Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 hva er det med at plutselig så vil ikke BC2 starte "cden kan ikke bli verifisert".. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 hva er det med at plutselig så vil ikke BC2 starte "cden kan ikke bli verifisert".. Mohahaa Skjedde det samme med meg tidligere i dag. Satt bare inn CDn på nytt så funka det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 har til og med prøvd sex med den...men den spiller kostbar nå så Spiller eller shattered horizon..kommet nye maps så Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 har til og med prøvd sex med den... Haha.. Det fungerte ikke ? Den ville ikke funke etter det ? Hadde jeg vert deg hadde jeg funnet meg en litt mindre sta CD Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Ser ut som det er veldig mange feil med BC2 og ATi, siden jeg ikke hadde noen av de feilene med Nvidia. Dette er det siste som har begynt å plage meg ganske mye: Eneste løsningen er å gå helt ut av spillet og inn igjen. Endret 18. april 2010 av aleksanderro Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ser ut som det er veldig mange feil med BC2 og ATi, siden jeg ikke hadde noen av de feilene med Nvidia. Dette er det siste som har begynt å plage meg ganske mye: Eneste løsningen er å gå helt ut av spillet og inn igjen. Det er ikke feil.. Du spiller bare på feil tid av døgnet Neida.. Kjipt med sånne bugs Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har også hatt veldig lite bugs til et DICE spill å være. Uansett, hva tar mest damage tror der. RPG eller Carl Gustav? Carl Gustav skyter jo forferdelig fort iforhold til RPG'en, men siden RPG er 85mm og CG er 84 vil jeg tro at RPG er kraftigere? Hva burde man verdsette når man spiller på feks Atacama Desert, fart eller damage? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Etter mine erfaringer er RGP best til å ta ut kjøretøy, og CG dreper mennesker bedre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Aldri hatt bugs Jeg har heller aldri opplevd bugs, ctd eller andre hendelser. enesete som er helt fucka er serverne som detter ut, lagger og monger støtt og stadig... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har også hatt veldig lite bugs til et DICE spill å være. Uansett, hva tar mest damage tror der. RPG eller Carl Gustav? Carl Gustav skyter jo forferdelig fort iforhold til RPG'en, men siden RPG er 85mm og CG er 84 vil jeg tro at RPG er kraftigere? Hva burde man verdsette når man spiller på feks Atacama Desert, fart eller damage? Du glemmer en - AT4 er kraftigst mot tanks, men kan ikke brukes i kombinasjon med tracer. RPG er hakket under mens CG er den svakeste mot tanks, men har god splash damage og ikke minst kjapp, noe som er ypperlig mot infanteri. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke feil.. Du spiller bare på feil tid av døgnet Haha, måtte være noe sånt! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har også hatt veldig lite bugs til et DICE spill å være. Uansett, hva tar mest damage tror der. RPG eller Carl Gustav? Carl Gustav skyter jo forferdelig fort iforhold til RPG'en, men siden RPG er 85mm og CG er 84 vil jeg tro at RPG er kraftigere? Hva burde man verdsette når man spiller på feks Atacama Desert, fart eller damage? Du glemmer en - AT4 er kraftigst mot tanks, men kan ikke brukes i kombinasjon med tracer. RPG er hakket under mens CG er den svakeste mot tanks, men har god splash damage og ikke minst kjapp, noe som er ypperlig mot infanteri. Ja, riktig det. Er et vanskelig valg. På feks Atacama er det jo himmelsk med RPG/CG hvis heli er tracet. Eller tanks, eller infatari. Spilte noen runder i sta, og tracet 2 mennesker, for så å ta dem ut med RPG. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 spiller med Ati og eneste jeg har opplevd er litt flimring, så det varierer vist veldig på bugs blant spillerne. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Merker det, ser ut som jeg er en av de som dessverre er veldig plaget av bugs: - Lagg selv med lav ping, heldigvis er ikke dette noe som skjer så ofte. - CTD, jeg lyver ikke hvis jeg sier dette skjer minst 3-5 ganger dagen. - En rekke grafikkfeil Edit: Alle grafikkfeilene som jeg har fått nå kom etter jeg byttet over til ATi. Endret 18. april 2010 av aleksanderro Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 For og trøste deg deg lit så har nvidia sine problemer;) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har ATI, og her går det som hånd i hanske. Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 eneste problemet jeg har med GeForce er litt flimmring en gang iblandt. har bare merket dette i bc2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har ATI, og her går det som hånd i hanske. Med unntak av DC er det perfekt nå her etter at loadetiden gikk ned. Ser bare frem til at de fikser grunnen til at jeg får DC og CTD. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hos meg har jeg ingen problemer med ATI. De nye driverne gjør at loadetiden er sinnsyk kort, ulempen er at annen grafikk på filmavspilling osv synes jeg er blitt litt dårlig. håper det kommer en skikkelig release av Catalyst 10.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå