N1ko Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Det går fint. Ser du er lvl 2, og teamwork er en bra måt eå få masse poeng. Bruker du mic? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Det går fint. Ser du er lvl 2, og teamwork er en bra måt eå få masse poeng. Bruker du mic? Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Lagger som satan sjøl nå. Forbanna dritt når en engi løper forbi siktet ditt. Egentlig står han stille i 2 av sekundene og skyter med MG. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Får en blåskjerm når jeg skal spille, må fikse det først.. Hvis noen her har peiling, så ser den sånn ut: Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Får en blåskjerm når jeg skal spille, må fikse det først.. Hvis noen her har peiling, så ser den sånn ut: et veldig kjapt søk på google gav meg dette: http://en.kioskea.net/faq/1691-blue-screen-ati2dvag Bare søk rundt så finner du nok noe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Får en blåskjerm når jeg skal spille, må fikse det først.. Hvis noen her har peiling, så ser den sånn ut: Ey, har fått den der 3 ganger mens jeg spiller. Trodde det var hardware relatert men edit: Har ikke lest min bluescreen, men går ut ifra at det var den samme Endret 17. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Eg opplevde nettopp noko merkeleg. Eg og 2 andre snipers vann på rush. mot 4 andre medics, snipers og assaults. Lett å rushe når ein drep på eitt skot Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Prøv GOL, M24 og M95 med Red Dot Det er konge! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Med red dot blir det for vanskeleg å ta headshot på dei når dei gøymer seg i m-com huset 1.headshot on silly guys in window. 2.sniping, rambostyle 3.blow up m-com 4.??? 5.PROFIT! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Jeg føler meg som Mark Wahlberg i Shooter hver gang jeg sitter med m24. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Fet film, men BC2 mangler Cheytac M200... idiotisk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Bare at du sitter, og han ligger Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Får en blåskjerm når jeg skal spille, må fikse det først.. Hvis noen her har peiling, så ser den sånn ut: Ey, har fått den der 3 ganger mens jeg spiller. Trodde det var hardware relatert men edit: Har ikke lest min bluescreen, men går ut ifra at det var den samme Så lenge det står "Det virker som følgende fil skaper problemet: ATI2DVAG" så er det relatert til skjermkortet/driveren. Men det kan gjerne stå noe helt annet som feilkode på BSOD. Det er derfor det er viktig å notere seg meldingen i BSODen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Skal sikte se sånn ut? Altså den røde runingen i sikte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Du skal bare ha den røde trekanten på ACOG, men jeg har sett at det dukker opp en rød dot når du sikter på noe som er nært? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 mange av mine venner klager over at de ikke får til Headshots på Bc2...Det er jo drit enkelt! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Du skal bare ha den røde trekanten på ACOG, men jeg har sett at det dukker opp en rød dot når du sikter på noe som er nært? Er det ikke bare et vanlig Red Dot Sight? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Avbildet er siktet til ett ACOG ja. Har merket at midten blir rød noen ganger, men antatt det var en bug. Du ser også at FOV er innsnevret p.g.a. 4x zoom. Endret 18. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Grunnen til at trekanten ikke blir så klar har med om det du sikter på er lyst/mørkt. Vet ikke om det er en bug eller ei. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Jeg føler meg som Mark Wahlberg i Shooter hver gang jeg sitter med m24. For en jævlig følelse det må være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå