Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

den er beregnet å komme på onsdag morgen :D

 

No kan folk sjå gjennom det sorte glaset :p

MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems

 

Denne liker eg!

 

MP – Kit/gadget loadout saved between sessions

 

WOO HOO!

 

så ikke den før du quota den :D

 

ENDELIG kan jeg få 5 kills med stationary weapon :D

Endret av Borbra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når blir ATI beta-driveren offisiell?

 

Har en dårlig følelse på denne.

Ikke jeg. Må skyte 12124124 skudd med LMG (ikke M60) for å ta noen på non-hc, mens folk med M60 tar meg på 2 skudd.

 

M60 = OP. Den WW2 pistolen er litt OP og. Bruker faktisk mindre skudd med den enn f.eks T88 (den tredje LMG-en til medic).

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Det jeg synes spillet sliter med nå er altfor mange som velger sniper... Skulle vært sånn system, f.eks. 24 spillere der de 4 klassene (assault,engineer,medic,recon) kan maks ha 6 spillere i hver av de klassene (4*6 = 24). Så hadde det vært helt annen opplevelse og teamwork tror jeg...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Det er jo maks bugga detta spillet om dagen. Blir haxa gjennom to hus med M60, drept av et skudd uansett våpen osv. Nei, faen heller nå venter jeg til de kan klare og fikse slike feil slik at spillet kanskje blir litt fair. (en kamerat kan jeg skyte flere ganger, men når han skyter meg en gang på samme sted dør jeg)

Lenke til kommentar

Man skal ikke ta bort friheten. Om det hadde vært slik hadde jeg aldri kjøpt det :yes:

Jo det skjønner jeg, men det burde være servere med denne muligheten for de som vil det, og vanlig server for de som synes det er bra som det er. Akkurat som battlefield 2 når det kom infantry mode etter release, var jo kjekt for de som var drittlei av tankser osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...