Riot™ Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 eneste problemet jeg har med GeForce er litt flimmring en gang iblandt. har bare merket dette i bc2 Dette skjer hos meg også. X360 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Mitt ATI 5850 gir meg tonnevis av problem, nokon gongar så gale at maskina fryser totalt, og eg må halde inne power-knappen i 5 sekund. Dette skjer annakvar dag, eg får minst 3 CTD kvar dag. Den nyaste driveren vart failed installation. Gudane veit kvifor. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) WOO HOO!!!!! ENDELIG kommer det en skikkelig oppdatering, og lista er laaaaaaaang denne gangen :D :D LINK anbefaler alle å lese igjennom den er bare den ene bra fixen etter den andre gleder meg til den kommer poeng som ikke teller etter at en dør kommer i R8 oppdateringen håper det ikke blir for lenge til det Endret 19. april 2010 av Borbra Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Removed screen flash during loading ÅNEI! Korleis skal eg då vite at det er på tide å innta gamingstilling ?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 blir våpenet bedre om man får stjerner? Leste noe om våpen handling og noe en plass.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Tror heller det er "the human mind" som tror dette. Jo mer man spiller, jo bedre er aimen.. MP – Removed screen flash during loading ÅNEI! Korleis skal eg då vite at det er på tide å innta gamingstilling ?? Neeei, de kan ikke fjerne det eneste som viser at loadingen er nær slutt En anen ting er at det er super digg med cancel i server browsing etc. Hater når jeg startet på slik også angrer jeg. MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate den hørtes bare morsom ut Endret 19. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Enig! er så konge og ta kjøretøy først :O Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Inkludert nerfing og buffing òg! Woot! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building Fa*n heller Endret 19. april 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building Fa*n heller er folk som deg som ødlegger spillet Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Fælt å folk er på hverandre i den tråden her a. Noen som ikke tar eller tåler en spøk? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 No kan folk sjå gjennom det sorte glaset MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems Denne liker eg! MP – Kit/gadget loadout saved between sessions Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Enig! er så konge og ta kjøretøy først :O er jo bare positivt dette. jeg har en e8400 prosessor(dual core 2.53 ghz) er skitlei at folk er halvveis over kartet når jeg er ferdig med å loade. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Enig! er så konge og ta kjøretøy først :O er jo bare positivt dette. jeg har en e8400 prosessor(dual core 2.53 ghz) er skitlei at folk er halvveis over kartet når jeg er ferdig med å loade. Kjør spillet i DX9 så slepp du og vente Siden det er nesten 0 forskjell mellom DX9 og DX10 venter eg heller på ATI kortet kjem tilbake før eg kjøre DX11 igjen med Hotfix! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Enig! er så konge og ta kjøretøy først :O er jo bare positivt dette. jeg har en e8400 prosessor(dual core 2.53 ghz) er skitlei at folk er halvveis over kartet når jeg er ferdig med å loade. Kjør spillet i DX9 så slepp du og vente Siden det er nesten 0 forskjell mellom DX9 og DX10 venter eg heller på ATI kortet kjem tilbake før eg kjøre DX11 igjen med Hotfix! bare å rightclicke shortcut, under compitability og velge xp? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Så fin fin ut den. Veldig fint at dem fikset russiske kjøretøy. Men er det noen fler som ikke hører noe av RPG'en når man lader den? Den burde vel lage sånn: "kkzzzzkkkzkzk" lyd, men er heelt stille hos meg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Enig! er så konge og ta kjøretøy først :O er jo bare positivt dette. jeg har en e8400 prosessor(dual core 2.53 ghz) er skitlei at folk er halvveis over kartet når jeg er ferdig med å loade. Kjør spillet i DX9 så slepp du og vente Siden det er nesten 0 forskjell mellom DX9 og DX10 venter eg heller på ATI kortet kjem tilbake før eg kjøre DX11 igjen med Hotfix! bare å rightclicke shortcut, under compitability og velge xp? Nei, du kan force DX9 fra settings. C:\Users\Ditt brukernavn\Documents\BFBC2 opne settings.ini i notepad. Så finner du DxVersion=Auto og forandre den til DxVersion=9 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Når kommer den nye oppdatering da? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building Fa*n heller er folk som deg som ødlegger spillet Det var en spøk. Sorry Fælt å folk er på hverandre i den tråden her a. Noen som ikke tar eller tåler en spøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå