blodig urettferdig for dem det tar litt lengre tid å loade spillet inn på. Om MW2 fanboys stikker ser jeg på som bare positivt! Gid det er det da... Ellers er det bare mulig du var heldig. Endret 23. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Får de vekk laggen og at man bruker evigheter på å spawne så er jeg 100% fornøyd. Har spilt flere matcher med mye teamwork, ser ut til at mw2 fanboys stikker? Har du lagt til BFBC2 settings mappa i my documents til antivirus exception list? Det eliminerer spawn laggen totalt. Det var visst sjekken av de lagra kit settings som trigget antivirus til å sjekke gamesettings fila og som da forårsaker laggen. 15 sec. delay på første spawn i en runde synes jeg bare er bra. Man får tid til å justere litt på kit etter map og det blir ikke blodig urettferdig for dem det tar litt lengre tid å loade spillet inn på. Om MW2 fanboys stikker ser jeg på som bare positivt! Gid det er det da... Ellers er det bare mulig du var heldig. Eller at de faktisk har skjønt at teamplay gir bedre stats, bedre gameplay og bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Null spawnlagg og mindre latency enn før Im happy, you happy pappy? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nå har jeg spilt en session på 3-4 timer og FFY FEITE å digg det er at alt funker, selv om AN94 er OP herfra til månen! Men, gjør ikke meg noe, hittil har ingen andre brukt den mot meg, men jeg fikk noen drittkommentarer om at jeg cheatet, så kaller det: VICTORY Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Say, er det bare jeg som ikke får til å legge servere i favoritter? Faktisk kommer ingen av dem inn under "history" heller, og det er jo bare helt høl i huet. Kan det ha noe med Win7 å gjøre? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Har nok ikke noe med win7 å gjøre. Favoritter har aldri funket for meg siden spillet kom ut, har heller ikke lest noen som skriver at det funker heller. Må bare gi dice litt mer tid så fikser de det nok i fremtidig patch Endret 23. april 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En ting som plager meg. UAV suger. Spottingen varer i omtrent 3 millisekunder. Den virker jo stort sett mot sin hensikt, siden folk tror fi dør når trekanten forsvinner såpass raskt. Å med en rakett som strengt tatt må styres midt i brunøyet for å drepe noen, og en turret som er like kraftig som et spytterør er det ikke mye man kan utrette med den tingen. Om man hvertfall øker effektiviteten på spottingen så ville man kommet langt. Den nye traceren er forresten helt fantastisk DICE. Godt jobbet. Kjekt når helis blir som mygg å regne. Men nå klager jeg. god natt! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En ting som plager meg. UAV suger. Spottingen varer i omtrent 3 millisekunder. Den virker jo stort sett mot sin hensikt, siden folk tror fi dør når trekanten forsvinner såpass raskt. Å med en rakett som strengt tatt må styres midt i brunøyet for å drepe noen, og en turret som er like kraftig som et spytterør er det ikke mye man kan utrette med den tingen. Om man hvertfall øker effektiviteten på spottingen så ville man kommet langt. Den nye traceren er forresten helt fantastisk DICE. Godt jobbet. Kjekt når helis blir som mygg å regne. Men nå klager jeg. god natt! Enig med spoting. Men at den er svak og elendig stemme ikkje. Eg har over 800 kills med UAV.... Den fungere fint! Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 etter at patchen kom, så har loading, spawn og "join" knappen lagget/vært treig. irriterende! MEN menyen er blitt drit digg, før måtte man jo lete etter HC servere, nå er det bare å "hake" de på eneste er at man finner noen som er non-HC. btw, lagg i loading,spawn..kan det være noe med antivirus priogramme? ser folk spør etter det her på tråden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En ting som plager meg. UAV suger. Spottingen varer i omtrent 3 millisekunder. Den virker jo stort sett mot sin hensikt, siden folk tror fi dør når trekanten forsvinner såpass raskt. Å med en rakett som strengt tatt må styres midt i brunøyet for å drepe noen, og en turret som er like kraftig som et spytterør er det ikke mye man kan utrette med den tingen. Om man hvertfall øker effektiviteten på spottingen så ville man kommet langt. Den nye traceren er forresten helt fantastisk DICE. Godt jobbet. Kjekt når helis blir som mygg å regne. Men nå klager