MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Å legge bc2 documents folderen til i Antivirus exception list løste problemet for meg iallefall. Trenger ikke slå av hele antivirusen, det er bare dumt. Det koblet med ATI drivere for kortere lastetider gjør livet sweeet. Jeg lasta den ned, og det skjedde absolutt ingenting med lastetiden min. forsatt opp til 40 sekunder... Det er veldig rart, for den funker knall her og er nå nede i ca. 10 sekunder med HD 4870. Hvilken driver hadde du fra før? Hvis du hadde 10.x (5?) prebeta et eller annet så må du slette den før du installerer 10.4a, ellers nekter 10.4a å oppdatere driveren fordi den tror den den du har fra før er nyere.. Jeg avinstallerte via kontrollpanelet først, restartet Så avinstallerte jeg skjermkortene via device manager Så kjørte en grundig driversweeper og restartet en gang til Før jeg endelig installerte den driveren. Da først fungerte det Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Må si hotfix-en til ATI gir artifects for 4xxx vist du OC. Merke 0 forskjell i load tid her. Bruke maks 5 sek på DX9 og 9-11 sek på DX10 ATI 4870 Jeg har også ATI radeon 4870, men jeg bruker i motsetning til deg, som sagt ca. 40 sekunder på å komme inn. Men bruker DX11. Mhm 4xxx serien med DX11? Har mindre load tid pga. SSD og 4 kjerne CPU. Hadde mest Loading med nye GPU 5890 men det var i DX11 contra DX10 som eg kjøre no. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Står jo at jeg har 10.3 Selv om jeg har lastet ned Denne Noen som kan gi noen gode råd for hva jeg burde gjøre ? Endret 22. april 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Følg guiden til MrLee. Sån man må avinstalere CCC og driveren. Edit: MrLee slo meg på sekundet! Endret 22. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvis du hadde giddet å sende en grundigere beskrivelse på PM hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva som skjer egentlig med at alle bare sniper/camper og baseraper? Ingen bryr seg om å attacke mcom stations, defende eller noe. Ikke går det å attacke mcom heller da man må gjøre det alene mens hele motsand laget sniper der jeg går. Er jo ikke noe gøy å spille lenger... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg har lyst å tro at det er en dårlig "crowd" som har kommet inn fra andre FPS spill via moderwarfare avhoppere, men ikke vet jeg. Server admins må være strengere på slikt synes jeg. Spesiellt uncap baserape er lite gøy, selv når de andre på laget mitt står rundt spawnen til motstander og slakter dem ned. Det samme med lamejoining. Det var noe jeg sjeldent så i tidligere BF spill, men det virker som at spillerbasen har blitt mer "drittunge". Ellers så er det jeg som begynner å bli gammel...snart skriker jeg vel til unga at de skal holde seg unna gressplenen også... En ting er sikkert, om "vi" baseraper dem og jeg ser en fyr prøve å cappe ett flagg bak linjene, så er ikke jeg den som dreper ham før de får tatt over flagget iallefall, selv om jeg er i nærheten. Spawnrape er særs uintressant. Endret 22. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hadde en deilig runde med tanks nå farmet 2500 poeng før de klarte og ta tanksen Vist noen har lyst og spille så er det bare og legge til "cryztek" @pc Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det HC dere spiller eller normal? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er jeg den eneste som synnes at SAIGA er litt OP nå? Med ammo upgrade og shotgun extended magazine er den syyk! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Alltid brukt den som shotgun. Den tar alt på low-mid range og er rask. Og ja den er sykt op Endret 22. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som vet om de jobber med ny patch? Jeg har nok lagt spillet på hyllen fram til det kommer en oppdatering, etter siste patch har spillet aldri vært så ustabilt som det er nå. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Noen som vet om de jobber med ny patch? Jeg har nok lagt spillet på hyllen fram til det kommer en oppdatering, etter siste patch har spillet aldri vært så ustabilt som det er nå. Prøv og spill på Gotland (Sverige) servern. Synest det er mye mindre lagg der forhold til Multigamer sine servers. Endret 23. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Takker for tipset, skal prøve ut den serveren. Er det forresten vanlig server eller hardcore? Endret 23. april 2010 av aleksanderro Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 det ser ut som om det er HC pga dødnings hode. men det er ikke HC servere hvis det da ikke står HC i server navnet. det som jeg syns er det beste med Gotland serverene er at de ikke har killcam ikke fordi enn kan sitte i en busk 400 meter fra folk, men fordi jeg kan snike meg rundt og knife folk bakfra (eller bare skyte de fra ett sted de ikke tenker over), for så å gjemme meg og drepe fler, uten å bli oppdaget fordi folk så hvor jeg drepte fra på killcam Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Helt enig, killcam er fanden sjøl. Hadde de slått av 3D spotting men beholdt minimap, så hadde det vært helt genialt, da det er det jeg savner fra hardcore. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Takker for tipset, skal prøve ut den serveren. Er det forresten vanlig server eller hardcore? Dei har begge deler. Skal du har rein Hardcore server er server 11 HC. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hva som skjer egentlig med at alle bare sniper/camper og baseraper? spilte på en Battlefield.no server igår. det ene laget var jo veldig dårlig så det endte med baserape. og når spillet slutter, og jeg skrive meldingen "Base rape", så klarer noen å svare: "epic win"..... Logget meg ut av spillet og spilte ikke mer igår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå