hightow Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hardcore filteret funker ikke Du er klar over at filteret nå har 3 tilstander? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva faen? Ingen M1 Garand fix? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nå kan flere ATI-eiere glede seg over mindre load-tid. Her Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hardcore filteret funker ikke Du er klar over at filteret nå har 3 tilstander? Det virker ikke fordet. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Får bare fler problemer med spillet etter dagens update. Har ikke hatt noen problemer med det før, utenom små bugs ol, men etter at spillet ble oppdatert har det dukket opp mange små problemer, bugs.. kall det hva du vil. Noen av problemene jeg opplever er: - Når jeg joiner et game (etter valg av våpen), må jeg trykke join opp til 2-3 ganger før det skjer noe. - Hvis jeg skal krabbe inn i en tanks, trykker jeg E men ingen ting skjer. Trykker igjen og jeg går da både ut og inn av tanksen (plagsomt). - Når jeg trykker join (ingame) lagger det no sinnsykt. Dette går heldigvis over etterhvert, men det har ført til at jeg har blitt drept flere ganger pga squad spawn. - Virker som at enkelte sniper-våpen tar mindre damage. Dette er plagsomt iom at en sniper ikke skal måtte treffe en person 2-3 ganger for at han skal dø. Snakker da også om HC servere. - Sliter også med at bildet på skjermen kan bli helt hvit / svart. Bare "musa" som vises. - Spillet henger seg opp støtt og stadig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 - Når jeg joiner et game (etter valg av våpen), må jeg trykke join opp til 2-3 ganger før det skjer noe. Samme her :/ Men tracer gun er helt syk nå ass Skyter ned helikopter lett som bare det med RPG Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tracer er blitt latterlig bra. Blackhawk var ubrukelig før. Nå er det rett og slett misbruk av metall. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 No er alle helikoptera kun brukbare til å transportere troppar til m-coms Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kunne like godt gitt oss en ekstra ATV isteden for det kamikaze-choppere. Tracer var OP, trodde de skulle nerfe den. Men nei, folk uten skills skal nå få treffe med tracer uansett faen. Møkk. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Enig, tar meg 5 sek og skyte ned heli.... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Haha, plantet tracer på 2 snipere på evig lang avstand for deretter å sende en carl gustav i hodet på de! Nye traceren er jo elsk Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har du gjort noen endinger med helikoptrene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Nye traceren er bra, for bra. Helis burde fått flares eller noe for å motvirke den nye effektiviteten. Endret 22. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 med smokes så faller tracerene av Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Kan heli smoke? Aldri prøvd. Hadde vært morsomt da... instant cloud Endret 22. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har aldri prøvd selv, men det høres jo logisk ut at helikoptre kan senke smoke når Uav kan Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Har det skjedd noe med traceren? (Hva?) EDIT: Åja, inceased speed, jamm Må kanskje spille litt igjen :O Er flere uker siden :S Ekke bare, bare å få dame å bruke tiden på Endret 22. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Gleder meg som en liten unge til imorra, skal løpe rundt med Tracer Gun og CG/RPG og irritere folk herfra til månen! Ouuu, blir morro! Noen som vet om TV2 serverene lagger nå etter updaten? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Lagg på respawn og slikt, som endel har opplevd. Meg inkludert. Men dem som rammes rammes på alle servere, ikke bare TV2 :/ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spillet har blitt veldig laggete, kun testet norske servers. Men må si det er kjekt med Trace Gun no. Men er Insignias buget? Har fullført Trace Gun 3 ganger! Men det beste er at eg får poeng 3 gange :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå