Boll1 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 1t og 56 min igjen , 94,4 pr sek Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Anbefaler deg å gjøre det etter du mottar keyen. Okei, jeg var litt redd jeg skjønner du, folk sitter vel ikke nå og fikser ordere? Plutselig må jeg kanskje til sverige en tur? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 * mine innlegg. Laster ned demoen nå på Xbox LIVE. Dette kan bli gøy. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 noen som har finni ut hvordan man adder friends i spillet? og hvordan det blir mellom retail spill vs steam Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Anbefaler deg å gjøre det etter du mottar keyen. Okei, jeg var litt redd jeg skjønner du, folk sitter vel ikke nå og fikser ordere? Plutselig må jeg kanskje til sverige en tur? Tvilsomt så sent på kvelden, og siden du kanselerer du nå på denne tiden av døgnet, er den borte i morra når de skal på jobb ^^ Men gir du falske opplysninger har de lite å trace deg på, såp jeg er hvertfall ikke bekymret ^^ For de som sliter med å finne fungerende nedlastning anbefaler jeg å ta en titt innom battlefield's blog. Øverste blogginnlegget inneholder en hel del linker om hvor du får lastet det ned Fikk corrupted file når jeg extracta, men hvis du ikke extracter, men bare trykker på setup.exe så fikk jeg det til å fungere Endret 28. januar 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Da får du den sikkert strks. Okei Hadde du kanselert orderen før du fikk keyen? Avbrøt ordre ETTER jeg hadde brukt beta key Men anyways... angret på at jeg kjøpte til PC det er jo sugent At det her er maks grafikk NEKTER jeg gamle MW2 som jeg syntes hadde O.K grafikk var jo faen meg 10 ganger bedre.... Pluss at det lagger værre en faen meg før. Jævla DICE faen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Captn, det er beta, hva faen kan du forvente? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Da får du den sikkert strks. Okei Hadde du kanselert orderen før du fikk keyen? Avbrøt ordre ETTER jeg hadde brukt beta key Men anyways... angret på at jeg kjøpte til PC det er jo sugent At det her er maks grafikk NEKTER jeg gamle MW2 som jeg syntes hadde O.K grafikk var jo faen meg 10 ganger bedre.... Pluss at det lagger værre en faen meg før. Jævla DICE faen. Beta + overload = lagg.. Blir jo ikke sånn på retail. Laggen forsvinner vel også om noen dager når alle / de fleste har lastet ned / kommet seg inn og flere servere er oppe (vet ikke hvor mange det er nå fordi er bare på 95%, men tipper.). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Captn, gidder du ta noen screens og vise? Vil gjerne ha ss av selve kartet om du gidder Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Litt bilder upon request Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Da får du den sikkert strks. Okei Hadde du kanselert orderen før du fikk keyen? Avbrøt ordre ETTER jeg hadde brukt beta key Men anyways... angret på at jeg kjøpte til PC det er jo sugent At det her er maks grafikk NEKTER jeg gamle MW2 som jeg syntes hadde O.K grafikk var jo faen meg 10 ganger bedre.... Pluss at det lagger værre en faen meg før. Jævla DICE faen. Det er en beta da for svarte helvette Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Her er det en gameplay-video for samme bane Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Det er en beta da for svarte helvette +1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Moar: Det er en beta da for svarte helvette +1 Bedre grafikk i fullversjonen mener dere? :/ Njaa skeptisk Men vi får se. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Moar: Det er en beta da for svarte helvette +1 Bedre grafikk i fullversjonen mener dere? :/ Njaa skeptisk Men vi får se. Garantert. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Takker captn, tror ikke grafikken er noe å uroe seg over. Videon er helt rå, gleder meg til å crosse rundt på atv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Håper det hvertfall Takker captn, tror ikke grafikken er noe å uroe seg over. Videon er helt rå, gleder meg til å crosse rundt på atv. Hehe, har ikke rukket å gjøre mye annet en og skyte et par skudd fordi det lagger som et helvete :/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Captn, du må roe ned! Det er en beta, der er en grunn til at det heter beta, ikke retail! Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Ser smånajst ut da *sikle, sikle* Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som kan forklare hva som må til for å spillet installert ?? skjønner lite av hva det betyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå