Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler deg å gjøre det etter du mottar keyen.

Okei, jeg var litt redd jeg skjønner du, folk sitter vel ikke nå og fikser ordere?

Plutselig må jeg kanskje til sverige en tur? :p

Tvilsomt så sent på kvelden, og siden du kanselerer du nå på denne tiden av døgnet, er den borte i morra når de skal på jobb ^^ Men gir du falske opplysninger har de lite å trace deg på, såp jeg er hvertfall ikke bekymret ^^

For de som sliter med å finne fungerende nedlastning anbefaler jeg å ta en titt innom battlefield's blog. Øverste blogginnlegget inneholder en hel del linker om hvor du får lastet det ned ;)

Fikk corrupted file når jeg extracta, men hvis du ikke extracter, men bare trykker på setup.exe så fikk jeg det til å fungere ;)

Endret av ZepukkU
Lenke til kommentar
Da får du den sikkert strks.

Okei ;)

Hadde du kanselert orderen før du fikk keyen?

Avbrøt ordre ETTER jeg hadde brukt beta key :)

Men anyways... angret på at jeg kjøpte til PC det er jo sugent :p

At det her er maks grafikk NEKTER jeg gamle MW2 som jeg syntes hadde O.K grafikk var jo faen meg 10 ganger bedre.... Pluss at det lagger værre en faen meg før. Jævla DICE faen.

Lenke til kommentar

Okei ;)

At det her er maks grafikk NEKTER jeg gamle MW2 som jeg syntes hadde O.K grafikk var jo faen meg 10 ganger bedre.... Pluss at det lagger værre en faen meg før. Jævla DICE faen.

Beta + overload = lagg..

Blir jo ikke sånn på retail. Laggen forsvinner vel også om noen dager når alle / de fleste har lastet ned / kommet seg inn og flere servere er oppe (vet ikke hvor mange det er nå fordi er bare på 95%, men tipper.).

Lenke til kommentar

Okei ;)

Det er en beta da for svarte helvette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...