Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I virkeligheten, om de to overrasket hverandre i nærkamp, om man antar at begge er godt trent/drillet, så ville nok uzi fyren ha drept M60 fyren før MG mannen hadde fått avfyrt ett skudd. Det tar simpelthen mye mindre tid å manøvrere ett lite våpen i posisjon og trekke av enn ett stort. det tas jo lite hensyn til i spill da.

Lenke til kommentar

Skyter bare på target og den står der. Så tar du frem RPG-7 eller CG, sikter inn og venter til du får lock-on som vises med at du får avstand til target og en rød boks (Som med AT-4 eller stationary rpg). Da er det bare og fyre løs...

 

Var vel en guide fra youtube noen sider tilbake

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hadde det vært bedre om ALLE våpen var helt klin like? Alle drepte like fort? I think not.

Morsomt at man bruker 5-6 skudd med T88 men 2-3 med M60.

 

SPØRSMÅL: Ligger ammokit+healthkit+AT Mines til evig tid, eller forsvinner de etter hvert?

 

EDIT: Bare jeg som får meldingen om at punkbuster ikke er innstalert med den nye patchen?

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Syntes synd på piloten og resten av mannskapet her om dagen på Isla Inocentes da jeg slapp M60-ens vrede på et helikopter. Ante ikke helt hva piloten prøvde seg på der, men å være nærme øya med en Black Hawk når det kryr av medics er ingen god idé. Hele scenarioet endte med tre omkomne og en Black Hawk jevnet med jorda. :)

 

Og alltid gøy å bli beskyldt for å benytte skitne triks (cheat). :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

AN7etelleranna krinkow tullball har blitt massivt OP. CG er litt dårligere,

 

Regner med at det er AN94 du mener? Den er jo elsk fra før av da, hvis den er kraftigere er den jo syk.

Gleder med til jeg skal spille igjen, har nå vært spille-fri i over en uke :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...