Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Nå kan flere ATI-eiere glede seg over mindre load-tid.

Her

Ikke så mye å glede seg over siden man må nå uansett vente i 10-15 sekunder etter man har Loada om man er fort inne :p

Likte mye av det som kom i patchen.

Bla. at man kan skrive når man er død, tracert dart går 3 x raskere + at den husker våpnene du har brukt om du går ut \ inn av spillet :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Load-tiden var vel mer enn 15 sekunder tidligere, så det har vel likevel blitt bedre - eller hur?

Kommenterte tidligere at jeg ikke helt så poenget med 15 sekunders delay før spillet startet. Fortsatt er det mange som ikke er inne i spillet til da.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at det ikke kan det. Kan et lite RC helikopter ha det så kan vel en gedigen metallfugl ha det.

Noen som har prøvd å snipe med traceren? Skal kanskje prøve å bruke den til å snipe for å så skyte med RPG

Det funker så lenge avstanden er kort nokk, 300 m er jo ganske langt unna.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lagt merke til den 10-15 sekunders greia. Kommer rett i gang, og hvis jeg er veldig heldig får jeg en nubtub i trynet mens jeg spawner og

Sikkert fordi du har en smule tregere PCer enn de som kommer inn først.

Jeg har SSD, så da loader jeg ganske kjappt. Så må jeg vente 15 sekunder før runda starter :p

Lenke til kommentar

Eg sluttar snart å spele om miljøet ikkje forandrar seg. 2 vs 8 på ein HC server. Eg seier "teams". Svaret? "stfu noob"

MW2 og stats-horer kan dra seg til helvete ut frå BC2. Det flyg granatar og RPG overalt.

enig der, vart så jevlig CG no på servern at eg tok kampen tilbake mot dei... Så klage dei...

Lenke til kommentar

Miljøet er ti ganger bedre enn f.eks MW2. Ta dere en runde HON, da skal dere se et miljø som er lite tilgivelig.

Enig med HOH... da er grusomt. BC2 ligg mye høgre på skalaen en MW2 i mine augne. Men skulle ønskt folk tar litt teamspirit og bli med og gå agro istadenfor at dei står 10-14 stykk med Recon milevis unna.

Lenke til kommentar

Eg sluttar snart å spele om miljøet ikkje forandrar seg. 2 vs 8 på ein HC server. Eg seier "teams". Svaret? "stfu noob"

MW2 og stats-horer kan dra seg til helvete ut frå BC2. Det flyg granatar og RPG overalt.

enig der, vart så jevlig CG no på servern at eg tok kampen tilbake mot dei... Så klage dei...

Det var ein anna HC server eg klaga på, men den du og eg var på var like grusom. Halvparten av attackers låg i basen og venta på helien eller snipa. Dei klarte til og med å miste tanksen vår.

Lenke til kommentar

Det var ein anna HC server eg klaga på, men den du og eg var på var like grusom. Halvparten av attackers låg i basen og venta på helien eller snipa. Dei klarte til og med å miste tanksen vår.

Stemmer det, verste var at fyren som mista tanksen joinet det andre teamet...

Lenke til kommentar

Noobtuben suger ræv nå :( Må sikte nå for å drepe.

Hehe.. den får kanskje et nytt navn nå :D Skillztuben  :thumbup:

Det som er digg med den nye servergreiene er at pingen er blitt mye lavere. Jeg er nede i 60 med min linje nå  :cool:

Jeg har ikkje sett noen lavere.

Lenke til kommentar

Eg hadde 74 på Gotland servern (Bedre ping på svenske server en norske... Sjølv om eg sitt på vestlandet)

Pingen er lavere men oppleve mye ustabilitet oss Multigamer sine server etter server oppdateringen.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...