jeg. god natt! Enig med spoting. Men at den er svak og elendig stemme ikkje. Eg har over 800 kills med UAV.... Den fungere fint! Du er jo UAV ekspert da Håper på flere runder fremover med deg og svelemoe Kanskje flere blir med på [Hw.no] squad kos Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nizzen tidleg opp i dag? Eg som skulle på skarverennet men sjølvsagt er det problem med billeten... BC2, Just Cause og Settlers 7 (Som typisk ikkje fungere) blir dagen i dag... Det stemmer, klare ikkje akkurat og slutte med UAV Utrolig kjekt med road kills... Men blir mer og mer vanskeleg når 10 stykkke skyt etter UAV, danser mellom kulene men det er alt for mangen! Må sjå om flere blir med i Hw.no squaden! Kan få ojen med! Han du spilte med i går Nizzen (Vanquish ojen) Men flere forumbrukere er velkommen! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Eg synast at vi burde fylle opp iDoRY litt oftare. Du er UAV-mester Tj-nome Om du har UAVen er det berre å gøyme seg og håpe at du kræsjar i eit tre. Nokon som vil joine meg på iDoRY no? Endret 24. april 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Blir med eg. Har ikkje noko bedre og gjere... Eg som tenkte meg på ski! Edit: Må fikse Punkbuster... Endret 24. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En ting som plager meg. UAV suger. Spottingen varer i omtrent 3 millisekunder. Den virker jo stort sett mot sin hensikt, siden folk tror fi dør når trekanten forsvinner såpass raskt. Å med en rakett som strengt tatt må styres midt i brunøyet for å drepe noen, og en turret som er like kraftig som et spytterør er det ikke mye man kan utrette med den tingen. Om man hvertfall øker effektiviteten på spottingen så ville man kommet langt. Den nye traceren er forresten helt fantastisk DICE. Godt jobbet. Kjekt når helis blir som mygg å regne. Men nå klager jeg. god natt! Enig med spoting. Men at den er svak og elendig stemme ikkje. Eg har over 800 kills med UAV.... Den fungere fint! Ja jeg får også 3-4 kills med den hver gang jeg tar den, før jeg blir dritlei og prøver på roadkills. Men jeg hadde vært til mye større hjelp for laget hvis jeg hadde vært medic eller Assault. På rush sitter jeg med 30-40 kills nesten hver runde for tiden, det vil jeg aldri matche med UAV. Å når spottingen er så ræv sår den mer tvil blant laget enn den er hjelpsom. Det eneste jeg kan gi Uav er at den er helt nydelig mot tanks og recon. Selv om å ta ut en wookie er waste. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En ting som plager meg. UAV suger. Spottingen varer i omtrent 3 millisekunder. Den virker jo stort sett mot sin hensikt, siden folk tror fi dør når trekanten forsvinner såpass raskt. Å med en rakett som strengt tatt må styres midt i brunøyet for å drepe noen, og en turret som er like kraftig som et spytterør er det ikke mye man kan utrette med den tingen. Om man hvertfall øker effektiviteten på spottingen så ville man kommet langt. Den nye traceren er forresten helt fantastisk DICE. Godt jobbet. Kjekt når helis blir som mygg å regne. Men nå klager jeg. god natt! Enig med spoting. Men at den er svak og elendig stemme ikkje. Eg har over 800 kills med UAV.... Den fungere fint! Ja jeg får også 3-4 kills med den hver gang jeg tar den, før jeg blir dritlei og prøver på roadkills. Men jeg hadde vært til mye større hjelp for laget hvis jeg hadde vært medic eller Assault. På rush sitter jeg med 30-40 kills nesten hver runde for tiden, det vil jeg aldri matche med UAV. Å når spottingen er så ræv sår den mer tvil blant laget enn den er hjelpsom. Det eneste jeg kan gi Uav er at den er helt nydelig mot tanks og recon. Selv om å ta ut en wookie er waste. Synest den har mangen fordeler, du har oversikt, du kan plukke targets som gjer at teamet dit advance. Du kan ta ut folk i bygninger osv. Men best er å plukke recon som campe langt ute i skauen eller ein rar plass. Dei vert veldig lett synleg for UAV Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ah herlig! Gikk inn på en server i dag og oppdaget at kit setupene mine nå blir lagret slik at de er like hver gang jeg går inn på en server, istedenfor å måtte sette de opp på nytt hver gang Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvordan blir jeg med i hwno skvad? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Berre skriv inn Hw.no i clan tag når du loggar inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå