Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kjip oppdatering er de nye valgene for å søke etter servere. Trykker jeg på Ranked ((øverst), blir de 3 øverste valgene markert. Trykker jeg på Ranked igjen, kommer det et X symbol. Jeg må trykke enda en gang får la ruten stå umarkert! WTF? Det samme må jeg gjøre med de 2 andre. Trykker jeg "Full" blir både den og "Empty" markert. Hva faen betyr full og empty uansett? Hvis jeg markerer disse valgene, så vil jeg bare få tomme og fulle servere som søkeresultater? Trykker jeg på det nederste alternativet, blir de 3 nederste valgene markert. Jævla møkk...

Det er helt logisk når du skjønner forskjellen mellom når det står en "X" og en "V" i ruta.

Dessuten har EA/Dice bestemt at alle ranked servere skal være MED [V] PunkBuster og UTEN [X] passord. Og hvis du søker etter en server som er FULL ( 32/32 spillere ) så sier det seg selv at den ikke kan være TOM (0/32 spillere) i tillegg.

Lenke til kommentar

Det kan vel være at du kan velge bort fulle og tomme servere da-..

Jepp, jeg tenkte det var en typo. Men jeg mener at det sto før noe sånn som "Not empty" og "Not full", så det er jo fortsatt en latterlig feil hvis de bare har skrevet feil.

Det er helt logisk når du skjønner forskjellen mellom når det står en "X" og en "V" i ruta.

Dessuten har EA/Dice bestemt at alle ranked servere skal være MED [V] PunkBuster og UTEN [X] passord. Og hvis du søker etter en server som er FULL ( 32/32 spillere ) så sier det seg selv at den ikke kan være TOM (0/32 spillere) i tillegg.

Jøss, dette var et svært fornuftig svar, takk! Eneste jeg ikke forstår er hvorfor det er lagt inn funksjon til å søke på full server, men jaja.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Fy faen, det er jo super lagga og bugga nå. Møter en fyr rundt er hjørne. Fyrer av 4 hagle skudd og jeg dør. Nei, det blir for dumt at slikt skjer i det hele tatt...

Det med at man kunne skyte 4 skudd med hagla og bli drept etterpå skjedde før patchen kom også, syns den gjorde ting bedre jeg :)

MEN utrolig dritt at slike ting skjer med noen selv om det skal være fikset :hrm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nei, ikke noe mer spilling på meg før de kan klare og lage en patch som fikser og ikke fucker opp. Dette er bare vilt ille dårlig laget så fuck i hælvette leger dette spillet på hylla eller pælmer det ut i skauen...

Fucker ikkje opp hos meg nå, og har spillt et par timer i dag. Men i går så lagga det evig på en TV2 server selv om jeg hadde 62 i ping ingame.

Men nå er alt konge  :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hmm, opplever også noe av det samme med hagle. Kan måke på med skudd på folk uten at det skjer noe som helst, så vifter de litt med rifla si og dreper meg med 2 - 3 patroner.

Lenke til kommentar

Sorry vist jeg skriver jævlig mye piss nå, men jeg vil heller ha det som før patchen enn nå. Før på HC drepte SAIGA på to skudd og nå, nå må jeg tømme to magasin i trynet på en person for at den skal dø.

Er lov til og bli iritert :thumbup:

Positivt at du skriver et innlegg som dette i ettertid såklart, men er ikke vansklig og forstå hvorfor du blir iritert når det kommer en patch som skal fikse, mens hos deg så fucker det mer opp:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...