N1ko Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Det vet vi ikke, men de sier at de skal balansere våpnene, og da regner jeg med at de kommer til å fucke opp et eller anna med den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 jeg har tro på at de øker de andre våpnene litt, samt senker skaden på M60 litt slik at det blir jevnere, og det ikke trengs så latterlig mange skudd for kills. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Jeg passet på å få meg platinum på M60 før den ble nerfet hihi. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Har den allerede blitt nerfet? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Tror jeg har spilt min siste hardcore match. Inkompetente medspillere som camper oppe i skauen og instakill snipere fra hver eneste busk er vel årsaken. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 HC er det samme på BC2 som i MW2, campers paradise. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Det er vel verre når det ikkje er HC. Då kjem alle sniperidiotane, som lett kan takast ut med mortar strike, ned frå fjella med 40mm GL, handgrenade og CG. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det er vel verre når det ikkje er HC. Då kjem alle sniperidiotane, som lett kan takast ut med mortar strike, ned frå fjella med 40mm GL, handgrenade og CG. Amen. For å ikke snakke om at det går ann å velge andre våpen enn M60'en for å ha en rimelig sjanse. Altså, i HC. Endret 19. april 2010 av tjalla Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Snipere blir langt mindre effektive på vanlig fremfor HC, både grunnet mer helse og at de ikke blir 3D spottet. Jeg tar en real fight med eksplosiver når som helst fremfor 20 usynlige snipere som one shoter deg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Er det INGEN her som spiller BFBC2 på 360? Alt for mange som har penger til gode maskiner. Begynner å bli litt kjedelig. Ingen som bruker mic, ei heller noen å spille med. Spiller kun Conquest som enten Medic eller Recon. Mest Medic siden Recon er maks. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Er det INGEN her som spiller BFBC2 på 360? Alt for mange som har penger til gode maskiner. Begynner å bli litt kjedelig. Ingen som bruker mic, ei heller noen å spille med. Spiller kun Conquest som enten Medic eller Recon. Mest Medic siden Recon er maks. 360? Hva er det ? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 PC er for gutter med hår på brøstet og teamplay i panna! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 PC er for gutter med hår på brøstet og teamplay i panna! Lånt hår fra fattern? Neida. Sykt kjedelig å ikke kjenne noen som spiller det på 360. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Tru eg har forsatt BC2 til Xbox360 liggende. Har aldrig opnet den siden eg har BC2 på pc (Vant i konkuranse bc2 på xbox360) Men synest BC2 er best på pc-en. Fårstår godt sinne mot camper gjenger av sniper men dei er helst low lvl. Folk må få lov og lære seg spille! (Ja det finnest eit par high lvl som camper) Recon er klart best på HC! 1 shot, effektiv close og long range combat. Enginer er veldig bra siden du kan plukke snipers med Carl Gustaven (long range) menst du plukker folk i close med superior fire rate. Medic mister veldig mye i HC, folk dør så du får ikkje heale dem. Men du har veldig bra firepower som hjelper godt og du kan revive men pga mindre HP er det vanskelegere og revive teammates i ein firefight. Assault fungere veldig bra som eit mellompunkt mellom Medic og Enginer men den desverre finnest det ikkje så mye plass for Assault i HC siden hovudoppgåven er refill av ammo men alle dør før dei må refille. (nesten) Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Synd en ikke kan bruke GL til å rive ned gulv. Hadde et par SDM-runde der det var en kar som gikk å lusket i 2.etasje. Hadde vært greit å fått han ned en etasje, og gitt han en omgang. Så har jeg selv sittet parat i 2.etasje med GL, klar til å ta førstemann som kommer stormende opp trappa, bare å se at granaten ikke går av og jeg febrilsk prøver å finne neste våpen. Som regel er jeg død før jeg rekker å reagere Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Ja.. HVORFOR blir det ikke hull i gulv!!! ??!! :S Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Antagelig forenklinger i spillmotoren. Jeg testet ut for å se hvor mye et hus tåler. Jeg ødela alle ytterveggene i 1.etasje uten at huset raset sammen. Det var først når jeg i tillegg ødela en vegg i 2.etasje at huset ble rasert. Tipper huset raser sammen dersom ødeleggelsene overstiger en hvis %-andel av huset, uansett hvor ødeleggelsene er. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Litt vittig at noen vegger i første etasjen ikke går i stykker i det heletatt.. Vittig egentlig Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Alt for mange som har penger til gode maskiner. Jeg spiller spillet i 45-60fps i 1920x1200 på en q6600 med 4gb ram og ett 8800GT skjermkort. Ingenting overklokket. Dette er vel en pc som var middelmådig for noen år siden og i bunnsjiktet per i dag. Jeg har vel og merke det meste på low, men jeg hater alle nymotes effekter som bloom, motion blur etc. så det gjør meg ingenting. Synes grafikken er veldig bra, bedre enn xbox 360 i alle fall med sin 1000x600 oppløsning eller whatever i de fleste spill. Når det er sagt så foretrekker jeg å spille på xbox 360 og dette er det første spillet jeg har spilt på pc på 1-2 år. Synes man sitter alt for anspent foran pcen og det å sitte i samme stilling og spille som jeg gjør 12 timer i døgnet når jeg jobber er ikke stas synes jeg. Dessuten synes jeg en håndkontroll er en bedre input device enn mus og tastatur i spill. Ta f.eks ett skytespill som Modern Warfare eller Bad Company. Der er det mye mer naturlig å kjøre fly, helikopter, bil og tanks med håndkontroll. Det er mye mer naturlig å bevege soldaten med håndkontroll (man har analog kontroll over gå/løpe hastighet osv.). Det eneste som lider er siktingen til en viss grad, men så lenge alle må spille med håndkontroll så har det jo ingen verdens ting å si at man blir litt mindre treffsikker. Og i spill som BC2 så er mouse sensitivity konsollifisert uansett så forskjellen blir enda mindre. Og i alle spill som ikke er fps-er eller strategispill så er håndkontroll en soleklart bedre måte å styre på. Det man får på PC som jeg savner på konsoll er mods og modtools, skikkelig serverbrowsere, dedikerte servere, skikkelig voice chat og skikkelig community. Men nå er det mye i BC2 på pc som er mye dårligere enn hvordan det var i PC-spill for 10 år siden så det er opplagt konsollifisert og det virker som dette blir mer og mer vanlig i alle spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Snipere blir langt mindre effektive på vanlig fremfor HC, både grunnet mer helse og at de ikke blir 3D spottet. Jeg tar en real fight med eksplosiver når som helst fremfor 20 usynlige snipere som one shoter deg. 3d spotting, eller mangel derav, fungerer begge veier. Synes selv ikke snipere er ett stort problem på HC. Men jeg spiller mest CQ og da er det som regel flere veier til Roma enn på Rush, mulig forskjellen ligger der. Det gjelder bare å være obs på at snipere ligger "der ute" og sørge for at man ikke eksponerer seg unødig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå