hightow Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Spilte nettopp på Arica Harbor uten snipere og 40mm spam. Dæsken kor deilig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Må si jeg savner litt Strike at Karkand og infantery only Synn jeg har så lite tid til spilling at jeg må velge mellom å spille Bc2 eller Bf2. Bc2 er jo nytt og kjempekult, så derfor spiller jeg det. Medichore Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 En kjip oppdatering er de nye valgene for å søke etter servere. Trykker jeg på Ranked ((øverst), blir de 3 øverste valgene markert. Trykker jeg på Ranked igjen, kommer det et X symbol. Jeg må trykke enda en gang får la ruten stå umarkert! WTF? Det samme må jeg gjøre med de 2 andre. Trykker jeg "Full" blir både den og "Empty" markert. Hva faen betyr full og empty uansett? Hvis jeg markerer disse valgene, så vil jeg bare få tomme og fulle servere som søkeresultater? Trykker jeg på det nederste alternativet, blir de 3 nederste valgene markert. Jævla møkk... Det er helt logisk når du skjønner forskjellen mellom når det står en "X" og en "V" i ruta. Dessuten har EA/Dice bestemt at alle ranked servere skal være MED [V] PunkBuster og UTEN [X] passord. Og hvis du søker etter en server som er FULL ( 32/32 spillere ) så sier det seg selv at den ikke kan være TOM (0/32 spillere) i tillegg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Syns det er for treigt av ea og ikke fikse g36 lmg på hc Hva er galt med den? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 ^Mangler red-dot punktet, selv om G36 har det innebygget (tror jeg). God natt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fy faen, det er jo super lagga og bugga nå. Møter en fyr rundt er hjørne. Fyrer av 4 hagle skudd og jeg dør. Nei, det blir for dumt at slikt skjer i det hele tatt... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 MG36 har reddot, og jeg lurer egentlig på hvorfor den ikke har blitt FOTM etter patchen på vanilla, ettersom man da kan velge noe annet enn reddot som perk? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det kan vel være at du kan velge bort fulle og tomme servere da-.. Jepp, jeg tenkte det var en typo. Men jeg mener at det sto før noe sånn som "Not empty" og "Not full", så det er jo fortsatt en latterlig feil hvis de bare har skrevet feil. Det er helt logisk når du skjønner forskjellen mellom når det står en "X" og en "V" i ruta. Dessuten har EA/Dice bestemt at alle ranked servere skal være MED [V] PunkBuster og UTEN [X] passord. Og hvis du søker etter en server som er FULL ( 32/32 spillere ) så sier det seg selv at den ikke kan være TOM (0/32 spillere) i tillegg. Jøss, dette var et svært fornuftig svar, takk! Eneste jeg ikke forstår er hvorfor det er lagt inn funksjon til å søke på full server, men jaja. Endret 23. april 2010 av Abigor Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nei, ikke noe mer spilling på meg før de kan klare og lage en patch som fikser og ikke fucker opp. Dette er bare vilt ille dårlig laget så fuck i hælvette leger dette spillet på hylla eller pælmer det ut i skauen... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hmm... skjønner ikke hvorfor noen har så sykt problemer, jeg spilte ista, og lagget ikke noe. Har vært redd for lagging hele uka, og da jeg først fikk satt meg ned å spille så virket alt helt utmerket. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vel, her fucka alt seg opp dagen patchen kom. Haglene tar ikke dmg, folk lagger verre enn ja? og problemene bare prakker seg på... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Utrolig kjedelig at det skal være sånn for deg da... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Fy faen, det er jo super lagga og bugga nå. Møter en fyr rundt er hjørne. Fyrer av 4 hagle skudd og jeg dør. Nei, det blir for dumt at slikt skjer i det hele tatt... Det med at man kunne skyte 4 skudd med hagla og bli drept etterpå skjedde før patchen kom også, syns den gjorde ting bedre jeg MEN utrolig dritt at slike ting skjer med noen selv om det skal være fikset Endret 23. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sorry vist jeg skriver jævlig mye piss nå, men jeg vil heller ha det som før patchen enn nå. Før på HC drepte SAIGA på to skudd og nå, nå må jeg tømme to magasin i trynet på en person for at den skal dø. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nei, ikke noe mer spilling på meg før de kan klare og lage en patch som fikser og ikke fucker opp. Dette er bare vilt ille dårlig laget så fuck i hælvette leger dette spillet på hylla eller pælmer det ut i skauen... Fucker ikkje opp hos meg nå, og har spillt et par timer i dag. Men i går så lagga det evig på en TV2 server selv om jeg hadde 62 i ping ingame. Men nå er alt konge Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ugh, akkuratt når jeg får M60 så blir den på nivå med de andre LMG-ene ... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Eg skaut ein fyr i ryggen 5 gongar med M60, så snudde han seg og drap meg med to skot frå AN-94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hmm, opplever også noe av det samme med hagle. Kan måke på med skudd på folk uten at det skjer noe som helst, så vifter de litt med rifla si og dreper meg med 2 - 3 patroner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sorry vist jeg skriver jævlig mye piss nå, men jeg vil heller ha det som før patchen enn nå. Før på HC drepte SAIGA på to skudd og nå, nå må jeg tømme to magasin i trynet på en person for at den skal dø. Er lov til og bli iritert Positivt at du skriver et innlegg som dette i ettertid såklart, men er ikke vansklig og forstå hvorfor du blir iritert når det kommer en patch som skal fikse, mens hos deg så fucker det mer opp:( Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Får de vekk laggen og at man bruker evigheter på å spawne så er jeg 100% fornøyd. Har spilt flere matcher med mye teamwork, ser ut til at mw2 fanboys stikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå