Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan få betanøkkelen ved å følge instruksjonene jeg postet, men husk å sende en mail etter at du har fått keyen og be de om å avlyse(cancel) ordren din.

Dette fungerte ivertfall for meg.

Du trenger ikke å sende mail. Hvis du følger linken i ordrebekreftelsen, så kan man trykke på avbestill der.

Hey :D

Fikk dere betakoden i ordrebekreftelsen på mail, eller kommer det en ny mail? Prøvde nettopp, men ser ikke noe til en beta key.

Lenke til kommentar

RAAAGE. Har lastet ned i hele kveld så får jeg faens errors når jeg extracter. HJELP MEG:

! C:\Users\Lars Martin\Downloads\BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip: CRC failed in 511270\c3.cab. The file is corrupt

! C:\Users\Lars Martin\Downloads\BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip: CRC failed in 511270\DirectX\OCT2006_d3dx9_31_x64.cab. The file is corrupt

! C:\Users\Lars Martin\Downloads\BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip: The archive is corrupt

Lenke til kommentar

Kommer ikke forbi loading vinduet jeg =/

Det som skjer er at loadinga stopper, så hører jeg 2 "klikkklikk"

jeg hører at jeg er inne i menyen, jeg kan velge noen ting, og jeg klarte i blinde og trykke "play". Jeg hører at jeg kan løpe rundt, og jeg kan skyte, men jeg ser ikke en dritt, bare loading vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...